Ga naar inhoud

MaritG : 23 juni 2022 : Dr. Ahmed : Blooming


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

 

Ik ben Marit! Ik ben 2,5 week geleden voor het eerst op consult geweest bij Dr. Ahmed bij blooming!

Ik heb tubereuze borsten en wil hier suuuuper graag wat aan laten doen.  Ik ben pas 18 maar ben al zo ongelukkig en ontevreden met hoe mijn borsten eruit zien dat ik er echt heel graag wat aan wil laten doen… 

 

Bij mijn, blijkbaar nog al gecompliceerde;), situatie heeft Dr Ahmed een hybride borstlift (lipofilling, prothese en lift) aangeraden met aan 1 kant 425cc Demi en aan de andere kant 360cc Mini prothesen.

 

Ik vind het echt nog immens spannend allemaal en heb na het consult echt nog 1000 vragen bedacht voor de PC.

Na zelf al gezocht te hebben hier op het forum kon ik toch niet helemaal vinden wat ik zocht dus ik doe het zo :)

 

Ik vroeg ik me af of hier meer dames zijn die ook tubereuze borsten hebben of hebben gehad die misschien ook ervaring hebben met Dr Kalam Ahmed en dezelfde soort ingreep hebben gehad?

Als iemand me wat kan vertellen over 1 van de 3 ben ik al blij hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Dag dames!

 

Ik ga nu beginnen aan mijn operatie verslag aangezien het biiiiiiiijna zover is.
 

Donderdag 23 juni is dé dag! 

Het wordt een borstvergroting met een lift aan de rechterkant en in beide borsten motiva ergonomix 475 demi. Ook heb ik een ingesnoerde plooi boven mijn borsten ter hoogte van mijn oksels die hij gaat weghalen door een deel met lipofilling uit mijn oksel te halen en dat terug te zetten in diezelfde plooi, wat een verhaal hahaha.

Dr Ahmed van blooming gaat de operatie uitvoeren!

 

Ik ben nu iets minder dan 2 weken bezig met het slikken van arnica druppels en vitamine C met de hoop dat het verlichting zal geven op m'n herstel. 

 

Ik ben suuuuper gespannen maar ik heb er zo super duper veel zin in! 

 

Ik ga straks foto's van de voor situatie proberen te plaatsen in mijn album, laat maar weten als je toegang wilt:)

Zijn er nog belangrijke dingen die ik 1000% niet moet vergeten? en wat hadden jullie allemaal mee naar de kliniek/ziekenhuis? 

 

Groetjes💋

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MaritG zei:

Dag dames!

 

Ik ga nu beginnen aan mijn operatie verslag aangezien het biiiiiiiijna zover is.
 

Donderdag 23 juni is dé dag! 

Het wordt een borstvergroting met een lift aan de rechterkant en in beide borsten motiva ergonomix 475 demi. Ook heb ik een ingesnoerde plooi boven mijn borsten ter hoogte van mijn oksels die hij gaat weghalen door een deel met lipofilling uit mijn oksel te halen en dat terug te zetten in diezelfde plooi, wat een verhaal hahaha.

Dr Ahmed van blooming gaat de operatie uitvoeren!

 

Ik ben nu iets minder dan 2 weken bezig met het slikken van arnica druppels en vitamine C met de hoop dat het verlichting zal geven op m'n herstel. 

 

Ik ben suuuuper gespannen maar ik heb er zo super duper veel zin in! 

 

Ik ga straks foto's van de voor situatie proberen te plaatsen in mijn album, laat maar weten als je toegang wilt:)

Zijn er nog belangrijke dingen die ik 1000% niet moet vergeten? en wat hadden jullie allemaal mee naar de kliniek/ziekenhuis? 

 

Groetjes💋

Aftellen!!! 🎉 ben super benieuwd naar je voor en na situatie. Als je wilt mag je ook bij mij mee kijken. Ik ben vandaag 4 weken po.

 

niet echt iets bijzonders wat je niet moet vergeten… een vest voor na de operatie want een trui of t shirt krijg je niet echt aan. Of misschien een hemdje die je van onder af aan kan doen. Mocht het warm zijn is dat lekkerder dan een vest. Ik was bang voor de zenuwen, maar doordat ik het zo graag wilde had ik er eigenlijk zoveel zin in! Dat ik totaal geen zenuwen heb gehad op de operatie dag. 
 

arnica druppels heb ik ook gebruikt. Het herstel is mij 100% meegevallen. 
mij heb 335 cc anatomisch multiplane. Onder de borstspier dus en borstweefsel herverdeeld vanwege onder ontwikkelde borsten en m’n borstplooi is verlaagd. 
 

nogmaals, veel plezier!!! Bijna…!!! 😁🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Djonesie

Ik kijk graaag ook even bij jou! Het is me nog niet gelukt om foto's te plaatsen morgen weer in de herkansing!

Vest is heel slim indd, heb nu ook alvast een katoenen pyjama setje met knoopjes gekocht leek mij ook handig!

 

Hoe lang ben jij doorgegaan met arnica na de operatie?

 

Mijn constante zenuwen vallen ook wel mee maar iedere keer als ik denk: "donderdag" dan is het "HOLY SHIT DONDERDAG AL" hahahaha kan ook niet wachten om te gaan herstellen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, MaritG zei:

@Djonesie

Ik kijk graaag ook even bij jou! Het is me nog niet gelukt om foto's te plaatsen morgen weer in de herkansing!

Vest is heel slim indd, heb nu ook alvast een katoenen pyjama setje met knoopjes gekocht leek mij ook handig!

 

Hoe lang ben jij doorgegaan met arnica na de operatie?

 

Mijn constante zenuwen vallen ook wel mee maar iedere keer als ik denk: "donderdag" dan is het "HOLY SHIT DONDERDAG AL" hahahaha kan ook niet wachten om te gaan herstellen!

Ik zal je zo even toevoegen. 
mij heb ze ong 3 week gebruikt. Omdat bij mijn prothese de hersteltijd, dragen van bh en band en armen zoveel mogelijk laten rusten ook 3 weken was. 
Ik zal nog even een foto van deze week toevoegen want ze zien er inmiddels alweer heel anders uit. 
 

haha ja zo leuk!!! Heerlijk vooruitzicht! Nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het zo ver! 
hoe laat moet je je melden bij de kliniek?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 3…2…1…Pffff

 

ik moet om 10.30 aanwezig zijn bij medische kliniek Velsen, een nachtje blijven slapen en dan als alles goed gaat de volgende dag rond 10/11 weer naar huis toe🥳

 

ik woon gelukkig op een kwartiertje rijden afstand dus de overbrugging naar mijn eigen bedje zal alles meevallen hahaha

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Djonesie zei:

Ik zal je zo even toevoegen. 
mij heb ze ong 3 week gebruikt. Omdat bij mijn prothese de hersteltijd, dragen van bh en band en armen zoveel mogelijk laten rusten ook 3 weken was. 
Ik zal nog even een foto van deze week toevoegen want ze zien er inmiddels alweer heel anders uit. 
 

haha ja zo leuk!!! Heerlijk vooruitzicht! Nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het zo ver! 
hoe laat moet je je melden bij de kliniek?

Heb even een kijkje genomen, maar wat zijn ze al mooi!!🤯

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, MaritG zei:

Ja 3…2…1…Pffff

 

ik moet om 10.30 aanwezig zijn bij medische kliniek Velsen, een nachtje blijven slapen en dan als alles goed gaat de volgende dag rond 10/11 weer naar huis toe🥳

 

ik woon gelukkig op een kwartiertje rijden afstand dus de overbrugging naar mijn eigen bedje zal alles meevallen hahaha

Gelukkig valt het nuchter blijven dan ook wel mee. 
nog maar 2 nachtjes slapen! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Djonesie zei:

Aftellen!!! 🎉 ben super benieuwd naar je voor en na situatie. Als je wilt mag je ook bij mij mee kijken. Ik ben vandaag 4 weken po.

 

niet echt iets bijzonders wat je niet moet vergeten… een vest voor na de operatie want een trui of t shirt krijg je niet echt aan. Of misschien een hemdje die je van onder af aan kan doen. Mocht het warm zijn is dat lekkerder dan een vest. Ik was bang voor de zenuwen, maar doordat ik het zo graag wilde had ik er eigenlijk zoveel zin in! Dat ik totaal geen zenuwen heb gehad op de operatie dag. 
 

arnica druppels heb ik ook gebruikt. Het herstel is mij 100% meegevallen. 
mij heb 335 cc anatomisch multiplane. Onder de borstspier dus en borstweefsel herverdeeld vanwege onder ontwikkelde borsten en m’n borstplooi is verlaagd. 
 

nogmaals, veel plezier!!! Bijna…!!! 😁🥳

Het is gelukt! Je zit erin:)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, MaritG zei:

Ik lig inmiddels lekker geïnstalleerd in het bedje!🥳

Om 12:30 ben ik aan de beurt!

M’n zenuwen zijn bijzonder genoeg enorm afgenomen dus ik heb er nu vooral zin in:)

 

 

Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan en hoe je je voelt! Hoop dat je afgelopen nacht lekker hebt geslapen en dat je deze nacht ook goed doorkomt! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik leef weer een beetje! Heb niet heel lekker geslapen vannacht, kon mn draai niet lekker vinden…

De arts is vanochtend vroeg geweest en alles ziet er rustig en netjes uit dus ik ga zo ook weer naar huis!

 

ik ben echt nog super foggy en moe dus een uitgebreider verhaal komt nog! 
 

wel alvast een voorafje met BH aan

xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-6-2022 om 09:23, MaritG zei:

Ik leef weer een beetje! Heb niet heel lekker geslapen vannacht, kon mn draai niet lekker vinden…

De arts is vanochtend vroeg geweest en alles ziet er rustig en netjes uit dus ik ga zo ook weer naar huis!

 

ik ben echt nog super foggy en moe dus een uitgebreider verhaal komt nog! 
 

wel alvast een voorafje met BH aan

xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat fijn dat je weer naar huis mag! Daar herstel je toch beter dan in de kliniek. 
neem je tijd en doe rustig aan! De eerste nachten vond ik het slapen ook wat lastig, maar uiteindelijk sliep ik prima. 
 

ziet er al goed uit zo hoor! Ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we zijn weer een dag verder en wat een wereld van verschil!

Ik had gister pijnstiller-gewijs nog niet een goed schema en had daardoor veel last maar sinds vandaag gaat dat echt al heel goed! 
De enorme druk/ olifanten op mijn borst zijn ook al super erg afgenomen maar die hebben helaas plaatst gemaakt voor jeuk, jeuk en nog eens jeuuuuk!! 
Bij m’n oksels heb ik nog wel last door de liposuctie…

De gaatjes van de lipo zijn al dicht aan het gaan en er komt eigenlijk niks aan vocht uit.

Alles is echt een stuk minder bont en blauw dan ik had verwacht! 

 

Ook heb ik een, voor mij bijzonder, verschijnsel…. lucht boven mn borst wat zorgt voor een soort knisperend geluidje als ik eraan kom😂 De arts en verpleegkundige zeiden dat dat super normaal is en door de lipo komt maar t voelt en klinkt heul gek!


Heeft er iemand tips tegen de jeuk van het genezen? 
 

!!onderstaande foto’s kunnen miss heftig zijn wegens blauwe plekken!!

 

Ik heb m’n album toch maar openbaar gezet, hoop dat er mensen wat aan kunnen hebben💋

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, MaritG zei:

Nou we zijn weer een dag verder en wat een wereld van verschil!

Ik had gister pijnstiller-gewijs nog niet een goed schema en had daardoor veel last maar sinds vandaag gaat dat echt al heel goed! 
De enorme druk/ olifanten op mijn borst zijn ook al super erg afgenomen maar die hebben helaas plaatst gemaakt voor jeuk, jeuk en nog eens jeuuuuk!! 
Bij m’n oksels heb ik nog wel last door de liposuctie…

De gaatjes van de lipo zijn al dicht aan het gaan en er komt eigenlijk niks aan vocht uit.

Alles is echt een stuk minder bont en blauw dan ik had verwacht! 

 

Ook heb ik een, voor mij bijzonder, verschijnsel…. lucht boven mn borst wat zorgt voor een soort knisperend geluidje als ik eraan kom😂 De arts en verpleegkundige zeiden dat dat super normaal is en door de lipo komt maar t voelt en klinkt heul gek!


Heeft er iemand tips tegen de jeuk van het genezen? 
 

!!onderstaande foto’s kunnen miss heftig zijn wegens blauwe plekken!!

 

Ik heb m’n album toch maar openbaar gezet, hoop dat er mensen wat aan kunnen hebben💋

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Lucht had ik ook! Geen liposuctie gehad naar kan ook komen door het plaatsen van de protheses.

 

ziet Er idd goed uit hoor! Jeuk… heb ik helaas echt geen tips voor… misschien reactie op desinfectie… zou kunnen… misschien even wassen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels 1 week en 1 dag post-op en ik voel me echt top!

Ik voel me al enorm mobiel en heb geen last van mn armen, heb vaak per ongeluk al mn ellebogen boven mn schouders 🤫

 

Enige plekken waar ik nog last van heb zijn de plekken bij mijn oksels waar ik lipo heb gehad en zo nu en dan bij de littekens onderin! 
 

De linker borst, ongelift, is wel meer gezwollen en voel dat die ook harder is.

De tepel van mijn rechterborst is nog gevoelloos en wordt ook niet stijf terwijl m’n linker

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

tepel juist enorm gevoelig is, beide een kwestie van tijd denk ik:)

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2022 om 21:50, MaritG zei:

Inmiddels 1 week en 1 dag post-op en ik voel me echt top!

Ik voel me al enorm mobiel en heb geen last van mn armen, heb vaak per ongeluk al mn ellebogen boven mn schouders 🤫

 

Enige plekken waar ik nog last van heb zijn de plekken bij mijn oksels waar ik lipo heb gehad en zo nu en dan bij de littekens onderin! 
 

De linker borst, ongelift, is wel meer gezwollen en voel dat die ook harder is.

De tepel van mijn rechterborst is nog gevoelloos en wordt ook niet stijf terwijl m’n linker tepel juist enorm gevoelig is, beide een kwestie van tijd denk ik:)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat alweer een verschil! En wat fijn dat je je zo goed voelt! Die rustig aan hè meid! Nu goed herstellen en het rustig aan doen, draagt ook echt bij aan het resultaat natuurlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.