Ga naar inhoud

wil een prothese wissel en geen ruimte meer tussen de borsten hebben.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

weer een tijdje geleden dat ik hierop zat maar ben even aan het rondkijken voor een geschikte arts voor een prothese wissel.

Ooit heb ik  400 cc dual plane bij Diana Gabriels laten plaatsen maar heb toch een beste ruimte tussen mijn borsten, wil dus gaan voor een prothese wissel en zoek dus een geschikte arts die ervoor kan zorgen dat ik zo'n spleetje heb zeg maar. Ik heb al wat rondgekeken en zie namen van artsen Dr. Plovier, Wouter van der Pot, Dr Nio dat die wel geschikt zouden kunnen zijn voor zulke operaties? Graag hoor ik van jullie!

 

Groeten Lucy

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, lucy26 zei:

Hallo allemaal,

 

weer een tijdje geleden dat ik hierop zat maar ben even aan het rondkijken voor een geschikte arts voor een prothese wissel.

Ooit heb ik  400 cc dual plane bij Diana Gabriels laten plaatsen maar heb toch een beste ruimte tussen mijn borsten, wil dus gaan voor een prothese wissel en zoek dus een geschikte arts die ervoor kan zorgen dat ik zo'n spleetje heb zeg maar. Ik heb al wat rondgekeken en zie namen van artsen Dr. Plovier, Wouter van der Pot, Dr Nio dat die wel geschikt zouden kunnen zijn voor zulke operaties? Graag hoor ik van jullie!

 

Groeten Lucy


hoi!

door wie ben je geopereerd bij Diana? Ik namelijk door Hupkens en mijne staan nu ook wat uit elkaar. Van de week geweest voor een consult en hij zegt ze zeker goed naar elkaar toe te kunnen krijgen. 
Ik heb nu 420 en hij wilde sowieso 13,5 tot 14,5 breed plaatsen zodat de ruimte opgevult word. (Dat zou 550-625-700 motiva full of 725-825-925 motiva corse worden) 

Alles is besteld zodat hij zelf nog kan kijken, denk dat 825 en 925 het niet worden. Dat vind ik zelf best groot.

 

Hopelijk kan hij je verder helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2022 om 19:59, Jemapelle zei:

Van de pot is bekend om z’n cleavage triangel, dus zo dicht mogelijk bij elkaar maar dan moet je wel echt geduld hebben. Volgens mij is voor een consult nu een wachtlijst van een jaar. 
anderen weet ik niet zo goed

Ik heb geduld want moet bevallen over een paar maanden en nog een tijd ontzwangeren, ze opereren je toch niet vlak na je bevalling dus heb alvast voor volgend jaar consulten aangevraagd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2022 om 20:03, Boobie4u zei:


hoi!

door wie ben je geopereerd bij Diana? Ik namelijk door Hupkens en mijne staan nu ook wat uit elkaar. Van de week geweest voor een consult en hij zegt ze zeker goed naar elkaar toe te kunnen krijgen. 
Ik heb nu 420 en hij wilde sowieso 13,5 tot 14,5 breed plaatsen zodat de ruimte opgevult word. (Dat zou 550-625-700 motiva full of 725-825-925 motiva corse worden) 

Alles is besteld zodat hij zelf nog kan kijken, denk dat 825 en 925 het niet worden. Dat vind ik zelf best groot.

 

Hopelijk kan hij je verder helpen!

Ik ben geopereerd door r.b. Karim. Maar heb nu consulten bij Wouter van der pot en de. Nio staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2022 om 17:12, lucy26 zei:

Hallo allemaal,

 

weer een tijdje geleden dat ik hierop zat maar ben even aan het rondkijken voor een geschikte arts voor een prothese wissel.

Ooit heb ik  400 cc dual plane bij Diana Gabriels laten plaatsen maar heb toch een beste ruimte tussen mijn borsten, wil dus gaan voor een prothese wissel en zoek dus een geschikte arts die ervoor kan zorgen dat ik zo'n spleetje heb zeg maar. Ik heb al wat rondgekeken en zie namen van artsen Dr. Plovier, Wouter van der Pot, Dr Nio dat die wel geschikt zouden kunnen zijn voor zulke operaties? Graag hoor ik van jullie!

 

Groeten Lucy

Hoi hoi, 

 

Ik ben in december afgelopen jaar door dr Plovier geopereerd voor een wissel, absoluut een aanrader! Mijn eerste borstvergroting heb ik ook door hem laten doen en altijd heel tevreden over geweest ik had de ruwe allergan protheses 385cc, ik had ook aangegeven iets groter te willen en dicht bij elkaar… ik ben wakker geworden met 700 cc Motiva protheses en mooi dicht bij elkaar 😍! Top Arts! 
Succes met alles 🍀

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Lizzzz zei:

Hoi hoi, 

 

Ik ben in december afgelopen jaar door dr Plovier geopereerd voor een wissel, absoluut een aanrader! Mijn eerste borstvergroting heb ik ook door hem laten doen en altijd heel tevreden over geweest ik had de ruwe allergan protheses 385cc, ik had ook aangegeven iets groter te willen en dicht bij elkaar… ik ben wakker geworden met 700 cc Motiva protheses en mooi dicht bij elkaar 😍! Top Arts! 
Succes met alles 🍀

Hoiii, heb je misschien foto's die ik mag zien? En hij plaatst ze toch vaak voor de borstspier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, lucy26 zei:

Hoiii, heb je misschien foto's die ik mag zien? En hij plaatst ze toch vaak voor de borstspier?

Ik zal je toevoegen aan mijn album… nee hij plaatst ze meestal dual plane dat had ook mijn voorkeur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Lizzzz zei:

Hoi hoi, 

 

Ik ben in december afgelopen jaar door dr Plovier geopereerd voor een wissel, absoluut een aanrader! Mijn eerste borstvergroting heb ik ook door hem laten doen en altijd heel tevreden over geweest ik had de ruwe allergan protheses 385cc, ik had ook aangegeven iets groter te willen en dicht bij elkaar… ik ben wakker geworden met 700 cc Motiva protheses en mooi dicht bij elkaar 😍! Top Arts! 
Succes met alles 🍀

ze zien er mooi uit bij jou klinkt zo groot als je 700cc neemt! maar op de foto's heel mooi zoiets wil ik nou ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, lucy26 zei:

ze zien er mooi uit bij jou klinkt zo groot als je 700cc neemt! maar op de foto's heel mooi zoiets wil ik nou ook!

Het klinkt idd heel groot en ik schrok ook toen ik wakker werd, maar het is precies goed en het niet anders gewild… hij luistert goed naar wat je wensen zijn, echt een super goede arts. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-6-2022 om 09:56, NoraB zei:

Hey, ik zag dat Plovier echt knap werk leverde bij veel mensen. Maar hoeveel vraagt hik voor en borstvergroting? Eventueel met lift? En moet je lang wachten voor een operatie na je eerste consult?

Hey, ik ben zeer tevreden.. ik ben voor een wissel gegaan en toen ik mijn eerste borstvergroting bij hem deed betaalde ik 2600 euro maar dat zal nu niet meer zo zijn 😅. Je zou even contact met de kliniek kunnen opnemen ( Beclinic) voor informatie. Ik heb ongeveer 8 weken na consult moeten wachten tot de operatie, succes 😉 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-6-2022 om 21:20, Lizzzz zei:

Hey, ik ben zeer tevreden.. ik ben voor een wissel gegaan en toen ik mijn eerste borstvergroting bij hem deed betaalde ik 2600 euro maar dat zal nu niet meer zo zijn 😅. Je zou even contact met de kliniek kunnen opnemen ( Beclinic) voor informatie. Ik heb ongeveer 8 weken na consult moeten wachten tot de operatie, succes 😉 

Hey,

 

Bedankt voor de info. Ondertussen heb ik van hun doorgekregen dat de prijzen beginnen bij 6800 euro voor een lift met prothesen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.