Ga naar inhoud

Grote borstbreedte


P1980

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben gisteren op eerste afspraak geweest. Ik heb nu 85C en zou graag naar een grote D, kleine E gaan. Nu heeft de pc de meting gedaan en mijn borstbreedte is 17 cm. Hij gebruikt implantaten van Mentor en zei dat het bij mij in verband met lifting best voor de spier geplaatst wordt. Anders heb ik ook een lifting nodig en dat heb ik liever niet. Hij zei dat de implantaten minimum 400cc zullen moeten zijn. Passen hebben we nog niet gedaan. Nu heb ik in de tabellen van Mentor gekeken en zie dat bij die borstbreedte je al met 700 en 800cc zit. Of moeten de implantaten niet zo breed zijn als je borst? Daar heb ik niet bij stil gestaan... Nog iemand in deze situatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apart he dat dat zo verschilt per merk.   Ik krijg een wissel naar 725cc van Motiva.  Die is 13,5cm. En ik heb een borst breedte van 13cm.  
Maar je zal wel flink wat vulling nodig hebben om te vullen ja. 
 

stel je hebt een zwembad van 10 liter en gooit er 5 liter in, dan issie halfvol.  Om vol te krijgen moet er echt die 10 liter in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2022 om 19:14, Jemapelle zei:

Ik weet inmiddels borstbreedte of 1 cm kleiner. En je hebt dan idd vrij snel veel cc nodig wil je een beetje vullen. 

Oké, dank je wel! Kan ik al een beetje zoeken. 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2022 om 08:30, Bigboobsdoitbetter zei:

Apart he dat dat zo verschilt per merk.   Ik krijg een wissel naar 725cc van Motiva.  Die is 13,5cm. En ik heb een borst breedte van 13cm.  
Maar je zal wel flink wat vulling nodig hebben om te vullen ja. 
 

stel je hebt een zwembad van 10 liter en gooit er 5 liter in, dan issie halfvol.  Om vol te krijgen moet er echt die 10 liter in. 

Dat is een groot verschil ja! Wat voor projectie heb je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ondertussen ben ik bij 4 verschillende andere pc geweest en zeggen ze alle 4 iets verschillend.

Wel gebruiken ze alle 4 Mentor protheses. 

De eerste meet 17 cm borstbreedte en zegt plaatsing op de spier, ronde protheses, minimum 400CC.

De tweede meet 15,5 cm borstbreedte en zegt plaatsing op de spier, anatomische protheses, 420 tot 460CC.

De derde meet niks en zegt plaatsing op de spier, ronde protheses en ik krijg hier zo'n b-sizer systeem mee, ik moest dan maar zelf laten weten hoeveel ik wilde...

De vierde meet wel, maar zegt niet hoe breed, deze zegt plaatsing onder de spier, ronde protheses en wil slechts 300CC plaatsen, maximum 350CC.

Ik had het beste gevoel bij de tweede. Maar vraag me af of ik best rond of anatomisch neem en op of onder de spier? Ik heb nu volgens de laatste pc, maat 85 C en ik zou graag een grote D, kleine E willen. Dus zeker niet te klein!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.