Ga naar inhoud

Branderig gevoel


Mama.ikke

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Voor degene die mij eerder 'gelezen' hebben, Inmiddels ben ik 12 weken geleden geopereerd. Nog steeds heb ik veel pijn. En slaap ik slecht. Nog steeds slik ik veel pijnstillers, ook tramadol, nog steeds laat de kliniek me erg in de steek. Dat even ter zijde.  

22 maart heb ik 500cc motiva gekregen. Erg tevreden over hoe het er uit ziet, maar vanaf het moment dat ik wakker werd na de narcose heb ik erg veel pijn in 1 borst. Echo en mri scan gehad,  daarop is niet veel schokkends te zien wat de pijn veroorzaakt. Geen rare plekken en geen koorts. 

Optie is opnieuw opereren. Mogelijk dat er "oud bloed achter zit". 

Iemand die hier ervaring mee heeft?? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2022 om 19:12, Jemapelle zei:

Ik dacht vandaag aan je naar aanleiding van iets wat ik hoorde. Misschien is het gerelateerd aan het doorsnijden van de zenuwen, en dat het signaal nu extra hard binnenkomt of juist anders, zoiets. Misschien is een neuroloog iets. 

Dat heeft de pc ook gezegd inderdaad. Maar dat zou dan nu wel weer over moeten zijn. Dat gevoel in het zenuw uiteinde zou dood moeten gaan na een aantal weken begreep ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.