Ga naar inhoud

Eindelijk!


P1980

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zal me even voorstellen. Ik ben 42 jaar, ik heb twee kinderen (al 18 en 19). Ben na meer dan 20 jaar bij mijn partner weg gegaan. En kan nu eindelijk aan mezelf beginnen denken. Ik vind namelijk mijn borsten te klein, ze zijn niet in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik heb nu een B-cup en zou graag een grote D (kleine F) willen. Ik heb ondertussen ook bij drie verschillende PC een afspraak gemaakt voor meer informatie hierover. Ik heb al wel online een beetje rond gekeken. Maar ben wel heel benieuwd. Hoe bepaal je de juiste maat, hoe verloopt de operatie, er bestaan zoveel verschillende implantaten! Kunnen ze op voorhand al laten zien hoe het er uit komt te zien? Van grootte en van vorm? De eerste afspraak heb ik 14 juni. De andere twee pas in september. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2022 om 18:37, Jemapelle zei:

Hoi! Goed bezig, altijd voor jezelf kiezen. 
welke artsen of klinieken ga je heen? Denk je een lift nodig te hebben? Wat is de look waar je voor gaat, vertel ons meer!

Ik heb een afspraak in de Da Vinci kliniek in Beerse en in september bij dr. Vanschoonbeek  en dr. Vermeylen, beide in Turnhout. Ik denk niet dat ik een lift nodig heb.

Ik vind druppelvormige borsten heel erg mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2022 om 18:43, HRoos zei:

Hi,

 

Spannend allemaal!

Bij een van mijn afspraken maakte ze een 3D scan van de nieuwe situatie, heel gaaf!

je kan ook zelf die app downloaden om er een beetje mee te spelen, hij heet my crisalix

Waar ben jij geweest? En heb je ondertussen al je operatie gehad? Dank je voor de informatie! Ik ga de app zeker opzoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geweest bij dr van Selms bij de Jan van Gooijen, dr Hupkens en bij Boerhaave dr Mclennan.

Ik heb de operatiedatum nu gepland bij dr Hupkens op 19 augustus.

ik ga dan waarschijnlijk voor Motiva Round Silk 470cc demi. 
Is er een lange wachttijd bij jou dat je pas in september op consult kan?

wel fijn dat je dan even de tijd hebt om voor onderzoek te doen!

vooral foto's zoeken van wat je mooi vindt en die laten zien tijdens het consult.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, HRoos zei:

Ik ben geweest bij dr van Selms bij de Jan van Gooijen, dr Hupkens en bij Boerhaave dr Mclennan.

Ik heb de operatiedatum nu gepland bij dr Hupkens op 19 augustus.

ik ga dan waarschijnlijk voor Motiva Round Silk 470cc demi. 
Is er een lange wachttijd bij jou dat je pas in september op consult kan?

wel fijn dat je dan even de tijd hebt om voor onderzoek te doen!

vooral foto's zoeken van wat je mooi vindt en die laten zien tijdens het consult.  

Ja, bij dr. Vanschoonbeek en dr. Vermeylen was er een serieuze wachttijd! Ik zoek nu overal foto's van wat ik mooi vind. En probeer wat informatie te vinden. 470 cc is toch al heel wat! Welke cup heb je nu en waar wil.je naartoe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dan vast hele goede artsen als ze zo'n lange wachttijd hebben!

ja vond 475 ook mega veel klinken, maar bij het passen en een shirt erover valt het wel redelijk mee.

De arts keek naar mijn borstbreedte van 13,5 cm en dan heb je zo'n tabel van motiva dus kwam daarom uit op die aantal cc's.

Nu heb ik een kleine A.

Mijn wens was eerst gewoon een mooie C cup, maar bij het zien van voor en na foto's en het lezen van verhalen dat je beter iets te groot kan kiezen, zijn mijn wensen ook ineens meer geworden ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2022 om 20:44, HRoos zei:

Zijn dan vast hele goede artsen als ze zo'n lange wachttijd hebben!

ja vond 475 ook mega veel klinken, maar bij het passen en een shirt erover valt het wel redelijk mee.

De arts keek naar mijn borstbreedte van 13,5 cm en dan heb je zo'n tabel van motiva dus kwam daarom uit op die aantal cc's.

Nu heb ik een kleine A.

Mijn wens was eerst gewoon een mooie C cup, maar bij het zien van voor en na foto's en het lezen van verhalen dat je beter iets te groot kan kiezen, zijn mijn wensen ook ineens meer geworden ;) 

 

Dat snap ik. Ik wil ook zeker niet te klein gaan. Ik heb al wel eens zo'n tabellen gezien met de volumes, maar ik zal eerst de metingen moeten afwachten, zal.ik zelf niet kunnen hè. En ik weet ook niet met welk merk de pc werkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2022 om 20:44, HRoos zei:

Zijn dan vast hele goede artsen als ze zo'n lange wachttijd hebben!

ja vond 475 ook mega veel klinken, maar bij het passen en een shirt erover valt het wel redelijk mee.

De arts keek naar mijn borstbreedte van 13,5 cm en dan heb je zo'n tabel van motiva dus kwam daarom uit op die aantal cc's.

Nu heb ik een kleine A.

Mijn wens was eerst gewoon een mooie C cup, maar bij het zien van voor en na foto's en het lezen van verhalen dat je beter iets te groot kan kiezen, zijn mijn wensen ook ineens meer geworden ;) 

 

Dat snap ik. Ik wil ook zeker niet te klein gaan. Ik heb al wel eens zo'n tabellen gezien met de volumes, maar ik zal eerst de metingen moeten afwachten, zal.ik zelf niet kunnen hè. En ik weet ook niet met welk merk de pc werkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.