Ga naar inhoud

Voorstellen en advies


HRoos

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Graag stel ik me aan jullie voor nu ik zelf een aantal consulten heb gehad.

Ik ben 35 en moeder van 2 en helaas praktisch plat.

Eindelijk heb ik de stap genomen om op consult te gaan bij verschillende chirurgen.

Wat ik heel lastig vind is dat ik 3x totaal verschillende adviezen heb gekregen.

Bij dr van Selms kreeg ik het advies 355cc full profile.

Bij dr Hupkens 475 demi of zelfs 550 full

en bij Boerhaave 300cc voor de spier.

Dat laatste wil ik sowieso niet.


Zijn er meiden met ook zulke verschillende adviezen en wat hebben jullie uiteindelijk besloten? En hoe hebben jullie de beslissing gemaakt?

 

ik ben heel benieuwd en hoop dat er iemand reageert :)

 

groetjes 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wat verschillende adviezen gehad;

- Max 450cc anatomisch achter de spier;

- 295 rond extra voor de spier

- 380 anatomisch voor de spier.

 

ik heb uiteindelijk voor de laatste gekozen, de eerste viel voor mij al snel af omdat ik voor de spier wil. Van de twee andere heb ik de maten vergeleken en vooral omdat de 295 erg smal is in vergelijking met m’n birstbreedte leek me dat te smal. Ook al ben ik niet een chirurg natuurlijk. 
 

uiteindelijk leverde het toch niet op wat ik had gehoopt en sta nu voor een wissel in september, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nu voor motiva 550cc full ergonomix ook voor de spier. Ik ben destijds geholpen bij van der weij, en die lijkt soms maar 1 favoriet implantaat te hebben 😂
 

mij stoort de vorm maar vind vooral het gebrek aan projectie het vervelendst.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb sowieso wel het idee dat de artsen echt een persoonlijke voorkeur hebben en sturend zijn, maar dat is vast ook de bedoeling ;)

Hopelijk wordt het nu naar wens wat je gaat krijgen!

Nu ik zo veel research aan het doen ben wil ik ook steeds voor groter gaan, word steeds hebberiger 😜
Denk ook dat je blijer bent met iets te groot dan iets te klein. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 2-6-2022 om 08:12, Jemapelle zei:

Ik ga nu voor motiva 550cc full ergonomix ook voor de spier. Ik ben destijds geholpen bij van der weij, en die lijkt soms maar 1 favoriet implantaat te hebben 😂
 

mij stoort de vorm maar vind vooral het gebrek aan projectie het vervelendst.

Ik ben ook bij vd Weij geweest. Anatomisch 380cc voor de spier van Mentor. Is dit nog een bepaald type dat je weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.