Ga naar inhoud

Operatieverslag borstvergroting 23-5


Aanbevolen berichten

Wat fijn dat het allemaal goed verlopen is en de pijn daarna meeviel. Hoe gaat dit nu? 
En wat een verschil zeg. Een super mooi resultaat!! Benieuwd hoe het de komende weken nog gaat veranderen.

Mijn uitgangssituatie lijkt wel op die van jou. 
Weet je ook wat je borstbreedte is?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elfi zei:

Wat fijn dat het allemaal goed verlopen is en de pijn daarna meeviel. Hoe gaat dit nu? 
En wat een verschil zeg. Een super mooi resultaat!! Benieuwd hoe het de komende weken nog gaat veranderen.

Mijn uitgangssituatie lijkt wel op die van jou. 
Weet je ook wat je borstbreedte is?

Ik voel me best goed! Heb meer last van de vermoeidheid en misselijkheid in de ochtend dan van de pijn.

mijn borstbreedte was 12 en 12.4cm.

vandaag zijn ze al een stuk meer gezakt! Tussen m’n borsten toch wel een bloeduitstorting en veel vocht. Maar de pijn… eerder vervelend dan pijn! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me goed voorstellen dat je liever nog niet alleen bent.. Het is en blijft toch een operatie waarvan je moet herstellen. Gelukkig slaap je goed, fijn dat je je rust kan nemen.

 

Soms lees ik dat het weken duurt voor het vocht weg gaat en ze mooi indalen, maar bij jou dus nu al? Wat fijn 🥰 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Leentjexx zei:

Kan me goed voorstellen dat je liever nog niet alleen bent.. Het is en blijft toch een operatie waarvan je moet herstellen. Gelukkig slaap je goed, fijn dat je je rust kan nemen.

 

Soms lees ik dat het weken duurt voor het vocht weg gaat en ze mooi indalen, maar bij jou dus nu al? Wat fijn 🥰 

Nou ze zitten iig niet meer zo hoog als net na de operatie! Haha nog niet waar ze horen te zitten hoor. 
heb vannacht slecht geslapen. Heb erg last van de borstband. Die trekt mega in m’n oksels en m’n huid irriteert er van. Nog maar even op de bank verder proberen te slapen. 
 

vocht zit wel in m’n borsten maar vooral ook in m’n buik, m’n taille is weg! Komt wel weer terug maar was altijd zo blij met m’n figuur! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien weet je het en vind je het niet zo erg, maar misschien weet je het niet, maar deze fotos duiken ook op op google als je goed je best doet, en voor bekenden ben je misschien wel herkenbaar. ik zou in ieder geval je hoofd wegcroppen. 

 

verder: gaat goed he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Jemapelle zei:

misschien weet je het en vind je het niet zo erg, maar misschien weet je het niet, maar deze fotos duiken ook op op google als je goed je best doet, en voor bekenden ben je misschien wel herkenbaar. ik zou in ieder geval je hoofd wegcroppen. 

 

verder: gaat goed he! 

Thnx voor je tip! Maar waarom kan ik berichten die ik zelf heb geplaatst niet verwijderen….!? Heel vervelend! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-6-2022 om 14:42, Djonesie zei:

Thnx voor je tip! Maar waarom kan ik berichten die ik zelf heb geplaatst niet verwijderen….!? Heel vervelend! 
 

Ik heb het bericht dat je gerapporteerd hebt verwijderd. 

De reden waarom leden hun zelf geplaatste berichten niet weg kunnen halen, is door ervaringen uit het verleden. Door zomaar iets weg te halen gingen er  gaten ontstaan in topics en daardoor was het vaak niet meer te volgen. 

 

Qua privacy en Google hebben we ook een topic geplaatst, waarvan de link meegezonden is in de welkomstpb. Ook bovenaan op het forum staat een link naar oa dit topic. (nieuwe leden, aub lezen, staat er) 

 

Als er nog iets is, gewoon even rapporteren, dan bekijken wij waar het over gaat. 

 

Groetjes, BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, best_boobie zei:

Ik heb het bericht dat je gerapporteerd hebt verwijderd. 

De reden waarom leden hun zelf geplaatste berichten niet weg kunnen halen, is door ervaringen uit het verleden. Door zomaar iets weg te halen gingen er  gaten ontstaan in topics en daardoor was het vaak niet meer te volgen. 

 

Qua privacy en Google hebben we ook een topic geplaatst, waarvan de link meegezonden is in de welkomstpb. Ook bovenaan op het forum staat een link naar oa dit topic. (nieuwe leden, aub lezen, staat er) 

 

Als er nog iets is, gewoon even rapporteren, dan bekijken wij waar het over gaat. 

 

Groetjes, BB

Dankjewel

voor het verwijderen en je uitleg! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn hechtingen eruit gekregen. De littekens zijn echt minimaal en zien er mooi rustig uit. Ik mocht al bh’s gaan kopen en vanaf maandag mag ik eindelijk m’n bh en band af. Van een verdrietige A cup naar een mooie 70 D. Ben nu al zo blij met het resultaat en het zal alleen maar mooier worden. 
Aan de zij- en onderkant heb ik nog wat vocht. Dat zal vanzelf weg trekken. 
mij heb zelfs een niet voorgevormde bh gekocht. En wat een keuze! Ik kon zelfs kiezen! Vroeger mocht ik blij zijn als er één mega maximizer paste! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Jemapelle zei:

Oh herkenbaar!! Gewoon de “luxe” van een. Niet voorgevormde beha!! Veel plezier met shopppen, maar koop er nog niet te veel, borsten veranderen nog een beetje.

Ik heb 1 niet voorgevormde en 2 voorgevormde zonder beugel. Weet idd dat ze nog wat veranderen. Daarom dacht ik ook maar zonder beugel. 

zo fijn deze luxe idd! Het kost was, maar heej, dan heb je ook wat!!! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Djonesie zei:

Ik heb 1 niet voorgevormde en 2 voorgevormde zonder beugel. Weet idd dat ze nog wat veranderen. Daarom dacht ik ook maar zonder beugel. 

zo fijn deze luxe idd! Het kost was, maar heej, dan heb je ook wat!!! 😁

ja zonder beugel vond ik heerlijk! voorheen altijd van die halve harnassen, dikke kussen en nog leek het amper iets, en nu van die leuke beugelloze bralettes. geweldig. 

waar heb je gewinkeld? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Jemapelle zei:

ja zonder beugel vond ik heerlijk! voorheen altijd van die halve harnassen, dikke kussen en nog leek het amper iets, en nu van die leuke beugelloze bralettes. geweldig. 

waar heb je gewinkeld? 

Hunkemöller 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.