Ga naar inhoud

Operatieverslag borstvergroting 23-5


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames! 
 

ik ben moeder van 2 kinderen en heb nooit borsten gehad. Heb me hier altijd super onzeker over gevoeld. Had altijd al de wens om een borstvergroting te doen maar financieel was het niet mogelijk. 
 

na mijn intake begin maart heb ik eindelijk mijn ingreep ingepland! Ik kijk er zo naar uit en ik kan de tijd wel wegkijken. 
 

ik ben 1.69 en weeg 70kg. M’n bovenbouw is nogal slank en een smalle borstkas. Hierdoor heb ik in overleg met dokter van Onselen gekozen voor 335 cc anatomisch met multiplane plaatsing. ik wilde nog wel een half maatje meer, maar gezien mijn onderontwikkelde borsten en mijn smalle bouw gaat dat niet passen. Dr van onselen legde me uit dat door mijn bouw het wel zo zal ogen. 
 

ik kan niet wachten tot 23 mei en ik hoop op een spoedig herstel! Daarna kan ik eindelijk zelfverzekerd zijn! De vriendin die met me mee was riep tijdens het passen gelijk, ohh wauw!!! Zo komt je figuur zo mooi uit! Eindelijk borsten die passen bij de rest van m’n lichaam! 
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi! 

van onselen, daar was iets mee. de tweeling van ex on the beach is ook door hem geopereerd volgens mij. heb je meer consulten gehad of alleen bij van onselen? ben benieuwd wat de andere artsen hebben aangeraden. 

 

Als het de mentor cpg 311 van 335cc zijn dan denk ik inderdaad wel dat je tevreden gaat zijn, hebben best veel projectie (4,6 cm). ben erg benieuwd!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben alleen bij hem op consult geweest. De voor en na foto’s waren bij aklinieken echt de enige die ik mooi vind. De anderen ogen voor mij te nep. Ik wil graag een natuurlijk resultaat. 
 

het gesprek met de consulente en daarna met dr van Onselen was erg fijn. Alles besproken en kunnen vragen en duidelijk aangegeven wat ik graag wil en wat absoluut niet. Ik heb nu een a cup ongeveer en wil graag ongeveer op een C uitkomen. 
Ook vooral dat het natuurlijk oogt is mijn wens. Ik heb van mezelf nogal een bilpartij en dan ook nog heftige borsten vind ik niet passend! Als je begrijpt wat ik bedoel. 
 

ik had een heel fijn en goed gevoel bij a klinieken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Jemapelle zei:

hoi hoi! 

van onselen, daar was iets mee. de tweeling van ex on the beach is ook door hem geopereerd volgens mij. heb je meer consulten gehad of alleen bij van onselen? ben benieuwd wat de andere artsen hebben aangeraden. 

 

Als het de mentor cpg 311 van 335cc zijn dan denk ik inderdaad wel dat je tevreden gaat zijn, hebben best veel projectie (4,6 cm). ben erg benieuwd!  

Het worden de polytech microthane diagon gel protheses 335 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh over die implantaten kan ik niet zoveel zeggen :-). 
Ik heb nu anatomisch voor de spier en dat oogt heel natuurlijk. Als je toch achter de spier gaat maakt volgens mij rond of anatomisch niet zo veel uit. 
belangrijk is denk ik wat jij natuurlijk vindt. Meestal is dat de “slope” en die is bij de meeste onder de spier al wel natuurlijk. 
 

23 mei man! Bijna al. Zal een heel verschil voor je worden maar dan zitten er echt borsten! Het gaat een mooie zomer worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Jemapelle zei:

Oh over die implantaten kan ik niet zoveel zeggen :-). 
Ik heb nu anatomisch voor de spier en dat oogt heel natuurlijk. Als je toch achter de spier gaat maakt volgens mij rond of anatomisch niet zo veel uit. 
belangrijk is denk ik wat jij natuurlijk vindt. Meestal is dat de “slope” en die is bij de meeste onder de spier al wel natuurlijk. 
 

23 mei man! Bijna al. Zal een heel verschil voor je worden maar dan zitten er echt borsten! Het gaat een mooie zomer worden!


ja zo fijn! Kijk er zo naar uit! Eindelijk geen bikini’s met vulling meer hoeven dragen en me half verstoppen. Lijkt me heerlijk! 
 

voor de spier kon niet.. echt te weinig eigen weefsel.  Herstel zal minder fijn zijn, maar ach wat zijn die weken nou op een mensen leven! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou precies, en je weet waar je het voor doet. laten we eerlijk zijn, herstel na een bevalling is toch echt pittiger :-). dit is eerder lastig, omdat je je armen gewoon niet mag gebruiken zoals normaal. dus wees daar van bewust. heb je lang haar, vlecht het dan in, dan kun je er een weekje tegen, beetje dat soort. het is vooral plannen in het huishouden en het gezin en dat maakt het lastig. verder moet jij gewoon liggen, rusten en genezen!

 

maar oh, die bikini's! gewoon zo'n lullig lapje stof triangel bikini, jij kunt het straks! en niet meer hoeven na te denken over inkijk bij -truitjes. 

 

ga je een album bijhouden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Jemapelle zei:

nou precies, en je weet waar je het voor doet. laten we eerlijk zijn, herstel na een bevalling is toch echt pittiger :-). dit is eerder lastig, omdat je je armen gewoon niet mag gebruiken zoals normaal. dus wees daar van bewust. heb je lang haar, vlecht het dan in, dan kun je er een weekje tegen, beetje dat soort. het is vooral plannen in het huishouden en het gezin en dat maakt het lastig. verder moet jij gewoon liggen, rusten en genezen!

 

maar oh, die bikini's! gewoon zo'n lullig lapje stof triangel bikini, jij kunt het straks! en niet meer hoeven na te denken over inkijk bij -truitjes. 

 

ga je een album bijhouden? 

Ohw! Mijn herstel van beide bevallingen is me ontzettend meegevallen! 
dit is idd nogal onhandig! Invlechten, hele goede tip!! 
mijn kinderen zijn de eerste 10 dagen bij hun vader. De jongste is 5, gelukkig hoef ik ze niet meer te tillen e.d. 
 

ja het lijkt me zo heerlijk om gewoon een bh zonder vulling en beugels te kunnen dragen! Weg met m’n maximizers! Haha zo’n Calvin klein bh vind ik zo mooi, maar met m’n cup a ziet dat er niet uit!! Zal er zo blij mee zijn denk ik!! 
 

ja denk dat ik zeker een album bij ga houden. Vooral omdat ik me bewust ben dat het eindresultaat bij mij wat langer kan duren dan bij een normale borstvergroting omdat ik onderontwikkelde borsten heb. 
mn borstplooi wordt verlaagt en het borstweefsel losgemaakt. Ben zo benieuwd hoe ze er na een jaar uitzien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zit inmiddels al even in de auto terug naar huis. Ik voel me erg goed hoor. Zware gevoel valt me mee. Ik heb standaard een buikademhaling, dus denk dat het me daarom ook best meevalt. Het meeste voel ik in het midden tussen m’n borsten maar pijn.. nee dat is een heel groot woord! 
mij heb 335 cc gekregen extra high profile anatomisch. Multiplane met herverdeling van m’n eigen borstweefsel vanwege onder ontwikkelde borsten. Ik ben geholpen door dokter van Onselen bij aklinieken in Vlaardingen.
 

zal later idd een verslagje typen! Bedankt voor jullie lieve reacties. Met foto natuurlijk! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was dan eindelijk de dag! Ik heb eindelijk borsten! 😄

 

in maart ben ik voor mijn consult geweest bij dokter van Onselen van Aklinieken. Dit voelde zo goed dat ik niet ergens anders op consult ben geweest. Mijn wens was namelijk een grotere borst maar wel natuurlijk en geen opgeplakte borsten. 
mee zijn uitgekomen op 335cc anatomisch polytech extra high profile. 
 

Vanmorgen om 8:15 moest ik me melden bij de kliniek. Ik had verwacht dat ik super zenuwachtig zou zijn, maar waarschijnlijk omdat ik er zo naar uit keek was ik niet zenuwachtig. We startten wat later omdat veel medewerkers in de file stonden. Ik denk dat ik rond kw over 9 uiteindelijk op de ok was. Nadat de pc me had afgetekend en nog even gekletst te hebben met de anesthesist was het zover. Er lag een lekker warme tafel voor me klaar. Ik kreeg plakkers op en mijn infuus in, en nog een bloeddrukmeter en de vraag of ik een goede droom uit had gekozen. Binnen seconden was ik weg! 
 

Toen ik wakker werd keek ik natuurlijk gelijk! Yessss daar zijn ze eindelijk. Ik had mijn bh al aan toen ik wakker werd. Ik heb hem nog even afgehaald en ze heeft nog een foto gemaakt van me toen. 
toen vond ik ze niet mooi maar in de bh wel. 
 

Dit komt opdat mijn borstplooi ongeveer een cm verlaagd is en mijn borstweefsel opnieuw verdeeld is omdat ik onder ontwikkelde borsten had. 
 

de pijn valt me zo mee! Ik voel me eigenlijk heel goed! Dacht nog ik neem de pijnstillers niet, maar dacht toch wel zo verstandig om het wel te doen. Dus braaf genomen.  En de pcm sowieso natuurlijk! 
 

we waren rond half 3 weer thuis in het hoge noorden vanuit Vlaardingen. 
 

zal ook even voor en na foto’s plaatsen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Jemapelle zei:

Wat een leuk verhaal! En die gaan mooi worden, let maar op. Iedere week een foto en dan zie je zelf ook nog het verschil. 
snap wel dat je dit gedaan hebt trouwens. Jij gaat je een ander mens voelen!

Dankjewel! Ja ik ben zo benieuwd! En nu al zooo blij!! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Ladybug87 zei:

Oh wow djonesie! Dat ziet er veelbelovend uit! Fijn dat het zo goed gegaan is en dat de pijn meevalt. Wat een mooie taille heb jij ook zeg!

Ja wel hè… ben zo benieuwd hoe ze gaan veranderen! 
 

ah lief! Dankjewel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het delen van je operatieverslag! Fijn om te lezen 🥰

 

Het moment dat je wakker wordt en je ineens grotere borsten hebt, dat lijkt me nog steeds een wat vreemd moment. Ik vindt dat ze er trouwens al mooi bij staan voor net na de operatie, wordt alleen nog maar mooier!

 

Hoe gaat het nu met je? ☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Leentjexx zei:

Bedankt voor het delen van je operatieverslag! Fijn om te lezen 🥰

 

Het moment dat je wakker wordt en je ineens grotere borsten hebt, dat lijkt me nog steeds een wat vreemd moment. Ik vindt dat ze er trouwens al mooi bij staan voor net na de operatie, wordt alleen nog maar mooier!

 

Hoe gaat het nu met je? ☺️

Het gaat over het algemeen best ok eigenlijk…! Heb meer last van de bh en band dan echt pijn aan m’n borsten zeg maar. Zit wel veel vocht.. dus dat voel ik wel, net zo als heftige stuwing na een bevalling. 
 

werd gister en vanmorgen misselijk wakker. Dacht gister dat het van de pijnstilling kwam, die heftige heb ik daarom gister niet genomen maar heb het nu weer. Denk echt na weeën van de narcose. Ik ben wel heel erg moe, slaap veel.
 

mn zus komt aan het eind van de ochtend om me te douchen en brengt me dan bij m’n moeder. M’n vriend moet een paar dagen weg en alleen zijn lijkt me nog niet zo fijn. Momentjes wel! Maar geen hele dagen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.