Ga naar inhoud

Laur : 4 maart 2011: Dr. De maerteleire: Mediclinic: Oud-Heverlee


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 33 jaar en ik heb vorige week vrijdag een borstvergroting ondergaan. Ik ben 1.58 en weeg 47 kg. Ik had voor de operatie een 75B en had toch graag iets vollere borsten. Dr. De Maerteleire stelde me 240 cc voor en zei dat ik dan een mooie volle C zou krijgen. Nu bij het bekijken van mijn borsten lijkt het wel of ik een reuze D heb. (Wat ik net iets teveel vind voor mijn gestalte). Is bij jullie na de zwelling ook nog veel in volume afgenomen? Ik moet nog steeds echt wel pijnstillers nemen.'s Morgens als ik mijn bed uit kom is het verschrikkellijk. Precies of mijn borsten zich terug op de juiste plaats moeten zetten. Pfff. Hebben jullie deze ervaring ook beleefd of moet ik me zorgen maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Laur,

Je hoeft je zeker geen zorgen te maken. 's Ochtends heb ik dat gevoel ook.. dat ze weer even moeten zakken ofzo!

En met een B en 240cc zou je inderdaad op een D kunnen uitkomen.

Maar ze staan nu nog heel strak en hoog denk ik, of niet? En dan oogt alles alsof het op ontploffen staat! Ik denk als ze mooi zijn ingedaald dat je ze niet meer kleiner had gewild! En is het ook niet zo dat met kleding aan alles helemaal niet zo opvalt?

Laat je niet gek maken, maar houd je rustig en laat je lekker vertroetelen thuis!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ML86,

Inderdaad mijn borsten staan super strak en hoog. Maar als je gewoon bent om een B te zien en nu een immense boezem is dat toch wel even schrikken :blink: . Natuurlijk zou ik ze nu wel eens willen zien in een strak topje. Door de dag heb ik niet zoveel last enkel als ik moet recht komen. Dan heb ik toch een kwartiertje nodig om me een beetje lekker en comfortabel te voelen. Ik hoop dat dit allemaal snel achter de rug is.

Ik zal nog maar even geduld hebben vooraleer ik me zorgen maak. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo prettyboobs,

Met mij begint het zo stilletjes aan terug te gaan. Het meeste last heb ik vooral 's morgens bij het recht komen. Door de dag valt het best wel mee. Ik ben zelfs al terug aan het werk.

Ik kan u op dit moment enkel zeggen dat ik bij mijn eerste consultatie echt goed verder geholpen ben door Dr. Demaerteleire. Ik heb alle uitleg gekregen die ik wilde en hij heeft me verschillende protheses laten passen. Hij is zeker geen persoon die gaat pushen. De dag van de operatie zelf ben ik er ook super behandeld. Zowel het verplegend personeel als de mevrouw aan de balie zijn super vriendelijk en heel behulpzaam. Ik heb 3850 euro betaald voor mijn BV (240 cc)

Van de verdoving heb ik totaal geen last gehad. Niet tijdens en niet erna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo prettyboobs,

Met mij begint het zo stilletjes aan terug te gaan. Het meeste last heb ik vooral 's morgens bij het recht komen. Door de dag valt het best wel mee. Ik ben zelfs al terug aan het werk.

Ik kan u op dit moment enkel zeggen dat ik bij mijn eerste consultatie echt goed verder geholpen ben door Dr. Demaerteleire. Ik heb alle uitleg gekregen die ik wilde en hij heeft me verschillende protheses laten passen. Hij is zeker geen persoon die gaat pushen. De dag van de operatie zelf ben ik er ook super behandeld. Zowel het verplegend personeel als de mevrouw aan de balie zijn super vriendelijk en heel behulpzaam. Ik heb 3850 euro betaald voor mijn BV (240 cc)

Van de verdoving heb ik totaal geen last gehad. Niet tijdens en niet erna.

Fijn dat het ondertussen beter met je gaat! Zijn ze ondertussen al wat minder opgeblazen? :-)

Ik ben aan het aftellen naar mijn 1e consult...maar hoe langer het duurt hoe meer twijfel...je leest veel goede dingen over BV,maar ook minder goede...zelfs hier en daar negatieve ervaringen met de mediclinic :(

Na al dat nadenken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik vooral heel erg bang ben van de volledige narcose...wat als ik niet meer wakker word? En dat gedoe met zo een buis in je keel...jakkes! Ik zou liever slaapverdoving hebben, zoals bij de meeste BV, maar dat doen ze bij Mediclinic niet. Klinkt minder eng! Is de anesthesist heel de tijd bij je gebleven?

Kan jij ondertussen al onder de mensen komen, of moet je echt nog platliggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het ondertussen beter met je gaat! Zijn ze ondertussen al wat minder opgeblazen? :-)

Ik ben aan het aftellen naar mijn 1e consult...maar hoe langer het duurt hoe meer twijfel...je leest veel goede dingen over BV,maar ook minder goede...zelfs hier en daar negatieve ervaringen met de mediclinic :(

Na al dat nadenken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik vooral heel erg bang ben van de volledige narcose...wat als ik niet meer wakker word? En dat gedoe met zo een buis in je keel...jakkes! Ik zou liever slaapverdoving hebben, zoals bij de meeste BV, maar dat doen ze bij Mediclinic niet. Klinkt minder eng! Is de anesthesist heel de tijd bij je gebleven?

Kan jij ondertussen al onder de mensen komen, of moet je echt nog platliggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het elke dag beter en beter. Wat jij nu hebt al die twijfels wees maar zeker dat ik dat ook gehad heb. Eerst was ik super blij dat ik eindelijk mijn borsten ging laten vergroten maar nadien begint de paniek. Wat als ...

Ik kan je enkel maar zeggen dat ik nog steeds geen spijt heb dat ik het laten doen heb. Maar natuurlijk je moet er zelf heel goed over nadenken. Ik kan zeker al onder de mensen komen want ik ben ondertussen al een week terug aan het werk. Gisteren ben ik terug op consultatie geweest om de draadjes te laten verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het elke dag beter en beter. Wat jij nu hebt al die twijfels wees maar zeker dat ik dat ook gehad heb. Eerst was ik super blij dat ik eindelijk mijn borsten ging laten vergroten maar nadien begint de paniek. Wat als ...

Ik kan je enkel maar zeggen dat ik nog steeds geen spijt heb dat ik het laten doen heb. Maar natuurlijk je moet er zelf heel goed over nadenken. Ik kan zeker al onder de mensen komen want ik ben ondertussen al een week terug aan het werk. Gisteren ben ik terug op consultatie geweest om de draadjes te laten verwijderen.

Jij bent dus ook een week thuisgebleven? Dat ben ik ook van plan!

Hopelijk heb ik snel nieuws betreffende een operatiedatum...nog even wachten op consult! Het wordt echt spannend!

Had jij draines ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent dus ook een week thuisgebleven? Dat ben ik ook van plan!

Hopelijk heb ik snel nieuws betreffende een operatiedatum...nog even wachten op consult! Het wordt echt spannend!

Had jij draines ook?

Een week heb je echt wel nodig (vind ik persoonlijk). De eerste dagen kon ik echt niks alleen.

Ik heb gewone draadjes. Bij het verwijderen van de tape en draadjes heb ik geen last gehad.

Nog eventjes geduld!!! Het komt wel allemaal goed. Wanneer heb jij uw eerste consult en ga je effectief naar mediclinic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

heeyz

ik heb 10 augustus mijn borstvergroting maar ik twijfel nog over de grote die ik zou willen nemen,

ik ben 1m57 ik weeg 43 kg ik heb een 75 b , ik zou graag een d cup willen hebben maar heb bang dat het me niet zal staan

weet nu niet wat het beste zal zijn een c cup of d cup

kan iemand mij mischien wat raad geven grtj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.