Ga naar inhoud

Twijfel tussen van der Pot en De Meyere


Aanbevolen berichten

Hoi Katrien,

 

Wat vervelend dat je helemaal in de war en teleurgesteld bent na de afspraak..

Misschien toch een second opinion bij een andere arts aanvragen?

Die kan mogelijk andere suggesties hebben?

Heel veel vrouwen hebben toch ongelijke borsten en hoeven toch niet allemaal een lift?

Er is vast een oplossing voor die beter bij je past!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar dingen; ik heb zo ongeveer het halve forum al gelezen en het wordt niet zo gewaardeerd als je meerdere topics opent over soort van hetzelfde onderwerp.

 

de rest. Verschillende implantaten, je leest het wel eens maar ik zie te weinig foto’s van alle kanten om er wat van te vinden. 
 

De lit. Tja het geeft een litteken maar is wel de makkelijkste oplossing naar 2 gelijke borsten. 
 

ik denk, zolang het je natuurlijke borsten zijn en de kosten geen geld kun je over kleine dingen best heen stappen. Beetje ongelijk ach. Maar nu ga je er geld tegenaan gooien en je verwacht gewoon perfectie. Gaat het geen teleurstelling zijn als je straks dure borsten hebt maar nog steeds ongelijk maar nu opvallend ongelijk? Belangrijke afwegingen hoor. 
 

en die lift, meeste littekens vallen niet meer op na een jaar, en heeft ie gezegd of t n anker of donut lift werd want dat scheelt ook nog 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Katrienemien zei:

Hoi dames,

 

Ik ben net terug van mijn 1ste consult bij dr Heintz.

Een heel aangename man die de tijd nam om mijn vragen te beantwoorden.

Ik ben alleen een beetje teleurgesteld in mijn eigen borsten.. Ik wist al dat mijn linkerborst groter was dan mijn rechter, maar blijkbaar zit er maar liefst 100cc verschil in, en hangt mijn grootste borst ook lichtjes mee door.

Mijn ene tepel zou momenteel 1cm hoger staan dan de andere, en met het vergroten zou je dat verschil dus ook meevergroten...

Om ze helemaal symmetrisch te krijgen zou er dus aan 1 kant een lift nodig zijn, maar dat wil ik echt niet.. ik heb kleine borsten die allesbehalve hangen, zelfs een potlood eronder blijft niet steken.. dan vind ik zo'n groot litteken echt zonde.

 

2de optie is om dus inderdaad 100cc verschil te kiezen, met gevolg dat de ene borst ook wat meer zal doorhangen, en de tepels niet op gelijke hoogte zullen staan... Ook zal er in de ene borst een hogere projectie komen dan in de andere, wat me wel wat angstig maakt over het resultaat. Zal ik in zij aanzicht dan aan de ene kant een zachte overgang hebben in de bovenpool en aan de andere kant een opvallende bolling?

 

Jeetje ben echt een beetje van mijn stuk hierdoor...

 

Misschien moet ik maar een nieuw topic starten hierover, want ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen hierin..

 😑

Wat vervelend dat de uitslag van je consult tegen is gevallen. Ik zou inderdaad ook een andere pc raadplegen wat zijn/haar advies is. Ik had ook een verschil, maar dat was 4 mm. Mijn pc zei dat ik het nu niet zie omdat ik nooit echt naar m’n borsten keek omdat ik ze zo’n teleurstelling vond. Borsten kon ik het niet eens noemen. Voelde me bijna een jongetje. 
inmiddels ben ik bijna 3 week po en ik vind ze nu al prachtig! Vanmorgen de hechtingen eruit en de verpleegkundige zei ook dat ze erg mooi bij m’n lichaam passen. 
 

nogmaals, ik zou nog een andere kliniek raadplegen. Misschien hebben ze daar hele andere ideeën en kom je tot een mooi resultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.