Ga naar inhoud

Twijfel tussen van der Pot en De Meyere


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Binnen 2 weken heb ik een 1ste consult bij dr. De Meyere in Gent. 

Ik lees veel mooie dingen over zijn werk maar twijfel toch om het feit dat ik een lege b cup heb op dit moment, en ik erg graag naar een volle d cup zou willen gaan. Omdat hij enkel boven de spier werkt vrees ik dat hij niet zo groot zal willen gaan als ik in mijn hoofd heb.. Zijn na foto's op zijn site zijn mooie, maar bescheiden resultaten vind ik. Wel erg naturel. Ook had ik motiva ergonomix in mijn hoofd, maar ik lees dat hij hier niet mee wil werken? Lijkt me zo vreemd want ik lees enkel goeds over deze prothesen..

 

En toen kwam ik uit op de insta van dr. Van der Pot..  ja wauw wat een mooi werk levert hij! Echt prachtig. Alleen lijken de borsten er allemaal een stuk minder naturel dan die bij dr De Meyere.. Ze zien er uit alsof ze niet zacht voelen zeg maar 🙈 Maarja.. een foto zegt niet zo veel.. In elk geval zou hij me zeker wel het formaat kunnen geven dat ik wil, vermoedelijk wel dual plane dan door mijn huidige kleine borsten..

 

Alleen.. ik ben leerkracht en de zomervakantie zou ideaal zijn om te herstellen. Ik ben natuurlijk maar erg nipt nu.. bij dr De Meyere zou ik nog kunnen geholpen worden voor de zomer, maar bij van der Pot zijn er flinke wachttijden dacht ik? 

De reden waarom ik er niet eerder werk van gemaakt heb is omdat ik nu pas 6 maand gestopt ben met borstvoeding, en ik niet eerder kon dus.

 

Oh ik voel een druk op mij om het deze zomer te laten uitvoeren, het zou toch stom zijn om na zo'n lange vakantie dan vrij te nemen van werk voor het herstel..

Maar goed.. ik ga moeten volgen naargelang welke pc het wordt.

Wat zijn de wachttijden bij Blooming? Ik ga maandag maar een keer bellen..

 

Wie kan me helpen beslissen? 🙈

Ik heb een voor situatie in mijn album geplaatst zodat jullie mee kunnen beoordelen.

Denken jullie dat ik een redelijk formaat kan krijgen voor de spier? Ik vrees zelf van niet..

 

Kijk er zó naar uit om binnenkort me eindelijk terug wat beter in mijn vel te gaan voelen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katrien,

 

Lastige beslissing!

Hopelijk kan dr de Meyere wel je droomborsten waarmaken!

maar misschien moet je ook niet overhaasten en toch ook bij vd Pot op consult gaan als je meer wil vergelijken.

Weet natuurlijk niet of een consult wel op korte termijn kan, maar dan zou je misschien wel voor de kerstvakantie geopereerd kunnen worden.

Misschien moet je sowieso wat langer wachten na een bevalling en borstvoeding? Of is 6 maanden juist voldoende?

Succes! 
groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, HRoos zei:

Hoi Katrien,

 

Lastige beslissing!

Hopelijk kan dr de Meyere wel je droomborsten waarmaken!

maar misschien moet je ook niet overhaasten en toch ook bij vd Pot op consult gaan als je meer wil vergelijken.

Weet natuurlijk niet of een consult wel op korte termijn kan, maar dan zou je misschien wel voor de kerstvakantie geopereerd kunnen worden.

Misschien moet je sowieso wat langer wachten na een bevalling en borstvoeding? Of is 6 maanden juist voldoende?

Succes! 
groetjes 

 

 

Hoi Roos!

Overhaasten is natuurlijk niet goed inderdaad.. Het is alleen erg praktisch om de zomervakantie als herstelperiode te nemen natuurlijk.

6 maanden wordt aangeraden na borstvoeding dus op dat vlak is het wel ok.

Ik zal het consult bij De Meyere afwachten en zien wat hij voorstelt.

Zo spannend! Ik ben maar hele dagen naar borsten aan het kijken en het vergelijken 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij van de pot wil moet je geduld hebben, hij neemt deze zomer sabbatical en volgens mij is het nu een jaar wachten op een consult. 

Belangrijker is denk ik of je het geduld zou moeten opbrengen. van de pot maakt zeker mooie borsten, maar als je niks geks in je uitgangssituatie hebt (tubulaire borsten of heel veel asymmetrie) zou je in theorie overal wel geholpen kunnen worden.

 

Fotos op de sites van de artsen vind ik over het algemeen niet heel erg goed in het aanprijzen van de waren of de kwaliteiten van de chirurgen. en van veel is niet eens iets te vinden. 

 

terug naar jouw wensen. Je wil een D-cup, op het oog denk ik dan? Ik vraag dat, omdat siliconenborsten groter zijn dan ze ogen, dat heeft ook met de vorm te maken en de manier waarop weefsel zich verdeelt, helemaal na zwangerschappen en borstvoeding. denk dat een volle 'melkborst' nog het best in vergelijk komt. de vulling zit echt overal, en zo is dat met een prothese ook. ook aan de zijkant van je borst en, in geval van ronde prothesen, net zo veel boven als onder te tepel. 

Juist die breedte maakt dat je vrij snel in een grotere cup komt, maar dat het allemaal niet zo groot oogt. ik ben bijvoorbeeld een 80D, maar oog als een c. dat heeft ook deels met projectie te maken. 

 

Terug naar jouw verhaal. probeer je goed in te lezen in soorten prothesen en wat het verschil is in projectie. kijk ook op het insta van van de pot, in zijn igtv staat een filmpje waarin hij 3 profielen bekijkt voor eenzelfde borstbreedte. is heel handig om te bepalen wanneer jij een borst mooi vind, omdat er wel duidelijke verschillen zijn. 

Wat de soort prothese betreft, als je graag motiva's wil, is het de super natuurlijk of de wat meer push up look. net wat je wil en ook afhankelijk van je voorsituatie. 

 

Wat het voor of achter de spier betreft, en je opmerking over groot gaan.... alles is relatief. een grote prothese kan prima voor de spier. een kleinere prothese maar met grote projectie is misschien eerder geneigd te tekenen. maar alles is afhankelijk van de hoeveelheid en kwaliteit van je weefsel nu. 

De meeste echt grote protheses > 700 cc worden volgens mij inderdaad onder de spier geplaatst. lees daar ook over, en besluit voor jezelf of dat iets uitmaakt. zo niet, dan niet meer aan denken. 

 

ik ken geen belgische artsen om iets zinnigs over te zeggen, maar ik denk als je geen heel moeilijk uitgangspunt hebt je eigenlijk overal wel geholpen kunt worden. en dan is vasthouden aan de zomervakantie wel te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jemapelle zei:

Als je bij van de pot wil moet je geduld hebben, hij neemt deze zomer sabbatical en volgens mij is het nu een jaar wachten op een consult. 

Belangrijker is denk ik of je het geduld zou moeten opbrengen. van de pot maakt zeker mooie borsten, maar als je niks geks in je uitgangssituatie hebt (tubulaire borsten of heel veel asymmetrie) zou je in theorie overal wel geholpen kunnen worden.

 

Fotos op de sites van de artsen vind ik over het algemeen niet heel erg goed in het aanprijzen van de waren of de kwaliteiten van de chirurgen. en van veel is niet eens iets te vinden. 

 

terug naar jouw wensen. Je wil een D-cup, op het oog denk ik dan? Ik vraag dat, omdat siliconenborsten groter zijn dan ze ogen, dat heeft ook met de vorm te maken en de manier waarop weefsel zich verdeelt, helemaal na zwangerschappen en borstvoeding. denk dat een volle 'melkborst' nog het best in vergelijk komt. de vulling zit echt overal, en zo is dat met een prothese ook. ook aan de zijkant van je borst en, in geval van ronde prothesen, net zo veel boven als onder te tepel. 

Juist die breedte maakt dat je vrij snel in een grotere cup komt, maar dat het allemaal niet zo groot oogt. ik ben bijvoorbeeld een 80D, maar oog als een c. dat heeft ook deels met projectie te maken. 

 

Terug naar jouw verhaal. probeer je goed in te lezen in soorten prothesen en wat het verschil is in projectie. kijk ook op het insta van van de pot, in zijn igtv staat een filmpje waarin hij 3 profielen bekijkt voor eenzelfde borstbreedte. is heel handig om te bepalen wanneer jij een borst mooi vind, omdat er wel duidelijke verschillen zijn. 

Wat de soort prothese betreft, als je graag motiva's wil, is het de super natuurlijk of de wat meer push up look. net wat je wil en ook afhankelijk van je voorsituatie. 

 

Wat het voor of achter de spier betreft, en je opmerking over groot gaan.... alles is relatief. een grote prothese kan prima voor de spier. een kleinere prothese maar met grote projectie is misschien eerder geneigd te tekenen. maar alles is afhankelijk van de hoeveelheid en kwaliteit van je weefsel nu. 

De meeste echt grote protheses > 700 cc worden volgens mij inderdaad onder de spier geplaatst. lees daar ook over, en besluit voor jezelf of dat iets uitmaakt. zo niet, dan niet meer aan denken. 

 

ik ken geen belgische artsen om iets zinnigs over te zeggen, maar ik denk als je geen heel moeilijk uitgangspunt hebt je eigenlijk overal wel geholpen kunt worden. en dan is vasthouden aan de zomervakantie wel te doen. 

 

Bedankt voor je uitgebreide reactie!

Oh jee wat een wachttijden dan bij van der Pot... 

Mijn borsten zijn wel leeg, maar verder best normaal qua vorm denk ik, buiten dat ze wel een cupmaat verschillen in grootte..

Als het gelukt is zou er een foto in mijn album moeten staan.

 

700cc is natuurlijk vrij extreem. Ik zit met een 500 full van motiva in mijn hoofd, maar of dat haalbaar is, geen idee.. ook die projectie heb ik natuurlijk geen idee van wat haalbaar is. Wat moeilijk om te kiezen bij wie je moet gaan... Mijn grootste schrik is natuurlijk als ik bij De Meyere ga, er met de tijd toch een bovenrand of rimpeling zal zichtbaar zijn bij het plaatsen boven de spier..

 

Kan jij een pc uit Nederland aanraden die wat mindere wachttijden heeft? 

Hoeft zeker niet een Belgische te zijn, ik heb wel een lange rit over voor mooie boobies 😁

 

Waar ben jij gegaan? En wat was jouw voorsituatie en wat heb je nu? Hoe voelen ze aan voor jou? 

Zoveel vragen haha.. oops!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Katrienemien

Heyy ik ben geopereerd door Wouter en volgens mij is zijn wachtlijst inmiddels ruim een jaar. Maar klein tipje, ik zou lekker volgend jaar zomer gaan. Dan kan je je rustig inlezen, wat consulten doen bij verschillende chirurgen en zelf een goed beeld krijgen wat je wilt. 
Ik ben namelijk 3,5 jaar geleden ook geopereerd en dacht dat ik me goed had ingelezen, maar nu blijkt dat dat toch niet zo was. En dat ik toen bij een arts ben geweest, die eigenlijk helemaal niet bij mijn wensen paste. 
En het najaar is ook veel chiller om te herstellen trouwens. 
Zou me ook goed inlezen over welke implantaten je wilt. Ik heb bijvoorbeeld de motiva round ipv de ergomix. En hoeveel projectie wil je. Wouter is ook geen liefhebber van hele grote borsten en plaatst graag de demi’s. Gaat hij jou geven wat je wil? Allemaal dingen om rekening mee te houden. 
Zou iig geen anatomische implantaten nemen, want die geven meer kans op draaien. 
Ik heb overigens 625 demi voor de spier, zie geen randen en ze zijn nu 10,5 week en super zacht. Maar ik heb ook genoeg borstweefsel nog van mezelf en was ook wel wat aangekomen door het niet kunnen sporten en toch lekkere dingen te eten 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Katrienemien, ja lastig he. Heb je inmiddels al een soort van wensenlijstje van wat je mooi vindt?

wat Peanut82 terecht over van de pot zegt, dat hij toch wel van het natuurlijke blijft houden. Maar dat is niet gezegd dat bij jou een D cup niet natuurlijk zou staan. moet / wil je er een jaar op wachten? Dat is aan jou. 

 

Wat peanut ook zegt, niet overhaasten, is wel helemaal waar. aan de andere kant zijn er genoeg mensen die absoluut nul research doen, de bergman clinics opbellen, willekeurig de gekozen arts accepteren en compleet gelukkig zijn met de uitkomst. Waarom zou jij niet bij die groep horen? 

Wat ik me wel afvraag, in hoeverre schat jij een lift nodig? hangen je tepels onder je borstlijn of niet? want dan wordt het wel weer een beetje anders denk ik. 

 

je hebt de full motiva 500cc in je hoofd, dat is een vrij forse prothese, 13,5 cm breed, en die heeft best aardige projectie (5,5 cm) en ik gok zo dat die je meer dan een D-cup gaan geven. De breedte van je borsten (lastig om zelf te bepalen hoor) gaat de grenzen van wat mogelijk is aangeven. sommige chirurgen blijven nog graag een cm binnen die breedte! 

 

Je vroeg naar mijn eigen situatie, ik heb nu anatomische, 380 cc, kom van een 80A/B af, waar ik prima oud mee kon worden maar ze waren wel wat klein en ik dacht, fok it. Ik heb vrij brede borsten (13cm) en wilde graag voor de spier. de implantaten geven me te weinig projectie, het ziet er nog hetzelfde uit als in mijn voorgevormde beha, van de zijkant gezien. 

Ik ga dan ook voor de 550cc full, maar wel de ergonomix.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik zou je ook adviseren om wel goed je tijd te nemen en te informeren om een goede plastisch chirurg uit te kiezen. Ik heb 4 jaar geleden een overhaaste beslissing genomen en ik kon 2 weken na het consult geopereerd worden en dit had ik toen ook gedaan en achteraf was het resultaat helemaal niet mooi. Ik had gewild dat ik toch op consult was gegaan bij meerdere pc’s. Succes met je zoektocht! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Daniekiejj zei:

@Katrienemien

 

Ik was woensdag op controle bij Wouter van der Pot en ik hoorde dat ze pas weer afspraken plannen vanaf augustus 2023. Dus als je op consult wilt is het wel verstandig om snel even te bellen. Ze zetten je dan op een wachtlijst! 

Jemig, augustus 2023??? 

 

pfff. er zijn ook andere chirurgen bij blooming die misschien wel net zo goed zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jemapelle Ja erg he!! Het is echt niet normaal. Ik was er laatst en hij heeft mijn controle opgeschoven na 6 maanden ipv na 3 maanden. Ik denk om zijn wachtlijst een beetje te helpen. Ik heb ook goede verhalen gelezen over dr. Kalam Ahmed, hij is ook werkzaam bij Blooming. Wouter post ook wel is wat in zijn story’s over hem. Maar je betaald natuurlijk wel heel veel geld en dan kun je misschien net zo goed naar een andere goede pc gaan die iets betaalbaarder is.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou precies @Daniekiejj! ik had vanwege de wissel zoiets van, nu doe ik het echt goed, en dan kost het maar eens. en zijn resultaten zijn echt heel mooi. maar ook hij maakt fouten en heeft zn dag niet (of plaatst de verkeerde prothese) dus waarom zou je, vooral bij de eerste ingreep, niet naar een normaal betaalbare kliniek uitkijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jemapelle Ja zo dacht ik dus ook! Anders blijf je bezig als het weer niet goed gedaan word. Daar heb je helemaal gelijk in. Als het mijn eerste operatie zou zijn had ik hier ook niet voor gekozen. Wel heel toevallig dat we allebei door dr. van der Weij zijn geopereerd met 380 cc anatomisch en niet tevreden waren en de heroperatie hebben gehad of krijgen door dezelfde arts 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zeggen cupmaten niet zoveel met implantaten. Ik had namelijk een lege DD cup en met 445cc een 70J en nu met 625cc een 70L. 

Een bepaalde cupmaat is heel erg lastig in te schatten en de meesten komen op een grotere maat uit dan verwacht. Ik denk ook dat als je nu een lege b hebt, 500cc je echt een grotere cupmaat gaat geven dan een D. 
Neem iig een goed vragenlijstje mee naar je consult en dan pak die er ook bij. Want het moment dat je die kamer inloopt, ben je alles vergeten. Want het is natuurlijk ook super spannend. En neem wish pics mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties allemaal!

Intussen heb ik er nog meer opzoekwerk op zitten, en ben ik er uit dat De Meyere toch niet de beste optie is voor mij.
Ik lees meerdere ervaringen van vrouwen die na enkele jaren toch een duidelijke rand van de prothese voelen, boven de spier geplaatst. Ik heb ook een erg dunne huid, voornamelijk aan mijn borstbeen, daar zie je de ribben er zo door..
Ik ga het risico niet nemen hierin en ga dan toch voor dual plane..

En toen ging het snel want er is een zekere dr. Heintz waar ik al een tijdje een afspraak bij te pakken wilde krijgen, maar die nog enkele maanden volboekt was... Tot er een plekje vrijkwam, joepie!! (Dat heb je dan als je geobsedeerd elke dag opnieuw zijn online agenda gaat bekijken, hihi)

9 juni heb ik een 1ste consult en ook de ingreep hebben we alvast vastgelegd.. 12 juli krijg ik nieuwe boobies!

 

Ik heb hem aan de lijn gehad en hij klonk erg aangenaam. Ik lees ook alleen maar mooie dingen over zijn werk, en heb al veel mooie foto's gezien. Wat gaat het nu snel opeens, yes yes yes!!

 

Ik ben zo benieuwd wat hij zal voorstellen voor mij. Maar al wetende dat het dual plane wordt weet ik ook al dat het in elk geval dat extraatje meer kan worden 🙂 En nu aftellen maar !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou let ik even niet op heb je gewoon al een datum! zo zie je maar, als je er boven op zit....

mijn spaarplan laat het niet toe om voor september geholpen te willen worden dus ik ben gewoon geduldig. en met een uitgeruste arts ook. 

ben benieuwd wat ze je aanraden! 

en denk eraan, sleep fotos mee van wat je mooi vindt maar net zo belangrijk, wat je absoluut niet mooi vindt. denk dan aan zichtbare randen, hele bolle borsten, de afstand tussen de borsten. stand van de tepels. 

veel is te camoufleren met de juiste beha, maar naakt is naakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2022 om 04:36, Katrienemien zei:

 

 

Hoi Lotje,

 

Zou ik mee in je album mogen spieken aub? Ik heb binnen 2 weken een 1ste consult bij dr De Meyere en zoveel mogelijk aan het vergelijken. Voornamelijk het verschil met demi en full ben ik benieuwd naar.

Alvast bedankt!

 Hey @Katrienemien, sorry voor de wat latere reactie, maar zit niet meer zoveel op het forum. Zie dat je er al aardig uit bent en al een datum hebt ook! Mijn album heb ik verwijderd, maar als je wil kan ik je wel in een pb een paar foto's sturen. Graag hoor ik of je nog interesse hebt 😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

 

Wat fijn dat je ineens zo snel op consult mag komen en nog voor je consult al een operatie datum hebt! Vindt je dat niet spannend? Al een datum terwijl je het consult nog moet afwachten? 
 

Heel benieuwd met welk advies hij gaat komen! Ik snap dat je in jou geval voor dual plane wil gaan, bij mij is het ook dual plane of niet eigenlijk… Waar denk je verder aan qua soort prothese en cc? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-5-2022 om 11:56, Lottje72 zei:

 Hey @Katrienemien, sorry voor de wat latere reactie, maar zit niet meer zoveel op het forum. Zie dat je er al aardig uit bent en al een datum hebt ook! Mijn album heb ik verwijderd, maar als je wil kan ik je wel in een pb een paar foto's sturen. Graag hoor ik of je nog interesse hebt 😉

 

 

Hey Lottje,

 

Ik ben momenteel eigenlijk vooral op zoek naar voor en na foto's van bij dr Heintz ☺️

En geen sorry, ik kom ook niet zo vaak online 😉

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-5-2022 om 08:42, Jemapelle zei:

nou let ik even niet op heb je gewoon al een datum! zo zie je maar, als je er boven op zit....

mijn spaarplan laat het niet toe om voor september geholpen te willen worden dus ik ben gewoon geduldig. en met een uitgeruste arts ook. 

ben benieuwd wat ze je aanraden! 

en denk eraan, sleep fotos mee van wat je mooi vindt maar net zo belangrijk, wat je absoluut niet mooi vindt. denk dan aan zichtbare randen, hele bolle borsten, de afstand tussen de borsten. stand van de tepels. 

veel is te camoufleren met de juiste beha, maar naakt is naakt.

 

Ja het gaat vlug plots!

Ik heb al een mapje vol met foto's gerangschikt 🙈 mooi, niet mooi,.. ik vind het resultaat naakt ook het belangrijkste (mijn man ook 😅🤣)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2022 om 21:28, Leentjexx zei:

Hoii,

 

Wat fijn dat je ineens zo snel op consult mag komen en nog voor je consult al een operatie datum hebt! Vindt je dat niet spannend? Al een datum terwijl je het consult nog moet afwachten? 
 

Heel benieuwd met welk advies hij gaat komen! Ik snap dat je in jou geval voor dual plane wil gaan, bij mij is het ook dual plane of niet eigenlijk… Waar denk je verder aan qua soort prothese en cc? :)

 

Het is zeker spannend! Ik voel me op zich wel gerust in mijn keuze van pc. De ervaringen die ik lees zijn top, de foto's die ik heb gezien zijn precies hoe ik het zou willen..

Ik ben echt aan het aftellen!

 

Qua soort prothese.. in elk geval geen anatomische. Mijn voorkeur gaat uit naar motiva ergonomix, maar mentor heeft ook ronde die mooie resultaten geeft. Ik zal wat moeten afwachten wat de pc mij aanraadt..

In elk geval wil ik best groot gaan.. heb nu een lege D cup en dat mag een flinke D worden. Hoeveel cc ik daarvoor nodig zal hebben weet ik niet..300? 500?

In elk geval vind ik het wel belangrijk dat de glooiing bovenin niet té bol is dus qua profiel denk ik een medium ipv high.

 

Welke plannen heb jij al vastgelegd? 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Peanut82 zei:

@Katrienemien Ik dacht dat heintz niet met motiva werkte. Alleen met mentor en een ander merk geloof ik. Maar Heintz is iig een hele kundige man, als het dichterbij was geweest, was hij zeker een optie voor mij geweest. Zie zoveel mooie borsten die door hem gemaakt zijn!

 

Nee klopt hij werkt met mentor en sebbin.

Ik zie ook wel heel mooie resultaten met mentor dus ik geloof dat het wel goed zal komen 🤭

Wat enorm spannend zeg.. ik kijk nu elke dag in de spiegel naar mijn borsten als een soort van afscheid 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-5-2022 om 06:34, Katrienemien zei:

 

Nee klopt hij werkt met mentor en sebbin.

Ik zie ook wel heel mooie resultaten met mentor dus ik geloof dat het wel goed zal komen 🤭

Wat enorm spannend zeg.. ik kijk nu elke dag in de spiegel naar mijn borsten als een soort van afscheid 😅


Ja gaat wel opeens rap hè!! Ik had dat gevoel ook, dat je de tijd voor de operatie steeds een beetje afscheid van je boobs neemt! Zie trouwens ook veel mooi borsten met Sebbin voorbijkomen, geloof dat die wat zachter zijn dat mentor. Maar dat gaat Heintz je vast helemaal uitgebreid uitleggen! Neem wel een aantekeningen boekje mee, gezien je operatie zo rap na je consult is, wil je geen dingen vergeten te vragen op opslaan tijdens het gesprek ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames,

 

Ik ben net terug van mijn 1ste consult bij dr Heintz.

Een heel aangename man die de tijd nam om mijn vragen te beantwoorden.

Ik ben alleen een beetje teleurgesteld in mijn eigen borsten.. Ik wist al dat mijn linkerborst groter was dan mijn rechter, maar blijkbaar zit er maar liefst 100cc verschil in, en hangt mijn grootste borst ook lichtjes mee door.

Mijn ene tepel zou momenteel 1cm hoger staan dan de andere, en met het vergroten zou je dat verschil dus ook meevergroten...

Om ze helemaal symmetrisch te krijgen zou er dus aan 1 kant een lift nodig zijn, maar dat wil ik echt niet.. ik heb kleine borsten die allesbehalve hangen, zelfs een potlood eronder blijft niet steken.. dan vind ik zo'n groot litteken echt zonde.

 

2de optie is om dus inderdaad 100cc verschil te kiezen, met gevolg dat de ene borst ook wat meer zal doorhangen, en de tepels niet op gelijke hoogte zullen staan... Ook zal er in de ene borst een hogere projectie komen dan in de andere, wat me wel wat angstig maakt over het resultaat. Zal ik in zij aanzicht dan aan de ene kant een zachte overgang hebben in de bovenpool en aan de andere kant een opvallende bolling?

 

Jeetje ben echt een beetje van mijn stuk hierdoor...

 

Misschien moet ik maar een nieuw topic starten hierover, want ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen hierin..

 😑

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.