Ga naar inhoud

6,5 week po HOOG??


Ettenna

Aanbevolen berichten

Ben nu 6,5 po, vind mijn borsten erg hoog!

mijn rechterborst staat sws iets hoger, maar de tepel ook.

links lijkt iets ingedaalde maar de tepel ook wat lager.

hoorde juist hier dat met indalen de tepel centraler/hoger komt….

graag hoor ik van jullie.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat inderdaad nog hoog, maar wat is 6,5 week. hoe is de spanning op de spier? want die spier gaat op enig moment ontspannen en dan kan de prothese eindelijk zakken. zolang je geen getextureerde implantaten (mentor anatomisch) hebt loop je denk ik niet zo veel risico. Je zou een borstband kunnen overwegen te gaan dragen. 

Maar, een foto naar de klinkek sturen is ook geen gek idee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

#Jemapelle  Idd heb ik foto’s gestuurd en net ook de borstband binnen gekregen. Maar wat bedoelt de dokter met: wil je het decolleté lager?

ik wil niet dat mijn tepels lager komen. Wel dat debolling wat vloeiender wordt…

57 minuten geleden, Ettenna zei:

Ben nu 6,5 po, vind mijn borsten erg hoog!

mijn rechterborst staat sws iets hoger, maar de tepel ook.

links lijkt iets ingedaalde maar de tepel ook wat lager.

hoorde juist hier dat met indalen de tepel centraler/hoger komt….

graag hoor ik van jullie.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

boven linker borst (meer ingedaald)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je het decoleté lager? ehm. poeh. ik denk dat je het decolette wil op de plek waar het hoort, en niet te hoog zoals nu wel het geval lijkt. je prothese beging hoger dan je oksel, volgens mij is dat net een tikkie te hoog. 

 

met welke invulling heeft hij zijn werk gedaan, heb je gevraagd om een fake look, met veel bolling bovenin? hoewel, dit lijkt toch echt net teveel, en je hebt meer prothese boven de tepel dan eronder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ettenna Dat gaat echt nog wel een beetje zakken hoor!! Bij mij ging het heel snel, maar met een week of 9 werden ze opeens ook wat soepeler en zachter. Uiteindelijk gaat de zwaartekracht ook wel wat doen en wordt je onderpool wat meer gevuld en zal je tepel wat hoger/ centraler komen te staan. Bij de een duurt het wat langer als de ander. 
Ik heb zelf geen ervaring met de borstband, maar dat versneld het proces wat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

#Peanut82 Ja hè, dat zal toch wel?

de borstband forceert denk ik, de zwaartekracht zal het ook oppakken idd!

 

#Jemapelle

Idd vind ik het ook te veel bolling tov onder en nee, ik heb niet om fake gevraagd. Wel om een glooiing 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.