Ga naar inhoud

Even voorstellen


Madelonnie

Aanbevolen berichten

Op 18-6-2022 om 12:32, Madelonnie zei:

He @Djonesie oh sorry ik las je berichtje en vergat te reageren. De blauwe plekken zitten er nog wel maar heb wel 't idee dat het de goede kant op gaat. Mijn rechterborst voelt wel al prettiger aan dan links. In m'n linkerborst zit nog vocht heb ik het idee en wat hardere plekken als rechts. Hoe is het met jou? 

 

Even nieuwe foto's toegevoegd van vandaag. Maandag ben ik 5 weken po

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow wat mooi! Fijn dat het zo goed met je gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2022 om 12:32, Madelonnie zei:

He @Djonesie oh sorry ik las je berichtje en vergat te reageren. De blauwe plekken zitten er nog wel maar heb wel 't idee dat het de goede kant op gaat. Mijn rechterborst voelt wel al prettiger aan dan links. In m'n linkerborst zit nog vocht heb ik het idee en wat hardere plekken als rechts. Hoe is het met jou? 

 

Even nieuwe foto's toegevoegd van vandaag. Maandag ben ik 5 weken po

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Geeft niks hoor!!.ze zijn echt prachtig! Hoe voel je je verder? 
 

met mij gaat het goed, heb in beide borsten aan de zijkant en onderkant nog wat vocht maar ze worden wel steeds zachter en voelen ook steeds meer eigen! Heb er echt nog geen moment spijt van gehad en m’n herstel is me ook echt 100% meegevallen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2022 om 12:32, Madelonnie zei:

He @Djonesie oh sorry ik las je berichtje en vergat te reageren. De blauwe plekken zitten er nog wel maar heb wel 't idee dat het de goede kant op gaat. Mijn rechterborst voelt wel al prettiger aan dan links. In m'n linkerborst zit nog vocht heb ik het idee en wat hardere plekken als rechts. Hoe is het met jou? 

 

Even nieuwe foto's toegevoegd van vandaag. Maandag ben ik 5 weken po

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Op deze foto ben ik ruim 3 week po. Ook echt een mega verschil met de eerste dagen zie ik nu! Haha vind ze steeds mooier worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Djonesie zei:

Op deze foto ben ik ruim 3 week po. Ook echt een mega verschil met de eerste dagen zie ik nu! Haha vind ze steeds mooier worden. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw ze zijn echt perfect. Ja wat een verschil he in die paar weken. Ze passen echt perfect bij je figuur vind ik, staat zo mooi bij je slanke taille. Ik vind het herstel ook echt prima te doen, valt me alles behalve tegen. Hier ook steeds zachter en begin er nu echt aan te wennen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Madelonnie zei:

Wauw ze zijn echt perfect. Ja wat een verschil he in die paar weken. Ze passen echt perfect bij je figuur vind ik, staat zo mooi bij je slanke taille. Ik vind het herstel ook echt prima te doen, valt me alles behalve tegen. Hier ook steeds zachter en begin er nu echt aan te wennen. 

Dankjewel! Lief van je! 
ben erg benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit zullen zien zonde vocht! Over 6 maand ofzo! Maar ben iig ready voor de zomer! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-6-2022 om 22:40, Djonesie zei:

Op deze foto ben ik ruim 3 week po. Ook echt een mega verschil met de eerste dagen zie ik nu! Haha vind ze steeds mooier worden. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Echt heel erg mooi! 🤩😍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2022 om 23:53, Elfi zei:

Echt heel erg mooi! 🤩😍

Dankjewel! Ben er ook zo blij mee!! Liep nooit met ontbloot bovenlijf door huis. Nu pak ik elke spiegel die ik tegenkom om naar mijn mooie borsten te kijken! 🤣 

als ik ‘s morgens wakker word voel ik vaak gelijk. Zijn ze er nog? Hahaha

mijn vriend vond ze eerst maar eng, maar inmiddels vindt hij ze ook erg mooi.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Het is al even geleden dat ik hier een update heb geplaatst. Inmiddels ben ik bijna 4 maanden na mijn operatie en super tevreden over de kliniek, de plastisch chirurg en het resultaat. Het herstel viel me alles behalve tegen, soms had ik last van mijn eigen onzekerheid, dan zag ik weer wat wat voor m'n gevoel niet klopte of ik voelde wat. Maar uiteindelijk is alles helemaal goed gekomen. Half augustus heb ik mijn eind controle gehad en zijn er ook na foto's gemaakt. Ik zal ze bijvoegen. Hoe is het met jou trouwens @Djonesie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Madelonnie zei:

Het is al even geleden dat ik hier een update heb geplaatst. Inmiddels ben ik bijna 4 maanden na mijn operatie en super tevreden over de kliniek, de plastisch chirurg en het resultaat. Het herstel viel me alles behalve tegen, soms had ik last van mijn eigen onzekerheid, dan zag ik weer wat wat voor m'n gevoel niet klopte of ik voelde wat. Maar uiteindelijk is alles helemaal goed gekomen. Half augustus heb ik mijn eind controle gehad en zijn er ook na foto's gemaakt. Ik zal ze bijvoegen. Hoe is het met jou trouwens @Djonesie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw! Wat zijn ze prachtig geworden! 😍 ik heb morgen mijn laatste controle. 
mijn herstel is me ook zo meegevallen! En ben super blij dat ik qua sporten alles weer kan doen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Madelonnie zei:

Het is al even geleden dat ik hier een update heb geplaatst. Inmiddels ben ik bijna 4 maanden na mijn operatie en super tevreden over de kliniek, de plastisch chirurg en het resultaat. Het herstel viel me alles behalve tegen, soms had ik last van mijn eigen onzekerheid, dan zag ik weer wat wat voor m'n gevoel niet klopte of ik voelde wat. Maar uiteindelijk is alles helemaal goed gekomen. Half augustus heb ik mijn eind controle gehad en zijn er ook na foto's gemaakt. Ik zal ze bijvoegen. Hoe is het met jou trouwens @Djonesie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dit is mijn eindresultaat 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-9-2022 om 23:35, Djonesie zei:

Dit is mijn eindresultaat 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw heel mooi ook geworden, en fijn he dat alles weer mag. Bij mij voelen ze ook gewoon echt al helemaal eigen, als ik dan weer voor foto's zie denk ik oh ja, zo waren ze. Heb jij dat ook? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 9-9-2022 om 17:28, Madelonnie zei:

Wauw heel mooi ook geworden, en fijn he dat alles weer mag. Bij mij voelen ze ook gewoon echt al helemaal eigen, als ik dan weer voor foto's zie denk ik oh ja, zo waren ze. Heb jij dat ook? 

Ja alsof het altijd al zo geweest is… ik kan me ook niet meer voorstellen hoe het was! Ben er nog steeds zo blij mee! En zeker super blij dat alles weer gewoon mag en kan!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 20-6-2022 om 22:40, Djonesie zei:

Op deze foto ben ik ruim 3 week po. Ook echt een mega verschil met de eerste dagen zie ik nu! Haha vind ze steeds mooier worden. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi @Djonesie

 

Wat een mooi resultaat heb jij zeg! Kan je me wat meer info geven over jouw protheses? Hoeveel CC? Rond of anatomisch? Voor of achter de borstspier? Sorry voor al mijn vragen maar dit is echt een voorbeeld van waar ik naartoe wil ☺️

 

Groetjes,

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.