Ga naar inhoud

Even voorstellen


Madelonnie

Aanbevolen berichten

@Djonesie bij mij is de stift er nog niet helemaal af. Ik ben pas afgelopen zondag echt onder de douche geweest. De dagen er voor om de dag even gespoeld en vanaf m'n middel gewassen. Ik vond 't douchen vorige week nog niet echt prettig. En nu trouwens nog niet, vorige week waren mijn tepels vrij ongevoelig maar nu echt mega gevoelig/pijnlijk.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Madelonnie zei:

@Djonesie bij mij is de stift er nog niet helemaal af. Ik ben pas afgelopen zondag echt onder de douche geweest. De dagen er voor om de dag even gespoeld en vanaf m'n middel gewassen. Ik vond 't douchen vorige week nog niet echt prettig. En nu trouwens nog niet, vorige week waren mijn tepels vrij ongevoelig maar nu echt mega gevoelig/pijnlijk.

Mijn vriend gaat me zo helpen met m’n onderkant afspoelen. Ik douche normaal 2 keer per dag, dit is dus echt ff afkicken! Gister m’n onderkant ff gewassen voordat ik op bed ging. Haha maar even schikken erin. 
ja mijn tepels zijn nu ook totaal ongevoelig! Heel gek! Ik knuffelde m’n vriend net. Oooeeeh bobbels! Hahahahaha heerlijke reactie! Eerder was het pok, bijna harde ribbenkast tegen je aan! 🤣🤣

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat is het al mooi bij jou Madelonnie! Ik krijg door deze topics alleen maar meer zin van in de operatie. Voor mij is het nog even wachten, maar vindt het fijn alvast vanuit andere te lezen hoe en wat er allemaal gebeurd na de operatie. Maar je nieuwe boobs, echt al prachtig 😍 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/24/2022 at 8:59 AM, Madelonnie said:

Oh @Les88 dit stelt me wel gerust hoor, ik zie inderdaad precies wat je bedoelt op bovenstaande foto en de foto's in je album zijn echt prachtig. Wanneer ben jij geopereerd? 

Ik ben op 8/03 geopereerd. En dank je ☺️. Ik ben super blij met de resultaat. Die van jouw zijn prachtig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/24/2022 at 9:53 AM, Djonesie said:

Wanneer ben jij geopereerd? Ik mag morgen pas helemaal douchen maar wil de desinfectant van me af hebben en de stift… hoe hebben jullie dat gedaan? @Madelonnieen @Les88 😁

Ik ben 8/03 geopereerd. Ze zijn super veel veranderd sinds de foto :) 

 

ik had geen stift 😅 alles was weg, maar ik had mijn verband aan tot dat ik kon douchen (bijna! Ik had het een paar dagen vroeger uitgedaan omdat het super los zat) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ladybug87 zei:

@Djonesie en @Madelonnie hoe gaat het nu met jullie?

@Ladybug87wat lief dat je het vraagt! Met mij gaat het echt boven verwachting goed! Ik gebruik sinds gister al helemaal geen pijnstilling meer. 
het slapen is echt ruk… ik ben een mega zij slaper… dus op m’n rug is wel een echte straf voor me! Hahaha dus spook regelmatig rond in de nachten 🤣

 

gister een uurtje de borstband af gehad want hij deed me zoveel pijn onder m’n oksels. Dat was zo’n verademing! 
vanmorgen heb ik lekker gedoucht en m’n oksels es flink gewassen! Haha

mn protheses zijn al flink aan het dalen, zie al een goed verschil met maandag. Dus ik heb goede hoop op een prachtig eind resultaat! 😁 

 

morgen heb ik een babyshower van een vriendin, daar ga ik graag heen! Ben dus heel blij dat ik me zo goed voel. Ben sinds vanmiddag weer in m’n eigen huis. Mijn vriend komt vanavond weer, dus nu even alleen. Moet zeggen… ik vind het heerlijk! En kan me prima redden met alles! Behalve de dingen die ik niet mag natuurlijk! Daar hou ik me ook echt aan hoor! 
 

Zal even foto’s in m’n album gaan plaatsen en als je wilt kan ik je toevoegen? Dan kan je even kijken hoe het verloop is

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Djonesie zei:

@Ladybug87wat lief dat je het vraagt! Met mij gaat het echt boven verwachting goed! Ik gebruik sinds gister al helemaal geen pijnstilling meer. 
het slapen is echt ruk… ik ben een mega zij slaper… dus op m’n rug is wel een echte straf voor me! Hahaha dus spook regelmatig rond in de nachten 🤣

 

gister een uurtje de borstband af gehad want hij deed me zoveel pijn onder m’n oksels. Dat was zo’n verademing! 
vanmorgen heb ik lekker gedoucht en m’n oksels es flink gewassen! Haha

mn protheses zijn al flink aan het dalen, zie al een goed verschil met maandag. Dus ik heb goede hoop op een prachtig eind resultaat! 😁 

 

morgen heb ik een babyshower van een vriendin, daar ga ik graag heen! Ben dus heel blij dat ik me zo goed voel. Ben sinds vanmiddag weer in m’n eigen huis. Mijn vriend komt vanavond weer, dus nu even alleen. Moet zeggen… ik vind het heerlijk! En kan me prima redden met alles! Behalve de dingen die ik niet mag natuurlijk! Daar hou ik me ook echt aan hoor! 
 

Zal even foto’s in m’n album gaan plaatsen en als je wilt kan ik je toevoegen? Dan kan je even kijken hoe het verloop is

Dat klinkt echt al goed! Wat fijn dat je naar de babyshower kunt! 
ik lees niet veel goeds over die borstband en het gevoel dat die geeft, ik hoop dat je hem niet lang om hoeft!

Ik ben benieuwd naar je foto’s!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Ladybug87 zei:

@Djonesie en @Madelonnie hoe gaat het nu met jullie?

Wat lief dat je het vraagt, hier gaat het ook goed maar net als @Djonesieloop ik snachts wel redelijk te spoken, het inslapen op m'n rug gaat goed maar na een paar uur word ik wakker en dan ga ik maar naar beneden om vervolgens weer een paar uurtjes te slapen. We zijn een lang weekend weg nu maar ik zal morgen weer eens een foto maken. Mag ik ook in je album @Djonesie

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Madelonnie zei:

Wat lief dat je het vraagt, hier gaat het ook goed maar net als @Djonesieloop ik snachts wel redelijk te spoken, het inslapen op m'n rug gaat goed maar na een paar uur word ik wakker en dan ga ik maar naar beneden om vervolgens weer een paar uurtjes te slapen. We zijn een lang weekend weg nu maar ik zal morgen weer eens een foto maken. Mag ik ook in je album @Djonesie


mij heb je toegevoegd aan m’n album. Mag ik ook bij jou kijken? 
mij heb afgelopen nacht trouwens best goed geslapen! Niet elk uur wakker! Vandaag uit eten geweest. Was gezellig en kon het goed volhouden. 
 

heb sinds vanavond dat ik m’n hechtingen voel.. of iig waar de incisie zit zeg maar. 
hoe gaat het verder met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Djonesie zei:


mij heb je toegevoegd aan m’n album. Mag ik ook bij jou kijken? 
mij heb afgelopen nacht trouwens best goed geslapen! Niet elk uur wakker! Vandaag uit eten geweest. Was gezellig en kon het goed volhouden. 
 

heb sinds vanavond dat ik m’n hechtingen voel.. of iig waar de incisie zit zeg maar. 
hoe gaat het verder met je? 

Ik zie steeds mij staan in m’n reactie… dat moet natuurlijk ik zijn! Veel plezier dit weekend trouwens! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik wil al sinds zondag reageren toen ik jou berichtje las, zelfs begonnen met een album maar het weer vergeten. 

 

Ik had afgelopen maandag controle, en alles ziet er goed uit. Rechterborst zit nog wat hoger dus moet nog zakken en in beiden borsten en tussen mijn borsten zit nog vocht. Ze vonden het er wel al goed uit zien en het deukje wat ik zelf zie moet volgens hun helemaal goed komen. Ik moet nu pas weer half augustus terug en dat vind ik echt mega spannend. Ik ben nu 2,5 week verder en kan echt niet wachten om weer normaal te slapen, ik kan prima inslapen op m'n rug maar begin zo rond een uur of 3 wel met spoken. Hoe is het met jou? 

 

Deze foto's zijn van gisteren trouwens, ik krijg de foto's niet in mijn album ze zijn te groot krijg ik telkens. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Madelonnie zei:

Oh ik wil al sinds zondag reageren toen ik jou berichtje las, zelfs begonnen met een album maar het weer vergeten. 

 

Ik had afgelopen maandag controle, en alles ziet er goed uit. Rechterborst zit nog wat hoger dus moet nog zakken en in beiden borsten en tussen mijn borsten zit nog vocht. Ze vonden het er wel al goed uit zien en het deukje wat ik zelf zie moet volgens hun helemaal goed komen. Ik moet nu pas weer half augustus terug en dat vind ik echt mega spannend. Ik ben nu 2,5 week verder en kan echt niet wachten om weer normaal te slapen, ik kan prima inslapen op m'n rug maar begin zo rond een uur of 3 wel met spoken. Hoe is het met jou? 

 

Deze foto's zijn van gisteren trouwens, ik krijg de foto's niet in mijn album ze zijn te groot krijg ik telkens. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw! Ze zijn echt prachtig! Heel mooi! 

mij moet volgende week donderdag voor controle en hechtingen verwijderen. Ben benieuwd wat hij dan zegt.. 

het slapen gaat gelukkig steeds beter. Slaap eigenlijk als een blok! Haha gister voor het eerst een paar uur gewerkt en vandaag de hele dag. Ging prima, maar ben nu wel echt kapot! Morgen een half dagje en dan alweer lekker weekend! Ik heb een kantoor baan en werk deze weken ivm het niet auto mogen rijden lekker van uit huis. 
mn kinderen zijn sinds vandaag weer bij me. Die zijn ruim een week bij hun vader geweest. Ze hebben me zo lief geholpen! Nu lekker op de bank en vroeg op bed! 

 

doen je blauwe plekken zeer? Ik gebruik arnica d6 druppels en heb bijna geen blauwe plekken. Voel me nog wel wat beurs langs m’n ribben aan de onderkant. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Djonesie zei:

@Madelonnie hoe gaat het met je?? Hoe gaat je herstel? 

 

23 minuten geleden, Djonesie zei:

Wauw! Ze zijn echt prachtig! Heel mooi! 

mij moet volgende week donderdag voor controle en hechtingen verwijderen. Ben benieuwd wat hij dan zegt.. 

het slapen gaat gelukkig steeds beter. Slaap eigenlijk als een blok! Haha gister voor het eerst een paar uur gewerkt en vandaag de hele dag. Ging prima, maar ben nu wel echt kapot! Morgen een half dagje en dan alweer lekker weekend! Ik heb een kantoor baan en werk deze weken ivm het niet auto mogen rijden lekker van uit huis. 
mn kinderen zijn sinds vandaag weer bij me. Die zijn ruim een week bij hun vader geweest. Ze hebben me zo lief geholpen! Nu lekker op de bank en vroeg op bed! 

 

doen je blauwe plekken zeer? Ik gebruik arnica d6 druppels en heb bijna geen blauwe plekken. Voel me nog wel wat beurs langs m’n ribben aan de onderkant. 

Oh wat fijn zeg dat je kindjes weer thuis zijn, lukt het naar school brengen ook of heb je daar hulp voor? Heerlijk dat je gewoon thuis mag en kan werken. 

 

Haha ik wil ook weer als een blok slapen, maar m'n weerstand heeft echt even een opdonder gehad denk ik van de narcose en vermoeidheid. M'n tandvlees is giga ontstoken, en heb al een paar dagen last van hoofdpijn.  Ik vind de pijn echt reuze mee vallen maar ben wel blij als we een paar weken verder zijn hoor. Ik moet zeggen dat ik de blauwe plekken dus voor mijn doen wel mee vind vallen, maar ik ben draagster van een bloedstollingsziekte en heb zelf ook een vrij laag stolling percentage dus ik ben wel gewend snel en lang blauw te zijn. Maar die arnica druppels is wel echt een goede tip, waar heb je die gekocht? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Madelonnie zei:

 

Oh wat fijn zeg dat je kindjes weer thuis zijn, lukt het naar school brengen ook of heb je daar hulp voor? Heerlijk dat je gewoon thuis mag en kan werken. 

 

Haha ik wil ook weer als een blok slapen, maar m'n weerstand heeft echt even een opdonder gehad denk ik van de narcose en vermoeidheid. M'n tandvlees is giga ontstoken, en heb al een paar dagen last van hoofdpijn.  Ik vind de pijn echt reuze mee vallen maar ben wel blij als we een paar weken verder zijn hoor. Ik moet zeggen dat ik de blauwe plekken dus voor mijn doen wel mee vind vallen, maar ik ben draagster van een bloedstollingsziekte en heb zelf ook een vrij laag stolling percentage dus ik ben wel gewend snel en lang blauw te zijn. Maar die arnica druppels is wel echt een goede tip, waar heb je die gekocht? 

Ja heerlijk dat ze weer thuis zijn!! Ze zitten hier vlakbij op school, gelukkig zijn ze niet meer piepjong, dus kunnen zelf de auto in en uit! Haha lopend duurt net te lang, dus onderhands sturend een rondje door de wijk. Mijn zoon zag het meteen! Ik had niet gezegd wat er ging gebeuren, mam! Je borsten zijn veeeel groter! Hahaha 

 

oh heftig joh! Hoop dat je gauw van alle overige narigheden af bent! Pittig stollingsproblemen lijkt me! Gebruik je er medicatie voor? Ik heb de druppels gewoon bij de Etos gehaald. Is van dr. Vogel. 
 

ik ga m’n bed lekker opzoeken, kapot van die dag werken! Welterusten! Ik mag over anderhalve week m’n band en bh af als het goed is, en mag dan ook alles alweer. Voordeel van deze prothese! 🥳 ze zijn sinds vandaag ook ineens zachter en krijg af en toe weer gevoel in m’n tepels. Voelt heel gek! Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He @Djonesie oh sorry ik las je berichtje en vergat te reageren. De blauwe plekken zitten er nog wel maar heb wel 't idee dat het de goede kant op gaat. Mijn rechterborst voelt wel al prettiger aan dan links. In m'n linkerborst zit nog vocht heb ik het idee en wat hardere plekken als rechts. Hoe is het met jou? 

 

Even nieuwe foto's toegevoegd van vandaag. Maandag ben ik 5 weken po

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.