Ga naar inhoud

Even voorstellen


Madelonnie

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal, ik lees al een tijdje mee maar van de week toch maar een account aangemaakt. Ik ben 35 en moeder van 3 kids, tot 2 jaar geleden was ik tevreden met mijn borsten maar na 25kg afgevallen te zijn werd ik er niet meer blij van als ik in de spiegel keek. Afgelopen maandag ben ik geopereerd in de velthuis kliniek in Rotterdam, 250 cc is er in gegaan. Ik zou graag wat foto's willen delen en wat vragen willen stellen maar ik weet niet zo goed waar dat dat moet hier op het forum :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Madelonnie,

 

Dank je voor het voorstellen. Is de operatie goed verlopen? Je kan een album aanmaken en daar je foto's erin zetten. Bij het algemene forum staat uitgelegd hoe dat moet. Ik heb het ook gedaan onlangs, het is niet moeilijk. 

 

Het is even een beetje zoeken en uitpluizen. Heb ik ook! 🤷‍♀️ 😃

 

Succes verder met herstellen!

Elsa

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Madelonnie zei:

Goedemiddag allemaal, ik lees al een tijdje mee maar van de week toch maar een account aangemaakt. Ik ben 35 en moeder van 3 kids, tot 2 jaar geleden was ik tevreden met mijn borsten maar na 25kg afgevallen te zijn werd ik er niet meer blij van als ik in de spiegel keek. Afgelopen maandag ben ik geopereerd in de velthuis kliniek in Rotterdam, 250 cc is er in gegaan. Ik zou graag wat foto's willen delen en wat vragen willen stellen maar ik weet niet zo goed waar dat dat moet hier op het forum :)

Hoi, 

 

je kan hier evt ook foto’s plaatsen of op je eigen pagina een album aanmaken. Als je een album aanmaakt kan je kiezen of je het openbaar wilt of dat leden je om toestemming moeten vragen.

 

gefeliciteerd met je nieuwe Boobs! Ik hoop dat je er tot nu toe blij mee bent en dat je herstel voorspoedig verloopt!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Elsa1972 zei:

Hoi Madelonnie,

 

Dank je voor het voorstellen. Is de operatie goed verlopen? Je kan een album aanmaken en daar je foto's erin zetten. Bij het algemene forum staat uitgelegd hoe dat moet. Ik heb het ook gedaan onlangs, het is niet moeilijk. 

 

Het is even een beetje zoeken en uitpluizen. Heb ik ook! 🤷‍♀️ 😃

 

Succes verder met herstellen!

Elsa

Dankjewel, de operatie is goed verlopen ik merk alleen dat ik op dit moment wat onzeker ben. Het is natuurlijk pas 4 dagen geleden maar mijn linkerborst voelt strakker aan als mijn rechterborst sinds vandaag. Geen idee of dat normaal is of niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Djonesie zei:

Hoi, 

 

je kan hier evt ook foto’s plaatsen of op je eigen pagina een album aanmaken. Als je een album aanmaakt kan je kiezen of je het openbaar wilt of dat leden je om toestemming moeten vragen.

 

gefeliciteerd met je nieuwe Boobs! Ik hoop dat je er tot nu toe blij mee bent en dat je herstel voorspoedig verloopt!! 

Dankjewel, ja wat ik tot nu toe heb gezien ben ik er erg blij mee 😊 even kijken of ik foto's kan toevoegen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee of het zo lukt, deze foto is van gisteren, 2 dagen na operatie. Mijn linkerborst doet alleen meer pijn dan mijn rechterborst, net alsof er daar meer druk op staat. Komt dit jullie bekend voor? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Madelonnie zei:

Geen idee of het zo lukt, deze foto is van gisteren, 2 dagen na operatie. Mijn linkerborst doet alleen meer pijn dan mijn rechterborst, net alsof er daar meer druk op staat. Komt dit jullie bekend voor? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nu al prachtig! Weet niet wat je voor situatie was natuurlijk, maar het ziet er nu al mooi uit! 
mij word maandag geopereerd dus heb geen ervaring! 
 

maar wel gelezen dat je ene borst heel ander kan voelen dan de andere omdat je hersenen het ook registreren als 2 verschillende. Daarom kan het herstel per borst erg verschillen en daardoor ook het gevoel. Hoop dat je hier wat aan hebt, en anders zijn er idd genoeg dames MET ervaring! 
 

hoe gaat je herstel? Dual plane heb je? De operatie kijk ik naar uit! Tegen het herstel zie ik een beetje op.. ben gelukkig fit, best sportief, dus denk dat het me wel goed af zal gaan maar je weet het nooit! 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn boven de borstspier gezet (subglandulair) de arts vertelde dat dit bij mij het mooiste resultaat zou geven. Fijn je berichtje stelt me al wat gerust. Ik moet zeggen ik zag ook niet op tegen de operatie of het herstel, en op zich valt het me ook niet tegen de pijn, het is goed te doen. Ik merk wel dat ik op m'n handen moet zitten om het huishouden en alles er omheen los te laten, ik houd nogal van de controle houden en die moet ik nu volledig los laten. Maar goed het lukt me tot nu toe goed om het los te laten. Spannend zeg dat je maandag geopereerd word, dat schiet al op 🤗🤗

39 minuten geleden, Djonesie zei:

Nu al prachtig! Weet niet wat je voor situatie was natuurlijk, maar het ziet er nu al mooi uit! 
mij word maandag geopereerd dus heb geen ervaring! 
 

maar wel gelezen dat je ene borst heel ander kan voelen dan de andere omdat je hersenen het ook registreren als 2 verschillende. Daarom kan het herstel per borst erg verschillen en daardoor ook het gevoel. Hoop dat je hier wat aan hebt, en anders zijn er idd genoeg dames MET ervaring! 
 

hoe gaat je herstel? Dual plane heb je? De operatie kijk ik naar uit! Tegen het herstel zie ik een beetje op.. ben gelukkig fit, best sportief, dus denk dat het me wel goed af zal gaan maar je weet het nooit! 😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Madelonnie zei:

Oh ja dit waren ze vorige week nog 😅

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow, jouw voorsituatie lijkt best wel veel op hoe mijn borsten er nu uit zien (ik voeg je toe aan mijn album). Jouw borsten zijn echt mooi geworden! Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Ik ben heel benieuwd naar je operatie verslag, zou je dat willen delen? Ik word 22 juni geopereerd en krijg dan 270 cc rond dual plane (mentor xtra). Als ze net zo worden als die van jou dan teken ik ervoor 😍 heb jij anatomisch (druppelvormig) of rond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnxx, en wat spannend.. 22 juni schiet ook al op. Ik heb even in je album gekeken en inderdaad onze borsten lijken op elkaar 😊

 

Ik heb voor de spier mentor 250 cc rond er in zitten. Zal morgen eens kijken of er ook extra achter staat want dat weet ik zo even niet. Zal ook morgen m'n operatie verslag delen 😊😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Madelonnie zei:

Tnxx, en wat spannend.. 22 juni schiet ook al op. Ik heb even in je album gekeken en inderdaad onze borsten lijken op elkaar 😊

 

Ik heb voor de spier mentor 250 cc rond er in zitten. Zal morgen eens kijken of er ook extra achter staat want dat weet ik zo even niet. Zal ook morgen m'n operatie verslag delen 😊😊

Heb je ook Mentor Xtra? 
 

ik ben benieuwd naar je verslag ☺️
mijn vel was te dun voor boven de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat zijn ze mooi!! wat al gezegd is, het zijn 2 verschillende ingrepen en 2 verschillende borsten dus het herstel zal ook verschillend zijn. 

verder moet je goed opletten of zwelling niet ineens gaat toenemen, koorts, meer pijn, dat soort. 

 

maar man wat zijn ze mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ladybug87 oeps ja dat moet ik nog doen.

 

Verder gaat het goed, vandaag had ik een controle bij de vpk en alles zag er goed uit, wat vocht maar niet overdreven veel en de hechtingen zagen er ook goed uit. De brandende pijn die ik voel in 1 van de hechtingen komt volgens haar gewoon van het vocht en de blauwe plek, de hechtingen zijn in ieder geval niet ontstoken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag weer een foto gemaakt en vind ze echt mooi behalve de onderkant van mijn rechterborst, ik zie daar een soort deukje ofzo geen idee of dat nog goed komt of dat het door vocht/zwelling komt 🤷‍♀️ ben ik vergeten te vragen vanmorgen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Madelonnie zei:

Ik heb vandaag weer een foto gemaakt en vind ze echt mooi behalve de onderkant van mijn rechterborst, ik zie daar een soort deukje ofzo geen idee of dat nog goed komt of dat het door vocht/zwelling komt 🤷‍♀️ ben ik vergeten te vragen vanmorgen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ze zijn idd prachtig!! Misschien nog even bellen morgen of je de foto even kan sturen ter beoordeling als het je niet lekker zit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Madelonnie said:

Ik heb vandaag weer een foto gemaakt en vind ze echt mooi behalve de onderkant van mijn rechterborst, ik zie daar een soort deukje ofzo geen idee of dat nog goed komt of dat het door vocht/zwelling komt 🤷‍♀️ ben ik vergeten te vragen vanmorgen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik had dat ook en het was helemaal goed gekomen. Ik was in paniek 😅
 

Na 4/5weken was dit weg. Maar natuurlijk misschien best je PC vragen voor de zekerheid :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fijn om te horen @Les88 ik zit me al de hele avond druk te maken en m'n foto's te bekijken 🙈 ik heb de kliniek net al een mailtje gestuurd met de vraag of ik foto's kan mailen, dus daar zal ik morgenochtend wel een antwoord op krijgen. Heb jij toevallig nog foto's van destijds en hoe het is geworden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je toegevoegd. Nu heb je toegang tot mijn album. De laatste foto’s waren van 8 weken PO en ze zijn weer veranderd ☺️ Veel zachter nu. Ik zal mijn album de komender dagen updaten 😁 Hieronder zie je de foto van de deuk :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Les88 zei:

Ik heb je toegevoegd. Nu heb je toegang tot mijn album. De laatste foto’s waren van 8 weken PO en ze zijn weer veranderd ☺️ Veel zachter nu. Ik zal mijn album de komender dagen updaten 😁 Hieronder zie je de foto van de deuk :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wanneer ben jij geopereerd? Ik mag morgen pas helemaal douchen maar wil de desinfectant van me af hebben en de stift… hoe hebben jullie dat gedaan? @Madelonnieen @Les88 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.