Ga naar inhoud

Audje : 31 maart 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hello Ladies,

Wil jullie allemaal bedanken voor de gelukwensen en felicitaties!! Zo lief..heb donderdag zo vaak aan me datumgenootjes gedacht....maar daar ben ik dan...,.met me nieuwe vriendinnen...vriendschap doet soms zeer ;-)

Fototoestel ligt aan het stopcontact om het reslutaat zo vast te leggen :122:

Zal bij het begin beginnen; Donderdag 31 maart 6 uur wakker met me kleinste man van 14mnd :132: ...dochter opweg naar school geholpen toen om 9.30 uur opweg naar Amsterdam. Onderweg me mannetje nog een broodje laten eten bij de pomp. De schat wwilde niet eten thuis omdat ik nuchter moest blijven...

om 10.45 uur eindelijk aangekomen bij Boerhaave, wel iets te vroeg want ze verwachte me om 11.00 uur. Mocht plaatsnemen in de zelfde wachtkamer als voor het eerste consult. Dit keer met een heel ander gevoel dat begrijpen jullie natuurlijk en met de laatste papieren rond om de operatie. Gelukkig mankeer ik verder weing dus was zo klaar met invullen :63: Uiteindelijk werd ik om ff over 11 uur geroepen...ik mocht mee naar boven!! Wat gaat die tijd dan langzaam als je moet wachten pfff...eenmaal boven mocht ik een bed kiezen en me omkleden. Dan zou de narcotiseur komen om de laatse dingen door te nemen..Dr Hennie. Wat een aardige man is dat...stelt je op je gemak en zorgt er ergens toch wel voor dat de zwenuwen iets afnemen. Vervolgens kwam Dr van der Weij om de boel nog eens af te tekenen...waarbij hij mij vroeg ik er zeker van was dat ik geen lift wilde aangezien ik wel grote :1big_boobs: zou krijgen. Dit was geen nieuws natuurlijk voor mij en zei hem dan ook nogmaals dat ik dat heel goed had begrepen en ik dat ook wilde. Ik snap het heel erg goed dat hij me dit nog eens heeft gevraagd....om er zeker van te zijn dat ik een weloverwogen beslissing maak. En toen was et tij dom op te staan een dikke zoen aan me schatje die inmiddels ook wel een beetje wit was van de zwenuwen ahahahah :33: ...

Laatste check met Dr Hennie..wat is me naam, wat weeg ik enzo..nog wel ff gelachen hoor...plaatsing van de proteses? Waarop ik zei doe maar aan de voorkant..op me rug ligt zo moeilijk :154: en weg was ik binnen een tel...

voor ik het wist werd ik wakker omdat ze verpleegster me vroeg een aantal keer goed diep adem te halen...het eerst wat ik daarna deed raden jullie natuurlijk al....SPIEKEN om de dekens... :126::126: daar waren ze!!!

Niet veel langer daarna mocht ik al naar zaal waar me mannetje drijfnat van de regen, had een rondje gelopen op de Albert Kuijp, op me zat te wachten. eerst een dikke :58: blij dat ik weer wakker ben! en ook ff spieken natuurlijk...jeeeetje Au wat een tieten zeg!!! hahahahahahaha...en toen "heb je pijn"

De verpleging kwam bij me kijken en dacht een zwellling te zien door vermoedelijk een nabloeding :24: ...mocht dus nog steeds nix eten..moest misschien weer onder narcose...Dr van der Weij werd erbij gehaald en voelde uitvoerig aan de tweeling en verzekerde mij dat er niets aan de hand was :71: ...na een uurtje op weg naar huis die nacht redelijk geslapen. Gister en vanmorgen ging het niet al te best..veel spierpijn en zooooo eel vocht aan de onderkant dat de prothese er voor mijn gevoel aan de bovenkant bijna uitkomt...rustig aan dan maar en genieten van de verwennerij om mij heen. Na dit verslagje ff de foto's erop en dan weer op t bankje...

Ladies en datumgenootjes..hoop snel weer eens achter de PC te kruipen om te kijken hoe het met jullie gaat. Ik wens iedereen een voorspoedig herstel en tot snel Dikke kus Audje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super goed om te horen dat het zo goed is gegaan!

Leuke verpleger idd he?! Haha erg grappige man vond ik ook!!! :153:

Gefeliciteerd meid en nou lekker uitrusten.. over een paar dagen is het vocht alweer voor een groot gedeelte weg en krijg je al een iets beter beeld van het resultaat.. Ben super blij voor je!

Liefs,

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey audje !

proficiat met je boobs !

leuk uitgebreid verslag !

gaat het een beetje met je ?

ben je tevreden met het resultaat ?

doe het wat rustig aan en geniet ervan !

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Audje, PROFICIAT met je mooie volle borsten!!! Gaat het nu een beetje met de pijn? Ik vond t ook superleuk verslag om te lezen. Heb ook je foto gezien, de sportbh is mooi gevuld he!! Ik ben echt benieuwd hoe het gaat worden, vast stikmooi met 560 cc! Ik houd ook wel van big boobies hoor.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey audje !

proficiat met je boobs !

leuk uitgebreid verslag !

gaat het een beetje met je ?

ben je tevreden met het resultaat ?

doe het wat rustig aan en geniet ervan !

anne

Hai Anne,

Ben ik dan 4dgn PO..het aat goed met me! Na de speirpijn en een dag misselijkheid nu toch wel aardig aan het herstellen. In ider geval goed genoeg om weer eens op het forum te duiken ;-) moet toch echt ff reageren op alle lieve berichtjes..

Ben tot nu toe goe dte vreden met het reslutaat...door het vocht aan de onderkant denk ik dat de proteses niet kunnen zakken :-(..komt natuurlijk nog wel....

rustig aan doen vind ik het moeilijkst zekr nu ik me steeds beter voel..streng zijn voor mezelf :140:

liefs audje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje, gefeliciteerd met je aanwinsten,ben heel benieuwd naar je fotos.

Lekker rustig aan doen he?

Gr finimal

hai, bedankt voor de felicitaties en heb je de foto;s al gezien? Ben blij met het reslutaat :-D voor jou wordt het spannend....

zal je volgen ben benieuwd hoe het jou zal vergaan

liefs Audje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Audje, PROFICIAT met je mooie volle borsten!!! Gaat het nu een beetje met de pijn? Ik vond t ook superleuk verslag om te lezen. Heb ook je foto gezien, de sportbh is mooi gevuld he!! Ik ben echt benieuwd hoe het gaat worden, vast stikmooi met 560 cc! Ik houd ook wel van big boobies hoor.

Groetjes van Ingrid.

hai Ingrid, Bedankt voor je berichtje! Het gaat wel goed hoor met me...pijn valt me alles mee :-)

Ben ook erg benieuwd hoe ze zullen zijn straks zonder vocht en zwelling hihihi

liefs big boobed Audje :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.