Jump to content

Audje : 31 maart 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

vrijdag 4 maart consult gehad en nu net gebeld voor het maken van de ok afspraak.....

Na donderdag 31 maart met nieuwe boobs door het leven :1bouncingboobs:

(Kan het bijna niet geloven :63: )

Deze week op donderdag 3 maart ook consult gehad bij ACCZ. Op zich een fijn gespek waarbij ik ook duidelijk ben geinformeerd. Alleen de aanpak van Van der Weij is zo anders...

De borsten worden opgemeten en de tijd met de chirug is in tegenstelling tot ACCZ langer dan die met de consulent :35:

En ik moet zeggen dat bovenstaande dingen de doorslag hebben gegeven aangezien dit mij een heel goed gevoel gaf

als er dames zijn die twijfelen of meer willen weten...vuur je vragen maar af ;)

ik zal jullie op de hoogte houden van mijn BV

Hey Audje,

Welkom! :D

Nog een flinke 3 weken en je hebt ze al! SPANNEND!!! :104:

Zag al veel mooie resultaten voorbij komen van V/d Weij, komt helemaal goed! :101:

Veel lees- en postplezier op het forum en veel aftelplezier naar je operatie!

Liefs, :54:

hai,

accz wilde 540 links en 600 cc rechts anatomisch dual plane geven....

al moet ik eerlijk zeggen dat het me allemaal niet zo veel zegt als je denkt aan cup maten :unsure:

560cc rond en voor de spier zal er vast ook weer anders uit komen te zien...en 560 tsja..

dat is er nodig om de boel weer op te vullen :69:

ik had zelf eens 85 D :35: ...maar nu 2 zwangerschappen en 23 kilo lichter is het echt tijd voor :61:

wat vond jij van ACCZ dan..

Ooh op die manier.. die wilde je ook veel cc geven.. :D

maar ik zou ook voor de spier gaan hoor!

Ik ken t accz verder zelf niet, ik ben bij dr.plovier geweest!

heb er alleen over gehoord ;)

yep ook die vonden dat er minimaal 500cc in moet om een mooi resultaat te krijgen..

ik wil, en gelukkig hoeft t ook niet, geen borstlift...

ben een beetje aan het zoeken naar foto's hoe t dan zou kunnen worden met minstens 500cc..

geloof dat ik me maar gewoon moet richten op de aanblik van het passen :66:

al die fotos zijn steeds ook weer anders...bij de een denk ik bij 450cc al :18:

:154:

Guest Blonde Dollie

Hoi Audje,

Ik ben ook geopereerd door Dr. Van der Weij.. En een heeeeeeeele tevreden klant :126:

Je krijgt een flinke maat door deze prothese zeg! Wauw! Ik had het idee dat hij van de 300cc implantaten was! Maar 560 zal vast onwijs mooi worden!

Liefs,

Dollie

Hai Dollie,

Fijn om te horen dat ook jij erg tevreden bent!

Veel goede berichten over van der meij... :59: en ook ik dacht dat hij meer van de 300cc anatomisch was :11:

maar hij was echt gericht op wat voor mij het mooiste resultaat zou geven :35:

en dat zijn dus behoorlijke :1big_boobs:

:154:

En om zo een lift te 'vermijden' zou ik daar zeker ook voor gaan! De grootte went heel vlug hoor, maar de littekens die je overhoudt na een borstlift :S ik weet het niet.. zou daar wat meer moeite mee hebben denk ik..

Maar das voor ieder persoonlijk natuurlijk!

Heel veel succes met aftellen, voor je het weet heb je big boobies!!!!! :1bouncingboobs:

Liefs

:116:

Whooh... Jij zal wel hele grootte krijgen! :1bouncingboobs:

Spannend zeg! Ik overweeg zelf een lift, omdat ik ze dus niet zo groot wil hahaha .... Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Nou je kan aftellen ....

Gr. Luanna

Whooh... Jij zal wel hele grootte krijgen! :1bouncingboobs:

Spannend zeg! Ik overweeg zelf een lift, omdat ik ze dus niet zo groot wil hahaha .... Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Nou je kan aftellen ....

Gr. Luanna

hai luanna,

een lift heb ik ook even aan gedacht...maar na overleg met van der weij is mijn voorkeur bevestigd...

een bv met 560 cc is DE oplissing voor mij...ik had namelijk van mijzelf ook 85D voor ik 23 kg afviel...

nu met me "nieuwe oude" lichaam weer terug wil ik wel ook weeer volle :1bouncingboobs:

zeker als je geen grote borsten terug wil is een lift de oplossing :35:

heb nog niet op je profiel gekeken maar staat die van jou al gepland of ben je nog zoekende?

liefs,

Audje

Ik zou ook voor zo groot gaan hoor..

Beter als een lift, je krijgt er echt wel lelijke littekens van volgens mij !

En doet behoorlijk veel zeer !

ode aan big :1bouncingboobs::154:

i love them!!

*** Hey Audje,

Als je door alleen (grote) protheses een lift kunt vermijden, doen!! Fijn dat het bij jou kan joh. Ikzelf kon niet onder een lift uit, mijn tepels stonden zo laag dat er geen borst meer onder te zien was zeg maar, die zijn wel een cm. of 10 omhoog gekomen. Ik schrik soms ook wel van foto's van borstliften hoor, dus kan me jullie reakties wel voorstellen. Ikzelf vind t bij mij heel erg mooi gelukt, en de littekens worden echt al heel erg mooi licht nu, bijna een half jaar po, denk dat ze na een jaar nagenoeg onzichtbaar gaan zijn!

Succes met het toeleven naar je ok!! Spannend!

Groetjes van Ingrid.

*** Ow, en Mii volgens is een lift niet echt pijnlijker dan een gewone bv eigenlijk hoor. Dit ff ter geruststelling voor mensen die een lift overwegen. Het ziet er misschien pijnlijk uit, maar de littekens zijn de eerste tijd meest gevoelloos, tegen de tijd dat daar t gevoel terugkomt is het al niet pijnlijk meer!

Groetjes van Ingrid.

*** Hey Audje,

Als je door alleen (grote) protheses een lift kunt vermijden, doen!! Fijn dat het bij jou kan joh. Ikzelf kon niet onder een lift uit, mijn tepels stonden zo laag dat er geen borst meer onder te zien was zeg maar, die zijn wel een cm. of 10 omhoog gekomen. Ik schrik soms ook wel van foto's van borstliften hoor, dus kan me jullie reakties wel voorstellen. Ikzelf vind t bij mij heel erg mooi gelukt, en de littekens worden echt al heel erg mooi licht nu, bijna een half jaar po, denk dat ze na een jaar nagenoeg onzichtbaar gaan zijn!

Succes met het toeleven naar je ok!! Spannend!

Groetjes van Ingrid.

Hai Ingrid,

Dank voor je reactie! Ben inderdaad erg blij datik onder een lift uit kom komen....al was het alleen maar omdat het me zo pijn lijkt doen :unsure: ...

Vind wel dat het resultaat het belangrijkste is. Dus als dat betekent dat het met een lift t mooiste wordt vind ik zeker iemand daar dan voor moet gaan....

liefs Audje

Hey Audje,

Ik heb alleen nog maar een consult gehad. Hier kreeg ik zoals ik al had verwacht te horen dat een lift voor mij het beste is.

Wel erg jammer van de littekens dan... maarja anders worden ze te groot voor bij mijn postuur. Mooi dat jij het zonder lift kan!

Ik ben er nog niet over uit of ik het allemaal doorzet...

Groetje Luanna

Hoi Audje,

Fijn voor je dat je geen lift nodig hebt!

Bij mij was het ook de beste oplossing. Ik kon wel kiezen voor een grotere prothese maar dan werd het wel erg groot allemaal haha...

Volgens mij kom ik nu ook nog op een dikke 75DD uit.

Ook volgens mij is de pijn niet erger dan bij een bv hoor.

Je hebt helaas alleen meer littekens. Maar ik vertrouw erop dat die steeds meer wegtrekken.

Jij in ieder geval succes met aftellen, voor je het weet is het zover!

Groetjes Xanaa

Hoi Audje,

Fijn voor je dat je geen lift nodig hebt!

Bij mij was het ook de beste oplossing. Ik kon wel kiezen voor een grotere prothese maar dan werd het wel erg groot allemaal haha...

Volgens mij kom ik nu ook nog op een dikke 75DD uit.

Ook volgens mij is de pijn niet erger dan bij een bv hoor.

Je hebt helaas alleen meer littekens. Maar ik vertrouw erop dat die steeds meer wegtrekken.

Jij in ieder geval succes met aftellen, voor je het weet is het zover!

Groetjes Xanaa

Hai Xanaa,

Wat leuk om een reactie te krijgen 8 dgn na je lift :-)

Hoop dat het je allemaal is meegevallen en je spoedig hersteld.

De afweging die ieder voor zich moet maken is of je er wel of geen grote borsten aan overhouden wil houden. En die keuze kan niemand anders voor je maken...ik hou wel van behoorlijke :1bouncingboobs: die passen ook best bij mijn zandloper figuur ;-)

liefs audje

• 2 weeks later...

Nog 3 dagen dan zijn we aan de beurt!

tis bijna niet te geloven toch?! Was hetmaar vast zover...heb gewoon een druk op me borst!! :blush:

hoe hou jij je staande zo de laatste dagen??

liefs Audje

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.