Ga naar inhoud

Album toegevoegd (openbaar)


Aanbevolen berichten

Ik heb net een album aangemaakt en er foto's ingezet:

 

1. van vóór mijn eerste BV (dec 2003) toen ik 31 jaar oud was, nadat ik twee kinderen borstvoeding had gegeven. Een lege A, denk ik dat het was.

2. vervolgens foto's van 11 jaar later, net na mijn wissel in 2015 (van 300cc siliconen naar 340cc Monobloc Hydrogel), toen ik 42 jaar oud was. Zoals je ziet passen de nieuwe prothesen gewoon heel goed op de plaats van de oude prothesen, niks dik, opgezet, hoog of zoiets.

3. en dan foto's van nu (mei 2022) met dus MH erin, 340cc.

 

Sinds twee jaar heb ik het idee dat m'n borsten kleiner zijn geworden. De PC waar ik geweest ben voor een consult (van Selms) zegt dat de MH niet in volume zijn afgenomen, dat gebeurt niet, zegt hij, maar dat ik door mijn leeftijd vet heb verloren.

 

Ik zou m'n borsten een stuk voller will en denk aan 450 of 500cc Motiva Full Round, boven de spier (net als mijn vorige twee implantaten). Ik wil echter niet dat het opvalt voor de buitenwereld, en ik vind zo'n ronde rand bovenaan niet mooi. 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.