Ga naar inhoud

Wat is er anno 2022 bekend over Monobloc Hydrogel? En wie heeft de implantaten al >5 jaar? En wie heeft ze al laten vervangen?


Elsa1972

Aanbevolen berichten

Beste dames,

 

Er zijn heel wat topics geweest over de Monobloc Hydrogel, maar de meeste daarvan zijn alweer van een paar jaar geleden. Weet iemand waarom de MH nog steeds niet verkrijgbaar zijn? Waarom duurt dat zo lang? Is er dan toch iets mis mee? En zo ja, wat dan??

 

Wie heeft deze implantaten inmiddels langer dan 5 jaar en wat is je ervaring? Ik heb ze nu 7 jaar en vind dat m'n borsten kleiner zijn geworden. De PC waar ik op consult ben geweest zei dat het niet de prothese is die kleiner is geworden, maar dat mijn huid dunner is geworden (vanwege mijn leeftijd, 49 jaar). Daarnaast zijn er zeker voelbare rimpels bij mij, zeker aan de onderkant. Ik denk erover om ze te vervangen door siliconen (Motiva), maar ben nog in dubio. Ik kan ze natuurlijk ook nog een paar jaar rustig laten zitten en kijken wat er gebeurt (of niet). 🙂

 

Wie heeft de MH laten vervangen en hoe zagen ze eruit toen ze eruit kwamen? Ik zag een keer een foto dat ze helemaal beschimmeld waren na een aantal jaar... moet er niet aan denken dat er zoiets in mijn lichaam zit!!

 

Groetjes,

Elsa

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.