Jump to content

Beugel bh met borstband op advies van Drs. van der Pot

Recommended Posts

Hey allemaal!

Ik weet niet of ik dit onder het juiste topic/forum post..

Ik ben vorige week vrijdag geopereerd door Drs. Wouter van der Pot van Blooming PC. Ik had tubereuze borsten en heb een donutlift, tepelcorrectie en borstprotheses gekregen. 

Wouter adviseerde om z.s.m een beugelbh te gaan dragen met een borstband, zodat de onderpool goed gevormd kan worden. Ik had door mijn afwijking namelijk van mezelf geen borstplooien en deze heeft Wouter zelf moeten maken.

Ik heb nu een beugelbh van de Hunkemöller aan met hele dunne, zachte cups waar veel rek in zit. Daarover heb ik de borstband. Ik vraag me alleen af of het allemaal wel goed zit zo.. Het zit ook niet bepaald lekker door de druk die er op de wondjes komt 😬 Daarnaast vraag ik me af of ik de borstband strak genoeg heb..

Zijn hier meer dames die het advies hebben gekregen om zo snel mogelijk na de operatie een beugelbh te gaan dragen? En zo ja, welke bh raden jullie aan en hebben jullie nog tips?

Dank jullie wel! X

@Boobyliberation 

Ik ben ook geopereerd door Wouter, wissel met donutlift. Hoefde niet direct een bh aan, maar wel liefst gelijk op mijn zij slapen  en moest mijn borsten een paar keer per dag naar elkaar toe masseren. Omdat ik bij 1 borst een moeilijke plooi heb. Na 6 weken moest ik gelijk een push up bh aan om ze nog meer naar elkaar te duwen. 
Allemaal adviezen die andere chirurgen juist afraden. Maar heeft voor mij wel gewerkt. 

Ik heb gewoon een foto van mijn boobs in de bh gestuurd via insta, om te vragen of het een goede bh was. Hij is echt super snel met antwoorden. Kan je ook een foto sturen met je borstband erbij, weet je zeker dat alles goed zit. 
Zou wel zorgen dat je borsten goed gescoopt en geswoopt hebt en je beugel goed in de gemaakte plooi zit. 

Kan me trouwens wel heel erg goed voorstellen dat het allemaal heel erg ongemakkelijk en pijnlijk zit, zo kort na je operatie! Sterkte!

• Like 1

Op 11-5-2022 om 21:06, Peanut82 zei:

@Boobyliberation 

Ik ben ook geopereerd door Wouter, wissel met donutlift. Hoefde niet direct een bh aan, maar wel liefst gelijk op mijn zij slapen  en moest mijn borsten een paar keer per dag naar elkaar toe masseren. Omdat ik bij 1 borst een moeilijke plooi heb. Na 6 weken moest ik gelijk een push up bh aan om ze nog meer naar elkaar te duwen. 
Allemaal adviezen die andere chirurgen juist afraden. Maar heeft voor mij wel gewerkt. 

Ik heb gewoon een foto van mijn boobs in de bh gestuurd via insta, om te vragen of het een goede bh was. Hij is echt super snel met antwoorden. Kan je ook een foto sturen met je borstband erbij, weet je zeker dat alles goed zit. 
Zou wel zorgen dat je borsten goed gescoopt en geswoopt hebt en je beugel goed in de gemaakte plooi zit. 

Kan me trouwens wel heel erg goed voorstellen dat het allemaal heel erg ongemakkelijk en pijnlijk zit, zo kort na je operatie! Sterkte!

Hi!

Bedankt voor je reactie! 😄

Ik heb Wouter een berichtje gestuurd via instagram en zoals je al aangaf heeft hij binnen een paar uurtjes meteen gereageerd! Super fijn!

Hij vond de beugelbh en de borstband goed zitten en raadde me aan alvast mijn borsten te gaan masseren met een bodylotion of olie. Ik gebruik hiervoor bio oil, ook i.v.m. striae. Hij gaf aan dat ik ook op m'n zij mag slapen, super fijn aangezien m'n rug het zwaar te verduren heeft gehad de afgelopen week.. 😬

De pijn wordt gelukkig steeds dragelijker door de medicatie, dus het dragen van de beugelbh wordt wat minder ongemakkelijk. Ik heb inmiddels de cups er ook uitgeknipt op advies van Wouter en dit scheelt ook een beetje!

Nogmaals bedankt voor je reactie! X

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.