Jump to content

Asymmetrisch en rare vorm 6w PO (prothese omgekeerd?!)

Recommended Posts

Ik ben 6w PO na 2 anatomische prothesen achter de spier. 1 borst is echt nog heel rond/vierkant (totaal geen druppel vorm) en lijkt zelfs meer afgeplat aan de onderkant 😰 alsof hij verkeerd om zit... kan dit? Of is het normaal 6w PO dat ze nog zo verschillend zijn en 1 nog heel rond is? Ik baal er zo van, wou graag bh's gaan shoppen maar lijkt me nog geen goed idee.

Iemand advies of ervaring?

20220511_164024.jpg

20220511_163955.jpg

Ik de pc gisteren gemaild en mocht vandaag komen. En hij denkt het toch ook 😔  ik zou de eerste zijn in zijn carrière en hij doet al zo'n 25 jaar borsten... 

Ik mag volgende week woensdag al weer onder het mes, maar dus helaas wéér 6 weken een sport bh terwijl ik net zo uit keek naar een gewone bh (want die sport en compressie bh is echt zichtbaar in elk leuk jurkje of topje 🥲) en kunnen gaan sporten. Al mijn vakantiedagen zijn op dus de operatie gaat door op mijn vaste vrije dag maar wel in een ziekenhuis véél verder en de dag nadien ook gewoon gaan werken terwijl ik de vorige keer nog super suf was 😪

Baal zo erg 😕 

10 uur geleden, Zahra31 zei:

Ik de pc gisteren gemaild en mocht vandaag komen. En hij denkt het toch ook 😔  ik zou de eerste zijn in zijn carrière en hij doet al zo'n 25 jaar borsten... 

Ik mag volgende week woensdag al weer onder het mes, maar dus helaas wéér 6 weken een sport bh terwijl ik net zo uit keek naar een gewone bh (want die sport en compressie bh is echt zichtbaar in elk leuk jurkje of topje 🥲) en kunnen gaan sporten. Al mijn vakantiedagen zijn op dus de operatie gaat door op mijn vaste vrije dag maar wel in een ziekenhuis véél verder en de dag nadien ook gewoon gaan werken terwijl ik de vorige keer nog super suf was 😪

Baal zo erg 😕 

Oh wat ontzettend balen Zahra 😞 Hoe kon dat dan gebeuren, had hij daar een verklaring voor?

zou je eventueel met je werkgever kunnen overleggen of je er op een andere manier vrije dagen voor kunt krijgen? Bijvoorbeeld vanuit thuis werken of onbetaald verlof (wat voor werk doe je?)

heel erg jammer dat het nu nog langer duurt, snap goed dat je je daar rot door voelt. Hopelijk kun je het een beetje van je af zetten en gelukkig is er een oplossing voor je! Sterkte meid!

Nee, hij heeft geen idee hoe het kon gebeuren.. 

Ik ben secretaresse dus gelukkig zittend werk, maar niet handig om slaperig te zijn. Mijn werkgever weet niet van mijn operatie en wil het ook echt niet vertellen :(

helaas even doorbijten, maar hopelijk over 2 maanden dolblij!

Bedankt voor je lieve woorden! 

Jeetje wat naar voor je 😞 Logisch dat je hier niet op zit te wachten als je al bijna 6 weken po bent, maar gelukkig gaat hij het wel snel voor je oplossen. En die 6 weken vliegen ook weer voorbij. Weet je al hoelaat je geopereerd word woensdag? Het lijkt me wel heftig om de dag erna te moeten werken omdat de narcose dan ook nog in je lijf zit. Hopelijk valt het allemaal mee! Heel veel sterkte 🍀

21 uur geleden, Zahra31 zei:

Baal zo erg 😕 

Ik word volgende week geopereerd en heb me goed verdiept van te voren hoe het zat met Verlof of ziekte.. de dag van de operatie is voor jezelf en de dagen erna kan je je ziek melden. Je bent niet in de gelegenheid om te werken en je bent je werkgever niet verplicht te melden wat je hebt. Ik heb aan gegeven dat ik een cosmetische ingreep onderga en de eerste week volledig rust moet houden en me dus ziek meldt. De 2e en 3e week werk ik vanuit huis. Ik ben planner, dus dat kan gelukkig makkelijk vanuit huis. 

misschien nog even met je werkgever bespreken wat er mogelijk is? Veel sterkte iig!! 

11 uur geleden, Djonesie zei:

Ik word volgende week geopereerd en heb me goed verdiept van te voren hoe het zat met Verlof of ziekte.. de dag van de operatie is voor jezelf en de dagen erna kan je je ziek melden. Je bent niet in de gelegenheid om te werken en je bent je werkgever niet verplicht te melden wat je hebt. Ik heb aan gegeven dat ik een cosmetische ingreep onderga en de eerste week volledig rust moet houden en me dus ziek meldt. De 2e en 3e week werk ik vanuit huis. Ik ben planner, dus dat kan gelukkig makkelijk vanuit huis. 

misschien nog even met je werkgever bespreken wat er mogelijk is? Veel sterkte iig!! 

Misschien dat ik me gewoon de dag zelf dan ziek meldt, een buikgriep ofzo kan natuurlijk altijd... Gaat me wel wat rust geven, dat idee.

Gelukkig wordt ik als eerste geopereerd om 8u 

• Like 1

Ik lees net op de site van een advocatenkantoor dat je bij een coametische ingreep zonder medische indicatie geen recht hebt op verlof maar dat je vakantie of onbetaald verlof dient op te nemen.

maar als er een medische indicatie optreed door complicaties heb je dus wel recht op ziektedagen. Dus in jouw geval is het zou je je ziek kunnen melden en is het rechtmatig verantwoord Zahra. Maargoed je wil het voor jezelf houden, wat ik snap en zelf ook zou willen.

Op 14-5-2022 om 22:24, Ladybug87 zei:

stond dat in je cao? Of waar vind je de info?

Heb Google flink geraadpleegd en ook hoe en wat met bedrijfsarts. De operatie is eigen keuze. Door de operatie kan je niet werken en wordt gezien als ziekte. 

misschien niet altijd, maar ik heb ook een hele relaxte teamleider. Heb hem niet verteld wat, maar dat het cosmetisch is, verder niks. 

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.