Ga naar inhoud

Twijfel aantal cc’s


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Een aantal weken geleden ben ik op consult geweest. Momenteel heb ik 70AA en ik wilde dan ook gaan voor een goede vergroting, dus niet bijvoorbeeld uitkomen op een B cup.

De PC en ik zijn toen uitgekomen op 360/380cc motiva ergonomix. Dit zou ook het grootst zijn wat qua breedte zou passen zonder dat de protheses aan de zijkant uit zouden steken. De PC beslist tijdens de operatie welke het mooiste passen. Nu heb ik het volste vertrouwen in haar, echter heb ik afgelopen week te horen gekregen dat de operatie over 2 weken plaatsvindt en merk ik wel dat de stress een beetje toeslaat.

Hoe ontzettend mooi ik de pasprotheses toen al vond staan met zo’n lelijke bh, hoe zeer ik steeds meer begin te twijfelen over het aantal cc’s. Ik ben bang dat het dadelijk te groot uitvalt aangezien je vooraf natuurlijk niet kunt zien hoe het er zonder bh en kleding uit komt te zien.

 

Hebben meer dames hier last van (gehad)? Zo ja, hoe gaan jullie hiermee om?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ik gok dat je inmiddels al je bv gehad hebt..? 
hoeveel cc heb je gekregen? Wat de uiteindelijke projectie is hangt ook af van borstbreedte namelijk. Die van mij was 12 en heb 335 cc extra high profile anatomisch dual plane gekregen. 
vandaag bh’s geshopt en heb 70D. Wat oogt als een C.


als je al geopereerd bent, ben ik erg benieuwd wat je er van vindt 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-6-2022 om 23:31, Djonesie zei:

Ik gok dat je inmiddels al je bv gehad hebt..? 
hoeveel cc heb je gekregen? Wat de uiteindelijke projectie is hangt ook af van borstbreedte namelijk. Die van mij was 12 en heb 335 cc extra high profile anatomisch dual plane gekregen. 
vandaag bh’s geshopt en heb 70D. Wat oogt als een C.


als je al geopereerd bent, ben ik erg benieuwd wat je er van vindt 😉

 
Heb mijn bv inderdaad inmiddels al gehad op 24 mei en ben nu dus 2,5 po. Mijn borstbreedte was ook 12cm en heb 380cc gekregen, projectie 4,1cm. Heb zelf inmiddels ook gemeten en zit momenteel ook op 70D.

 

Wat heerlijk dat je al bh’s hebt geshopt! Kan niet wachten om over 3 weken ook eindelijk eens een ‘normale’ bh te gaan shoppen en de keuze te hebben uit alle bh’s ipv tussen een witte, zwarte en huidkleurige maximizer.

 

Voor de operatie was ik ontzettend bang dat ze enorm groot uit zouden vallen, echter valt het mij na de bv best wel tegen en vind ik ze erg klein. Zonder bh vind ik de grootte prachtig, echter met bh en kleren aan niet. Denk dat dit ook ermee te maken heeft dat ik eerst altijd maximizers droeg en hierdoor met kleren aan nauwelijks verschil zie. Vind het best wel vervelend van mezelf om dit zo te ervaren aangezien ik vind dat ik blij moet zijn dat ik ‘eindelijk’ borsten heb, en ben dat vaak ook wel, maar het voelt toch dubbel. Hopelijk verandert dit nog als ik eindelijk die vreselijke po bh uit mag een normale bh’s mag gaan dragen.

 

Wat vind jij van jouw resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, mandyyy zei:

 
Heb mijn bv inderdaad inmiddels al gehad op 24 mei en ben nu dus 2,5 po. Mijn borstbreedte was ook 12cm en heb 380cc gekregen, projectie 4,1cm. Heb zelf inmiddels ook gemeten en zit momenteel ook op 70D.

 

Wat heerlijk dat je al bh’s hebt geshopt! Kan niet wachten om over 3 weken ook eindelijk eens een ‘normale’ bh te gaan shoppen en de keuze te hebben uit alle bh’s ipv tussen een witte, zwarte en huidkleurige maximizer.

 

Voor de operatie was ik ontzettend bang dat ze enorm groot uit zouden vallen, echter valt het mij na de bv best wel tegen en vind ik ze erg klein. Zonder bh vind ik de grootte prachtig, echter met bh en kleren aan niet. Denk dat dit ook ermee te maken heeft dat ik eerst altijd maximizers droeg en hierdoor met kleren aan nauwelijks verschil zie. Vind het best wel vervelend van mezelf om dit zo te ervaren aangezien ik vind dat ik blij moet zijn dat ik ‘eindelijk’ borsten heb, en ben dat vaak ook wel, maar het voelt toch dubbel. Hopelijk verandert dit nog als ik eindelijk die vreselijke po bh uit mag een normale bh’s mag gaan dragen.

 

Wat vind jij van jouw resultaat?

Kijk aan, zijn we bijna op hetzelfde moment geopereerd. Ik 1 dag voor je. 
Ik vind ze naakt echt prachtig en ik droeg ook altijd maximizers en het verschil is zo niet heel groot. Maar ik wilde ook niet dat iedereen het zou zien. Ze zijn echt wel een stuk groter en heb zelfs een niet voorgevormde beugel bh gekocht. Dan vind ik ze ook heel mooi ogen in een shirtje.

heb 1 voorgevormde met een klein beetje push. En dan vind ik het er dus weer te ordinair uitzien. Haha t is ook nooit goed he! Maar ze zullen nog meer zakken en doordat de borstspier meerekt ook meer projectie krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me dit zo goed voorstellen. Draag nu sinds een paar weken super pushup bh's en ben al zo gewend aan deze grootte! 

Ik doe dat inderdaad ook omdat ik niet wil dat mensen het zien na de operatie (12 sept), zoals jij @Djonesie. Maar kan me voorstellen dat het dan ook een beetje tegenvalt in kleren, voor jezelf dan. 😆

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.