Ga naar inhoud

4 weken na Borstverkleining nog vocht, gaatjes en last


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben nieuw hier. 4 weken geleden geopereerd. Borstverkleining en lift. Van h naar c cup.Goed gegaan de eerste 1.5 week. Ook nagenoeg weinig last. Slapen op rug niet fijn, maar dat neem ik voor lief. De borsten zijn mooi geworden vind ik zelf en aan de bovenzijde bij tepels al goed geheeld. Aan de onderkant van de borsten best wel wat wondvocht. Op controle na 2 weken vonden ze de huid onder de borsten toch wel wat rood en heb antibiotica gekregen. Daarnaast 2 keer per dag spoelen. Deze sloeg goed aan. Ik kreeg meer wondvocht. Maar dat schijnt normaal te zijn na antibiotica. Nu 1 week na afronding van de kuur heb ik bij rechterborst op drielandenpunt een wondje van ong 3 cm. Onder linkerborst 3 gaatjes waar nog niet helder vocht en bloed uit komt. De pijn wordt meer, vooral bij bewegen.  Ik verdraag de bh aan de onderkant nauwelijks. Zit echt niet fijn. Heb het idee dat dit ook alleen maar nadeling werkt op de wonden. Gisteren een kloppend gevoel aan de linkerkant borst. Ik lees dat dit vaker voorkomt, maar wat is wijsheid? Geduld hebben, bh uit, toch nog een keer bellen?  Graag jullie tips..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-5-2022 om 16:24, Liena zei:

Dank je wel jemapelle.  Ik heb gebeld. ik mag morgen even langskomen. best_boobie  ik denk dat mijn verhaal bij topic complicaties hoort? ik denk niet dat ik dit zelf kan verplaatsen. Volgens mij kan jij dit?

Ik ben gisteren toch even terug geweest naar het zh. De wondgenezing verloopt niet helemaal zoals het zou moeten. 2 keer per dag blijven douchen en andere verbandmiddelen meegekregen. Het heeft tijd nodig, maar ze verzekeren dat het goed komt..Volgende week mag ik weer terugkomen om het te laten zien.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.