Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve meiden! 

 

Bijna 5 weken po en nog steeds erg veel pijn. Al 2 keer terug geweest bij pc, hij ziet niets afwijkend. Nu heb ik gisteren een echo gehad waarop lijkt dat er net zo veel vocht achter de prothese zit, dan dat de prothese zelf groot is. Prothese is 500 cc. Zou er dan ook 500cc vocht kunnen zitten?? Lijkt mij dat ik dan enorm grote borsten moet hebben...? De radioloog vertrouwt het niet helemaal en wil een mri scan laten maken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Wat vervelend dat je nog pijn hebt en wat goed dat je hebt doorpakt en een echo hebt laten maken. 

dat er vocht achter zit kan enorm veel betekenen maar kan ook een effect zijn van de wondgenezing. Had jij niet ook al je ontstekingswaarden laten meten? het is niet ondenkbaar dat je een laaggradige ontsteking hebt en dan zou AB misschien goed zijn. 

Wel heel vervelend zo en pijn zou niet mogen. Wanneer krijg je nu die scan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Jemapelle zei:

Hoi. Wat vervelend dat je nog pijn hebt en wat goed dat je hebt doorpakt en een echo hebt laten maken. 

dat er vocht achter zit kan enorm veel betekenen maar kan ook een effect zijn van de wondgenezing. Had jij niet ook al je ontstekingswaarden laten meten? het is niet ondenkbaar dat je een laaggradige ontsteking hebt en dan zou AB misschien goed zijn. 

Wel heel vervelend zo en pijn zou niet mogen. Wanneer krijg je nu die scan? 

Klopt inderdaad. Ik heb na 3 weken ontstekings waarden laten meten. Was toen 78. Bij 100 krijg je ab geloof ik. Ik wacht op afspraak voor mri. Hoop zo dat dat het een en ander uitsluit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik snap niet waarom ze nu sws al geen antibiotica voorschrijven? Ik had ook teveel vocht meteen antibiotica gekregen (en opnieuw de wond open gemaakt) en pijn was meteen verdwenen. Ben nu 9 dagen verder en nog geen dag pijn gehad.. moet in totaal 14 dagen antibiotica slikken en dan worden ook meteen de hecht knoopjes er uit gehaald! 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Prsclla88 zei:

Hoi hoi,

 

ik snap niet waarom ze nu sws al geen antibiotica voorschrijven? Ik had ook teveel vocht meteen antibiotica gekregen (en opnieuw de wond open gemaakt) en pijn was meteen verdwenen. Ben nu 9 dagen verder en nog geen dag pijn gehad.. moet in totaal 14 dagen antibiotica slikken en dan worden ook meteen de hecht knoopjes er uit gehaald! 
 

 

Ja je hebt gelijk wat die ab betreft. 

Ik begrijp dat ook niet zo. Ik heb er om gevraagd bij pc, hij zei dat dat niet nodig was. Als mri blijkt dat e vocht zit, gaan ze mee opnieuw opereren. Toen de hechtingen er 3 werken geleden uitgingen, was er niets vreemds te zien.  Ik was toen 2 weken po en moest gewoon nog even afwachten. Ik zou sterke borstspieren geven waardoor zoveel pijn. Ik geloof dat niet zo, het is geen spierpijn wat ik voel. 

Ik baal er wel heel erg van dat ik zelf, zonder ervaring, m'n eigen arts moet spelen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2022 om 09:56, Mama.ikke zei:

Goedemorgen lieve meiden! 

 

Bijna 5 weken po en nog steeds erg veel pijn. Al 2 keer terug geweest bij pc, hij ziet niets afwijkend. Nu heb ik gisteren een echo gehad waarop lijkt dat er net zo veel vocht achter de prothese zit, dan dat de prothese zelf groot is. Prothese is 500 cc. Zou er dan ook 500cc vocht kunnen zitten?? Lijkt mij dat ik dan enorm grote borsten moet hebben...? De radioloog vertrouwt het niet helemaal en wil een mri scan laten maken. 

 

Weet je al wanneer je een mriscan krijgt? Of heb je hem ondertussen al gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Jemapelle zei:

wat een gedoe zeg. ik leef oprecht met je mee. is er misschien al een kleine verbetering of situatie ongewijzigd? 

Lief van je. Ik heb het idee dat het IETS minder pijn doet inmiddels. Maar wellicht is t ook gewenning. Waardoor ik ook weer twijfel. Maar wanneer ik gewoon een stuk loop, wandel, beweeg, voelt het weer ineens alsof ik een stuk steen in m'n borst heb zitten, wat stuwt, waardoor heel veel pijn. Dan denk ik weer, het is echt niet goed. Ben bang dat m'n lichaam t afstoot ofzo. Maar ik weet natuurlijk ook niet hoe dat voelt. Pc zegt elke keer dat ik moet afwachten, dat t rijd nodig heeft. Nu 5 weken po. Ik weet t ook niet.  

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.