Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Morgen is het zover prothese wissel met als t goed is een lift. Ik heb nu 350 cc dual plane anatomisch en ga nu voor 550 cc dual plane met interne bh. Was eerst nog een twijfel of ik voor 620 cc zou gaan, maar dit vond dr Ahmed toch te zwaar Nu wel een beetje zenuwachtig en zie op tegen de aankomende nachten. Heb een zit kussen gekocht welke ook mijn rug ondersteund. Ben benieuwd of dat een beetje helpt bij het slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, SdR zei:

Morgen is het zover prothese wissel met als t goed is een lift. Ik heb nu 350 cc dual plane anatomisch en ga nu voor 550 cc dual plane met interne bh. Was eerst nog een twijfel of ik voor 620 cc zou gaan, maar dit vond dr Ahmed toch te zwaar Nu wel een beetje zenuwachtig en zie op tegen de aankomende nachten. Heb een zit kussen gekocht welke ook mijn rug ondersteund. Ben benieuwd of dat een beetje helpt bij het slapen. 

Ik ben in december geopereerd voor een wissel en mijn ervaring is dat het vergeleken met de eerste keer reuze mee valt, ik ben van 350cc dual plane naar 700cc dual plane gegaan… ik was bang dat het veel te groot zou zijn maar ben achteraf heel blij met de keuze. Heel veel succes vandaag! 🤗🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lizzzz zei:

Ik ben in december geopereerd voor een wissel en mijn ervaring is dat het vergeleken met de eerste keer reuze mee valt, ik ben van 350cc dual plane naar 700cc dual plane gegaan… ik was bang dat het veel te groot zou zijn maar ben achteraf heel blij met de keuze. Heel veel succes vandaag! 🤗🍀

*350 moet 385 zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@littlebirdyik ben weer thuis na een nacht niet geslapen. Op mn rug slapen is niet voor mij weggelegd haha. Linker tepel bloedde net wat na het uittrekken van bh om alles te bekijken. Die doet ook nog wel zeer. Rustig aan doen ook al vind ik dat saai. Kan toch niets doen 🙈💪. Mijn buik ook opgezet. Ik was een beetje aan het tegensputteren om aan de beademing te gaan. Tijdens het slangetje inbrengen begon meteen lucht te vormen in mijn buik 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond ga je veel beter slapen! Netflix is je grote vriend komende dagen haha. En die opgezette buik herken ik ook heel erg. Dat gaat met 1-2 weken weer helemaal weg. Ik moest in die weken ook aan de antibiotica dus mijn ontlasting was ook niet top haha. 
het kan misschien ook zijn dat je je vandaag niet lekker voelt door de narcose. Na 1-2 dagen is dat uit je lichaam.

Sterkte! En lekker uitrusten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SdRWat fijn dat je beter hebt geslapen. Doe je goed ook, lekker een beetje in de tuin zitten. Ik pak ook lekker even alle zonnestralen mee, heerlijk! 
Vervelend gevoel die steken! Ik heb ze nu ook nog wel, bij die inwendige bh vooral. 

Ben je blij met wat je ziet en met de maat?
Met mij gaat het wel goed, mijn borsten zit niet veel verandering in. Haha mag van mij allemaal wel wat rapper gaan ☺️ Ben gisteren even bh’s gaan passen. Wel echt leuk om ze in wat anders te zien dan die po bh! Maar maat 70L, haha dat wordt nog een hele uitdaging om er een mooie collectie van op te bouwen 🤣

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82ik ben ook echt moe wanneer het vroeg in de avond is. In de middag al aan t gapen. Voel me ook echt geradbraakt haha. Mn trapezius hebben een olifant gedragen zo voelt t. Even 5 minuten mn bh los gehad voor de blauwe plek op mijn borstplooi. Kon ik ze ook even goed zien.  Mooie vorm al. Mooie volume. Voor jou 70 lekker slank. Volgens mij zijn er wel sites voor grote maten om een mooie bh te vinden. Ik was zelf al een keer aan t kijken. Ik heb 75 en voor de rest weet ik het nog niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.