Ga naar inhoud

Borstvergroting en baby oppakken


Aanbevolen berichten

Hey,

Mijn borstvergroting is op maandag 4 april doorgegaan en daar zeiden ze dat ik mijn baby kon pakken na 1 week om in bed te steken. Hij is 10kg.

Hij is 1 week weggeweest en ik heb hem terug weggedaan naar mijn mama omdat ik hem niet kan dragen op de trap. Het lukt niet om te pakken en stappen. 

Ik ben op zoek naar ervaringen vanaf wanneer dat dit wel gaat beteren. Ik heb zelf weinig pijn gehad na de operatie, maar vandaag eerste keer auto gereden en ik voel dat dit toch nog niet gaat...

Dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen ervaring want geen jongere kinderen meer, maar ik heb wel ervaringsverhalen van anderen. het zit vooral in de optil techniek. probeer je borstspieren (ik ga er van uit dat je onder de spier hebt?) niet te belasten. goed door je benen zakken, afstand tussen bovenlijf en baby zo klein mogelijk houden, en dan kind tegen je aan houden - voorzichtig - en dan omhoog komen. 

in ieder geval niet met uitgestrekte armen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.