Ga naar inhoud

Bobbeltje binnenkant borst


mii18

Aanbevolen berichten

Hoi meiden.

Ben nu meer als een half jaar po..

en steeds voel ik aan de binnekant van mijn rechterboob iets raars..

als ik aan de rand voel, voel ik echt een soort bobbeltje, als ik er op druk, 'schiet'het zeg maar weg..

net of je het in kan deuken... Echt zo raar! :(

Maak me toch wel een beetje zorgen want het is echt een vies en naar gevoel!

Heeft iemand dit ook of weet iemand wat dit is ?

Zat er al aan te denken om naar de huisarts te gaan, maar zij heeft er ook niet echt verstand denk ik ?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Mii,

Ik heb dit ook maar dan aan de onderkant van de borst. Dat is gewoon de prothese die je voelt, die is nooit helemaal gevuld, en je kan hem dus als t ware indeuken, en hij springt dan vanzelf weer terug. Is het ook zo'n soort klik-klak effect, net vroeger die ijzeren kikkers (als je snapt wat ik bedoel, ik ben een stuk ouder dan jij hihi)? Zo is het bij mij, kan helemaal geen kwaad trouwens.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus als ik jullie zo hoor hoef ik me zelf geen zorgen te maken, gewoon iets wat erbij hoort dus.. ;)

ik maak mezelf nogal gauw zorgen om iets.. ook omdat dit gewoon een nieuwe ervaring is natuurlijk!

@ jongevrouw: mijn prothesen kunnen niet lekken, ik heb cohesieve siliconen vulling..maar wel vervelend dat dit bij jou was gebeurt.. gaat t nu wel goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb monobloc silicone en dan is ook cohesief er is gewoon minder kans op lekkage maar of het nooit zou gebeuren geloof ik ook niet en ik had dit ook een luchtbel dat je gewoon kon induwen en dat terug kwam ik zou is een afspraak maken bij u PC die kan meer zeggen..

met mij gaat het stillaan beter de ene staat wat groter dan de ander maar eens het vocht weg is zal ik content zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb niet zo heel veel zin om 1.5 uur te rijden om daar 10 minuutjes binnen te zijn + er een dag voor vrij te nemen van mijn werk..

Als ik het echt niet vertrouw ga ik wel naar de huisarts, moet zij me maar doorsturen naar het ziekenhuis ofzo...

maar ben wel een beetje gerustgesteld door de antwoorden hier,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik begrijpen,echt waar ben eerst ook naar de huisdokter geweest die stuurde mij door naar mij PC ben ik eerst hier in mijn dorp nog langs een PC geweest die was ook al niet goed gezind omdat ik dit bij haar niet heb laten doen (bv) en die heeft mij ook doorverwezen naar mijn PC dat mij heeft geopereerd dus een goei 1.5maand ben ik naar ginder gegaan en heb ik een controle gehad en moest ik terug onder het mes ik zag dit ook neit zitten heb dit dan oook gepland wanneer ik kon voor het werk,ben dan ontslagen in die tussentijd en nu zit ik een opleiding en heb ik vrijdag 4uurtjes gemist..nu ben ik vandaag ook terug naar school gegaan vind dit jammer dat is moet gebeuren maar gezondheid is wel iets belangrijk..

liefs en veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel voelt wel eng aan, maar ik merk dat ik zoiezo nu bij mijn wissel me wat meer druk maak over alles. Als ik bijv een hele nacht op mijn zei heb geslapen en ik heb wat last van mijn borsten als ik wakker word dan check ik echt of ze nog wel goed zitten en goede vorm hebben haha stom he :ph34r: Ik ga binennkort afspraak maken voor nacontrole dan kan ik het meteen eens vragen hoe dat nou precies kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie, ik zie dat je ook bij Dr Plovier bent geweest. Mag ik vragen na hoe lang je een wissel hebt gehad een waarom? Ik word zelf 18 maart geopereerd door Dr Plovier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

ik had dit ook,ene bolletje ben ermee naar de Wk kliniek gegaan p consulatie die zeiden dat het ee plooi in de prothese was en nu vrijdag heb ik een prothesewissel gehad omdat de prothese lek was...

Ik hoop voor jou dat je snel antwoord krijgt..

Ik heb t ook aan de onderkant van de linker zoals Mii het omschrijft

gaat t door die plooi lek?? jeetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.