Ga naar inhoud

Van 425 naar 625 maar met een lift!


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

 

Gisteren mijn protheses omgewisseld. Door mijn zwangerschap was m’n vel heel erg gaan hangen waardoor m’n borsten niet meer symmetrisch waren. Nu ben ik van 425 demi naar 625 FULL gegaan alleen nu heb ik heel erg het gevoel dat ik ze nog steeds te klein vind. Ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe de 1e keer uitviel (dit is 6 jaar geleden). Ze zitten nu dual plane en voorheen achter m’n spier maar klopt het dat het nog groter gaat lijken dan het nu is?

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hen ook eerder een borstvergroting met lift gehad. Ik heb nu 350 cc dual plane en ga naar 550 cc. De twijfel was om voor 625 cc te gaan  maar de arts denkt dat ik dan weer snel terug kom ivm zakken. Ik weet dat je borsten meer naar voren gaan staan wanneer deze volledig hersteld zijn.  Hoe lang ben jij en gewicht? Ik ben 1.60 en 53 kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is in ieder geval een forse stap in implantaat; als we het over de ergonomix hebben ben je van 4,3 cm projectie en 13 cm breed naar 5,7 cm projectie en 14 cm breed gegaan. vooral die projectie verwacht ik wel dat je gaat merken, maar je zult eerst het drop & fluff moeten afwachten. komt vast goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.