Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Ik ben nieuw hier. Ik heb in maart mijn borstvergroting gehad bij Blooming dr. Ahmed. Alles is goed gegaan. Helaas heb ik twee dagen na de operatie covid gekregen met koorts. Dat was behoorlijk vervelend aangezien ik door de operatie moeilijk kon hoesten, niezen of liggen. Maar goed, inmiddels goed hersteld. 
Vanaf de twee weken controle moet ik een compressieband dragen. Dat drukt ook behoorlijk, maar alles voor het eindresultaat. Ik merk na één week dragen van de band dat de borsten al mooi rond beginnen te worden en zakken.

Ik heb boven de spier 285 motiva ergonomisch.

Ik heb helemaal geen pijn gelukkig. Wel heb ik veel moeite met het niet meer kunnen sporten. Ik heb hier de topics over sporten gelezen en vond daar veel herkenning. Maar het niet kunnen hardlopen lijkt wel als afkicken. 

 

Ik ben ontzettend blij met een forum als deze! Het heeft me toch veel steun gegeven tijdens het herstel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy @littlebirdy

Ik ben ook in maart geopereerd bij blooming en ook covid te pakken na 2 dagen 🤦🏽‍♀️ 
Mijn herstel is daardoor echt langzamer gegaan. Maar wel echt heel rustig aan gedaan de eerste paar weken, haha wat wel weer goed is! Ik sport normaal ook heel fanatiek en loop hard en mis het sporten ook. Maar ben lekker aan het wandelen, als het lekker weer is, ga ik naar buiten en anders binnen op de loopband. Merk ook wel dat ik door de covid een hogere hartslag heb en wat sneller moe ben. Dus eigenlijk is het wel goed dat ik niet meer mag doen 😉

Hopelijk wordt het snel beter weer, dan kunnen we lekker naar buiten om te wandelen! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat toevallig! Wandelen doet inderdaad goed. Ik probeer het inderdaad ook beetje te relativeren. Straks kunnen we weer fijn sporten.
Hoe gaat het nu bij jou? En door welke arts ben je geopereerd? Ik heb Blooming als een hele fijne kliniek ervaren. Ik doe nu ook nog wel rustig aan. Maar ik kan niet wachten tot die compressieband af mag haha.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@littlebirdy Ik ben geopereerd door Wouter van der Pot. Ik heb een wissel gehad, kwam van 445 anatomisch voor de spier en heb nu 625 rond voor de spier, met donutlift en inwendige bh. 
Ik wou een wissel omdat een implantaat hiervoor draaide en wou dan ook gelijk bredere omdat ze ver uit elkaar stonden. 
Ik heb best wel wat gedoe met mijn tepels gehad en nu veel vocht in mijn rechterborst, maar gaat heel langzaam de goede kant op.
Ben morgen 5 weken po, ben wel benieuwd of ik volgende week het sporten enzo rustig mag gaan opbouwen en of ik overdag al een gewone bh aan mag. 
Ja vind de kliniek ook heel fijn. Ik dacht eerst, wat krijg je weinig info mee qua leefregels. Maar het is idd op gevoel en iedereen is zo anders. En als je ze belt krijg je altijd uitgebreide info, heel erg fijn.

En iedereen was superlief na de operatie! 

 

Hoe gaat jouw herstel? Waarom heb je een band? Haha snap wel dat je blij bent als die eraf mag! 

 

Ik wil eigenlijk zo lang mogelijk wachten met bh’s kopen, omdat je maat nog zo verandert de komende tijd. Maar krijg er toch deze week 3 binnen 🙈🤣

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoor ook hele goede verhalen over Wouter. Hij staat naar mijn idee wel bekend als één van de beste in dit vakgebied ;). 
Wat vervelend dat je implantaat was gedraaid. Weet jij of dat vaak voor komt en heel erg is? Ik heb namelijk ook boven de borstspier en ergonomisch. Dus druppelvormig als je staat en rond als je ligt. Het plan bij mij was eerst dual plane, maar dr. Ahmed heeft tijdens de operatie toch besloten om het boven de spier te doen, omdat mijn borstspier erg gespierd is. De band moet ik nu dragen om het laten zakken iets te versnellen. Ik had ook licht tubereuze borsten, dus de klieren moesten ook geklieft worden. 
Wat fijn dat je al op 5 weken zit! Hopelijk mag je volgende week weer rustig het sporten opbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@littlebirdyOh bij jou is er ook best veel

gebeurd dus! Zie bij blooming allemaal mooie resultaten met tubulaire borsten. Ze gebruiken daar ook allemaal dezelfde techniek. 
Ik wou ze graag voor de spier, juist ivm met het sporten. Lees toch vaak dat het gaat vervormen en vervelend gaat voelen met trainen. En in jouw geval, denk ik een hele goede keuze, als je als je zo’n sterke borstspier hebt. 
Nee hoor ze draaien niet snel, bij mij is het in het begin al mis gegaan, maar mijn vorige pc wou het niet toegeven. Veel last gehad van vocht en een te grote pocket. 
En de ergomix is van origine rond, dus die kan gewoon draaien en dan weer in een mooie druppel vallen. Dat is echt een voordeel van dat implantaat!

Ja sporten zou zo fijn zijn, haha ook wel spannend, want hoe bouw je rustig op 

Ik ga altijd het liefste vol gas! 🤣🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik wordt ook geopereerd bij Blooming. 14 april voor een wissel. Ik ga van 350 cc anatomisch naar 550 cc ergonomics. Ik heb eerder een lift gehad en dat zal tijdens de operatie bekeken worden of dat nu weer nodig is. Er was een twijfel of ik voor de 625 cc zou gaan maar vanwege de zwaarte toch gekozen voor 550 cc. @peanut82 Heb je veel last gehad van de grotere plaatsing en inwendige bh? Ik weet dat ik moeite had met ademen mijn eerste operatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82ja precies! Met sporten zouden ze dan steeds uit elkaar gaan. Dus ben toch blij met voor de spier. Ahmed zei ook dat artsen het liefst boven de spier willen. Wel vervelend dat het bij jou de vorige keer niet helemaal goed ging. Je bent dan wel in goede handen bij Wouter! ☺️
Laten we contact houden hoe het sporten volgende week verloopt! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh sporten! dat vond ik de vorige keer zo erg, maar toen viel het prima in een lockdown en mocht ik toch niks. nu hoop ik goed voorbereid de 6 weken door te komen. en laten we wel zijn, ik heb nog tot september. 

 

@Peanut82 15cm is wel behoorlijk, maar dan heb je dus de demi gekregen? er is een insta-model, chanel soree, die heeft dezelfde. staat enorm mooi in proportie maar ik vind ze wel (bij haar) wat plat ogen. dat is natuurlijk het meest natuurlijk.  wil je iets vertellen over die inwendige beha hoe je dat ervaren hebt? ik heb de theorie gezien (had je mij gestuurd) maar merk je er zelf iets van en zo ja wat? 

 

ben benieuwd naar de ervaring van @SdR, die krijgt dezelfde implantaten als ik ga krijgen. 

 

het voor de spier verhaal vond ik ook om meerdere redenen belangrijk. dat de spier heel blijft, dat die implantaten geen gekke dingen doen enzo. gelukkig heb ik genoeg weefsel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SdR Wanneer heb jij je eerste bv gehad en was je toen ook actief hier? Je profielnaam komt me bekend voor ;)

Waarom ga je voor een wissel? 
De meeste mensen hebben veel minder last van hun wissel, maar ik vond het net zo vervelend. 

Maar dat komt omdat ik de vorige keer alleen een vergroting heb gehad en er nu veel meer gebeurd is. Heb geen last gehad van de vergroting an sich, maar ik heb nu na 5 weken nog steeds wat korsten op mijn tepels zitten, heb echt wel een moeilijke genezing. En die interne bh voel je de eerste week/ 2 weken wel trekken. Maar dat gevoel van die eerste vergroting, wat jij omschrijft, heb ik nu helemaal niet gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jemapelle Ik sport normaal veel en kan daardoor, eigenlijk alles eten wat ik wil. Haha dus moest nu echt op mijn voeding letten. Maar uit verveling toch wel gaan snaaien. Maar ik maak me er niet vreselijk druk om, komt straks wel weer goed. 
 

Ja klopt, ik heb 3 consulten gehad omdat ik het allemaal zeker wou weten. En bij het eerste consult gaf Wouter me de 700full ook als optie. Bij de tweede zei hij dat ik echt die 15cm moest hebben en toen wou ik echt de 775 full.
En bij mijn derde zei hij dat dat echt wel heel erg zwaar zou worden en dat ik dan waarschijnlijk binnen 2 jaar hangborsten zou krijgen. De keuze lag wel bij mij. Maar ik ben op zijn expertise afgegaan en toen ik foto’s ging bekijken van 775, zag ik ook dat dat helemaal niet was wat ik wou. 
Ik wou eigenlijk alleen die 775 uit pure hebberigheid, ik dacht als ik dan toch onder het mes ga, dan maar gelijk de max. Maar dat was helemaal niet mijn doel in de eerste instantie. Haha dat is echt omdat ik me gek laat maken door de grote hoeveelheid cc’s ik voorbij zie komen bij andere meiden. 
 

Ik wou mijn cleavage gap opgevuld hebben en van dat draaiende implantaat af. Er geen last van hebben met sporten en de komende 10 jaar van kunnen genieten. En de demi’s passen super bij mijn lijf, 775 full was echt veel te veel geweest. Ik heb nu 0,7 mm minder projectie als voorheen en dat merk ik wel, gek terwijl het niet veel is. Maar vind het wel een prettig gevoel dat mijn borsten wat dichter bij mijn lijf zitten. 
Vind ze zeker niet plat ogen!

Wouter zet volgens mij het liefste demi’s en vind eigenlijk alle demi’s op zijn insta niet plat ogen. 

 

En de inwendige bh kan ik je eigenlijk nog niet zoveel over vertellen. Haha ik weet nog dat ik voor de operatie dacht, van hoe ga ik in hemelsnaam weten of hij dat ding gemaakt heeft, nou dat heb ik dus gevoeld na de operatie 😂 

Ik denk dat ik er pas wat over kan vertellen als al het vocht uit mijn borsten is en mijn huid helemaal ontspannen is. 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82 ik ben vandaag precies 3 weken po. Ik let nu ook wel op mijn voeding haha. Ik liep 50 km in de week hard en wandelde daarnaast 25 km. (Ik ben meer een cardio type dan kracht). Maar hopelijk kan ik het over een paar weken weer opbouwen. 
Ik heb vannacht weer voor het eerst op mijn zij geslapen. Ging gelukkig goed, wel even wennen natuurlijk. Ben een zij slaper, dus voor mij was op de rug slapen verschrikkelijk. 

Verder heb ik echt totaal geen pijn. Na precies 1 week had ik geen pijn meer. 
Had wel heel erg last van “bevroren schouders”. Maar inmiddels is dat ook bijna weg. 
 

Weten jullie eigenlijk wanneer je weer mag fietsen en zware dingen tillen? Is dat na 6-8 weken?

En @Peanut82 is het bij jou al beetje gezakt? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82 oh bedankt voor je uitgebreide verhaal! nee, wouter z'n borsten zien er altijd super mooi uit, maar toevallig net deze chanel denk ik, voor de breedte, had iets meer projectie mogen hebbne. ze heeft ook echt enorme (haast amerikaanse) heupen, misschien dat het daardoor komt. 

ik heb met mijn huidige prothese (380 cc anatomisch, 13 cm breed, projectie 4,1) dat ik in een t-shirt, van de zijkant gezien, echt vind dat ik er nog hetzelfde uitzie als met mijn favoriete (gevulde) beha. dus meer projectie moest het zijn. Wouter ging ook meteen naar de full. en dan kom je op 500cc. ik heb nu mooie cleavage maar geen side boob, het loopt dus net recht zeg maar. hij zei dus, met de 500 kom je iets breder uit en dan loopt dat ook mooier rond. hij was in de veronderstelling dat mijn huidige prothese 12,5 of 12 cm was. na mailen over de exacte maten met de vraag of de 13,5 cm prothese (dus de 550cc) niet beter zou passen gaf hij bevestigend aan. 

vanwege de grootte krijg ik ook een inwendige beha maar niet van de spier maar van het kapsel. ben erg benieuwd. het duurt nog echt lang, maar gelukkig tijd om te sparen. 

 

ik moet sporten om geen klein dikkertje te worden 😉 dus zal straks bij het herstel veel wandelen en proteïne en geen koekjes eten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, littlebirdy zei:

@Peanut82 ik ben vandaag precies 3 weken po. Ik let nu ook wel op mijn voeding haha. Ik liep 50 km in de week hard en wandelde daarnaast 25 km. (Ik ben meer een cardio type dan kracht). Maar hopelijk kan ik het over een paar weken weer opbouwen. 
Ik heb vannacht weer voor het eerst op mijn zij geslapen. Ging gelukkig goed, wel even wennen natuurlijk. Ben een zij slaper, dus voor mij was op de rug slapen verschrikkelijk. 

Verder heb ik echt totaal geen pijn. Na precies 1 week had ik geen pijn meer. 
Had wel heel erg last van “bevroren schouders”. Maar inmiddels is dat ook bijna weg. 
 

Weten jullie eigenlijk wanneer je weer mag fietsen en zware dingen tillen? Is dat na 6-8 weken?

En @Peanut82 is het bij jou al beetje gezakt? 

 volgens mij is het 6 weken standaard, maar dat is gebaseerd op een grote veiligheidsmarge. 

zo was er vorig jaar (of het jaar ervoor, man, die corona..) een fitness model die zich via diana gabriels van een wissel liet voorzien, en die mocht na 2 weken al weer lower body doen, omdat zij zogezegd goed wist waar haar grenzen lagen. 

het belangrijkst is dat als de interne wonden nog niet geheeld zijn en je veel druk op het lijf zet (harder pompen van bloed,toename van de druk) de kans op bloedingen toeneemt. en dat is na 6 weken over het algemeen niet meer zo. 

 

fietsen mag volgens mij al wel sneller weer, maar ik heb dat nooit gevraagd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@littlebirdyBij mijn vorige bv, mocht ik na 4 weken al fietsen. En dat ging wel, alleen het opstappen was wat lastig. 
En wat jemapelle zegt, het gaat om die bloeddruk die druk zet op je wonden, als het te hoog wordt. Ik doe nu wel wat steviger wandelen op de loopband. 
Mijn borsten zijn vrij rap gezakt, denk omdat het een wissel was. Denk dat ze nog een klein stukje gaan zakken, als al het vocht weg is. 

Zware dingen tillen wacht ik mee tot 6 weken en dan langzaam opbouwen. 

Haha ik heb door die Corona de eerste 2 weken zooooooo goed geslapen en ook gewoon op mijn zij, wel verhoogt. Lig sinds afgelopen nacht weer op mijn gewone kussen ipv zo’n xxl zwangerschapskussen. 
Super fijn dat jij nu ook lekker op je zij kan slapen 🥳

 

@Jemapelle Ja denk dat het bij mij misschien ook wel met mijn eigen kapsel is gemaakt. Zal het eens vragen bij mijn 5 maanden controle. 
Ik had eigenlijk het idee die Chanel ook een bbl heeft gehad. Maar zo groot zijn mijn heupen en billen niet 😉 Haha dus die demi’s zijn prima in proportie!

 

550 klinkt als een hele mooie maat en mooie projectie ook! 

En dat sparen herken ik wel, ik ben ook bankroet nu 🤣

september ben je aan de beurt dan? 

 

Goed plan, dat van die proteïne en geen koekjes eten! Haha ik heb beiden gegeten en dat werkt niet 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82ik heb de eerste borstvergroting in 2009 gehad inclusief een lift. Ik ben nooit eerder actief geweest hier op t forum. Wel met vragen of gereageerd op andere dames. De reden dat ik voor een wissel ga en nu ook weer voor en lift, mijn protheses zitten vrij hoog duo plane geplaatst. Mijn eigen borsten zijn weer wat gezakt dat als ik iets voorover buig je een soort double bubble krijgt. Niet heel erg te zien, maar ik irriteer mij eraan. Ik ben bij een 3 tal klinieken geweest en elk zei wat anders. Van voor de spier tot duo plane van geen lift tot wel een lift. Omg. Ik heb nu een beslissing genomen waarbij ik mijn gevoel heb laten spreken. Ik ga bij dr Ahmed en hij kijkt of een lift nodig is tijdens de operatie. Sowieso wordt er weefsel weggehaald bij 1 borst om ze een even groot te laten worden. 625 cc zou mooi zijn voor de breedte maar toch samen besloten om 550 cc te nemen  omdat de protheses nu niet zo vast gezet gaan worden zoals nu. Dan zouden ze te zwaar worden en moet ik over 2 jaar weer liften haha. @jemapelle ik ben ook heel benieuwd hoe alles nu gaat verlopen. Je krijgt precies dezelfde maat als ik met protectie full. Ben ook heel benieuwd naar de inwendige bh die de borsten ook dichtbij elkaar brengt. Hoe groot ben jij en gewicht? Ik ben 1.60 cm weeg 53 kg .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@littlebirdy
Dat wisselt heel erg per persoon. 
Maar voor de spier kan nog net zoveel veranderen als dualplane. Mijn borsten waren eerst heel groot, nu wat kleiner omdat het vocht aan het verminderen is en daarna worden ze als het goed is weer een tandje groter. Omdat je huid ontspant en alles op zijn plek komt. 
Toverballen zijn het 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SdR

Gek hè en vooral zoooo verwarrend, dat iedereen zo’n wisselend advies geeft! 
Goed dat je je gevoel hebt gevolgd. 
Ik wou ook bij meerdere pc’s op consult, maar ben uiteindelijk alleen bij Wouter geweest, dat voelde voor mij gelijk goed. 
Denk dat ze bij blooming een heel realistisch beeld geven wat de mogelijkheden zijn met je voorsituatie. 
Haha dat riedeltje van die hangborsten binnen 2 jaar hebben ze vast afgesproken dat dat goed werkt bij mensen 😂
Wel spannend hoor, dat je niet weet of je wakker word met een lift of niet. 
En nog maar een week en dan ben je al aan de beurt!! 🥳🥳🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, SdR zei:

@Peanut82ik heb de eerste borstvergroting in 2009 gehad inclusief een lift. Ik ben nooit eerder actief geweest hier op t forum. Wel met vragen of gereageerd op andere dames. De reden dat ik voor een wissel ga en nu ook weer voor en lift, mijn protheses zitten vrij hoog duo plane geplaatst. Mijn eigen borsten zijn weer wat gezakt dat als ik iets voorover buig je een soort double bubble krijgt. Niet heel erg te zien, maar ik irriteer mij eraan. Ik ben bij een 3 tal klinieken geweest en elk zei wat anders. Van voor de spier tot duo plane van geen lift tot wel een lift. Omg. Ik heb nu een beslissing genomen waarbij ik mijn gevoel heb laten spreken. Ik ga bij dr Ahmed en hij kijkt of een lift nodig is tijdens de operatie. Sowieso wordt er weefsel weggehaald bij 1 borst om ze een even groot te laten worden. 625 cc zou mooi zijn voor de breedte maar toch samen besloten om 550 cc te nemen  omdat de protheses nu niet zo vast gezet gaan worden zoals nu. Dan zouden ze te zwaar worden en moet ik over 2 jaar weer liften haha. @jemapelle ik ben ook heel benieuwd hoe alles nu gaat verlopen. Je krijgt precies dezelfde maat als ik met protectie full. Ben ook heel benieuwd naar de inwendige bh die de borsten ook dichtbij elkaar brengt. Hoe groot ben jij en gewicht? Ik ben 1.60 cm weeg 53 kg .

@SdR wat de inwendige beha betreft, op zich staan mijn borsten op de goede plek dus het is niet nodig voor de push, maar omdat het een zwaar implantaat is wil hij het meer support geven om hang en zak te voorkomen. en wie ben ik dan he 🙂 

ik ben 1m 64 en weeg zo'n 65 kilo, doe veel aan krachttraining dus gespierd met een mooi laagje vet er over (ben niet goed in dieet). ik voel me een beetje een entrecôte 🙂.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.