Ga naar inhoud

iemand motiva full of Corse?


Aanbevolen berichten

Ik krijg een wissel bij dokter van der Pot bij bloemig van mentor moderate plus 300cc - 12 cm breed - 3,7 projectie naar Motiva Round Full 355 cc - 11,5 cm breed - 4,7 projectie. Maar dit verschilt maar 1 cm projectie. Ik twijfel dus om meer te nemen en moet dan naar Corse 455cc. Heeft iemand hier foto's van? mag ook meer of minder zijn. Of foto's van een tepellift? Please help 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat 1 cm best veel verschil maakt, kijk maar eens naar je borsten en leg er dan een centimeter dikke laag op (in gedachten, niet met nutella gaan smeren 🙂 ). ik stel me voor dat de tepel dan zo'n cm naar voren komt en dat moet je ook weer niet te gek maken, afhankelijk van de rest van je bouw.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2022 om 20:37, Junesboob zei:

Ik krijg een wissel bij dokter van der Pot bij bloemig van mentor moderate plus 300cc - 12 cm breed - 3,7 projectie naar Motiva Round Full 355 cc - 11,5 cm breed - 4,7 projectie. Maar dit verschilt maar 1 cm projectie. Ik twijfel dus om meer te nemen en moet dan naar Corse 455cc. Heeft iemand hier foto's van? mag ook meer of minder zijn. Of foto's van een tepellift? Please help 😄

Ik heb 12 dagen geleden motiva 500 full gekregen. Ik vind de grootte tot nu toe best tegenvallen. Kom van een kleine 80b, wilde geen ordinaire grote borsten, maar zeker wel een mooi verschil ten opzichte van wat ik had. Als ik nu kijk, lijkt het op wat ik had met een push-up en voorgevormde bh aan.... alleen wat breder. Ik hoop dat dat nog verandert, met gewone bh ipv po bh. 

Mijn advies zou dan zijn, ga voor de net wat grotere... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je ook naar de 400cc? Die is net zo breed als je huidige prothese en 4,9 cm projectie! 
Ik begreep van van der pot dat hij corse minder gebruikt omdat ze kunnen flippen en daar zit je ook niet op te wachten. 
 

met welk doel laat je wisselen? En heb je dat in je consult goed duidelijk gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.