Ga naar inhoud

Enorm hard en pijn


Aanbevolen berichten

Hallo lieve allemaal, 

Ik ben nu 6 dagen po. Heb 500cc dual plane gekregen.  Dat het pijn zou doen, dat wist ik. Maar dit heb ik zwaar onderschat. Vreselijk! Nu na 6 dagen heb ik enorm last van erg pijnlijke stuwing. Bijna heel de dag door. En ik doe niets anders dan bank hangen en in bed. Mn borsten doen zo veel pijn. En zijn kei hard. Koelen, paracetamol, tramadol, het lijkt weinig uit te maken.  2 dagen geleden kliniek gebeld; pijn hoort erbij... ze zijn verder niet heet en ik heb geen koorts. 

Heeft iemand een tip voor me?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Mama.ikke zei:

Hallo lieve allemaal, 

Ik ben nu 6 dagen po. Heb 500cc dual plane gekregen.  Dat het pijn zou doen, dat wist ik. Maar dit heb ik zwaar onderschat. Vreselijk! Nu na 6 dagen heb ik enorm last van erg pijnlijke stuwing. Bijna heel de dag door. En ik doe niets anders dan bank hangen en in bed. Mn borsten doen zo veel pijn. En zijn kei hard. Koelen, paracetamol, tramadol, het lijkt weinig uit te maken.  2 dagen geleden kliniek gebeld; pijn hoort erbij... ze zijn verder niet heet en ik heb geen koorts. 

Heeft iemand een tip voor me?? 

Oh wat rot voor je!

Ik ben nog niet geopereerd, dus geen ervaringstips, maar in mijn pijnstilling schema staat ook nog diclofenac 100 mg suppo 3x per dag en dat heeft strekte 5 op het papier, paracetamol maar sterkte 1.

(Bij mij staat paracetamol 1 gram 3 keer, paracetamol+codeïne 500/30 mg 2 keer en Diclofenac suppo 3x. Hij zei dat tramadol vaak misselijk maakt).

Misschien mag je diclofenac dan proberen?

 Veel beterschap gewenst ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-3-2022 om 20:08, Mama.ikke zei:

Hallo lieve allemaal, 

Ik ben nu 6 dagen po. Heb 500cc dual plane gekregen.  Dat het pijn zou doen, dat wist ik. Maar dit heb ik zwaar onderschat. Vreselijk! Nu na 6 dagen heb ik enorm last van erg pijnlijke stuwing. Bijna heel de dag door. En ik doe niets anders dan bank hangen en in bed. Mn borsten doen zo veel pijn. En zijn kei hard. Koelen, paracetamol, tramadol, het lijkt weinig uit te maken.  2 dagen geleden kliniek gebeld; pijn hoort erbij... ze zijn verder niet heet en ik heb geen koorts. 

Heeft iemand een tip voor me?? 

Jeejtje, na 6 dagen kon ik wel weer dingen ondernemen! Ben nu 11 dagen verder en breng me kids al weer naar school! (Nu heb ik zelf wel voor de borstspier) ik vond de eerste week wel heel lang duren! Moest na een week ook op controle komen, en dat ze er naar gekeken hebben en de littekens schoon hebben gemaakt en pleister ververst vond ik zelf wel een geruststelling! Wanneer moet je zelf weer op controle komen? 
 

Sterkte! 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Prsclla88 zei:

Jeejtje, na 6 dagen kon ik wel weer dingen ondernemen! Ben nu 11 dagen verder en breng me kids al weer naar school! (Nu heb ik zelf wel voor de borstspier) ik vond de eerste week wel heel lang duren! Moest na een week ook op controle komen, en dat ze er naar gekeken hebben en de littekens schoon hebben gemaakt en pleister ververst vond ik zelf wel een geruststelling! Wanneer moet je zelf weer op controle komen? 
 

Sterkte! 🍀

Ik moet 5 april op controle. Vanmiddag de kliniek gebeld en de assistent laat de arts contact op nemen met mij. Ik hoop dat ik morgen, woensdag, iets van hem hoor. Wellicht hoort het erbij hoor, maar ik weet ook niet wat normaal is en wanneer ik me zorgen moet maken. Maar na, nu 8 dagen po, nog steeds 4-5 tramadol, max paracetamol en 3 naproxen op een dag, moet de pijn toch een keer minder worden lijkt mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Jemapelle zei:

ik heb weinig zinnigs voor je. ik heb voor de spier, en na een paar dagen al wel klaar met de paracetamol. had niet noemenswaardig last. ik hoop dat de arts zinnige dingen heeft. 

Het plaatsen voor of achter de spier is toch echt wel een heel groot verschil blijkt nu. Als ik lees hoe veel mensen er bijna pijn vrij zijn na een dag of aantal, dan is dat verschil heel groot. Had gehoord dat het wel scheelt, maar zoveel was ik me niet van bewust. 

Vandaag trouwens niets gehoord van de arts.... controle afspraak (met verpleegkundige) is verzet naar zaterdag ipv dinsdag.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Mama.ikke zei:

Het plaatsen voor of achter de spier is toch echt wel een heel groot verschil blijkt nu. Als ik lees hoe veel mensen er bijna pijn vrij zijn na een dag of aantal, dan is dat verschil heel groot. Had gehoord dat het wel scheelt, maar zoveel was ik me niet van bewust. 

Vandaag trouwens niets gehoord van de arts.... controle afspraak (met verpleegkundige) is verzet naar zaterdag ipv dinsdag.... 

Hey meid, stuur me ff pb met op welke tijdstippen je welk medicijn neemt en hoeveel mg. Ik kan even met je meekijken of je een goed schema hebt. 

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Zahra31 zei:

Hey lieve meiden die ook net geopereerd zijn! Slapen jullie op je zij? Ik kan niet in slaap vallen op mijn rug, en zijligging doet niet meer pijn dan rugligging... dus slaap naar op mijn zij. Maar heb schrik dat dat niet mag?

Poeh, lastig. Toen ik naar huis ging zei de verpleegster dat ik gerust op m'n zij mocht slapen, omdat ik t op m'n rug toch niet zou volhouden. (Wat tegen alle gelezen adviezen en berichten in gaat) 

Ik moet zeggen dat ik braaf op m'n rug slaap met kussens. En dat gaat,  bij mij,  prima. Ik heb toevallig vanmorgen even geprobeerd op mijn zij te liggen, maar dat deed enorm pijn. (En ik ben 12 dagen po) Alsof ze eraf schuiven. Dus ik blijf braaf op m'n rug liggen voorlopig. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.