Ga naar inhoud

BV en de omgeving


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Er is vast wel al een topic zoals deze, maar kon het zo snel niet vinden!

Mijn bv is over een maand en ben blij dat alles geregeld is.

Ik wilde het bewust aan niet teveel mensen vertellen, omdat ik het daardoor toch te privé vind.

Ik vraag me wel af hoe mijn omgeving gaat reageren op mn nieuwe voorgevel. Het zal vooral mijn collega's en kennissen natuurlijk wel opvallen (dat is iig de bedoeling). :125:

Voor iedereen die al een bv heeft gehad: Hoe waren de reacties? En dan vooral van de mensen aan wie je het niet verteld had?

Groetjes Esther :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

De mensen aan wie ik het niet heb verteld vragen niks en zeggen ook niks.

Nou moet ik zeggen door de sportbh valt het eigenlijk ook niet zo op. Omdat je borsten behoorlijk plat gedrukt zijn.

Nu ik gewone bh's draag en ze dus voller zijn, krijg ik nog steeds geen vragen.

Ms durven ze dat niet. Zolang er niks wordt gevraagd praat ik er ook niet over. Mensen zijn met heel ander dingen bezig dan mijn borsten hahahah.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het eerst maar niks dat mensen het wisten..

Had het ook bijna tegen niemand verteld.. vond dat ook weer lastig omdat familie enzo niks mocht merken..

en dan heb je eindelijk tieten zou je truitjes aan gaan doen die het juist verbergen.. :S

Maar nu weet iedereen het inmiddels.. en ben blij ook :D

nu hoef ik niet meer stiekem te doen, ik schaam me er ook niet voor, ik ben er zelf beter uitgekomen en dat is het belangrijkste!

Verder kan het me niet schelen wat ze ervan vinden of denken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik zat een beetje met hetzelfde als jij...ben daarom al ong 2 maand van te voren begonnen met mn bh opvullen...steeds een beetje meer tot mn maat wat het ongeveer moet worden..

dan is strax de schok voor mensen niet zo groot ;) ook omdat ik t toch gewoobn prive wil houden!

toch viel t mensen wel op..nou ja vrienden van mn vriend dan hahaha ze zeiden : jou vriendin had toch helemaal niet zulke grote borsten?!? hahaha

maar mn naaste omgeving en collega's zijn nu in ieder geval wel gewent aan de "nieuwe" maat :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het voorlopig enkel mijn 2 beste vriendinnen gezegd. mijn ouders ga ik 2 weken voor de bv op de hoogte brengen omdat het nu nog te lang wachten is en ze zo al stress genoeg zullen hebben. de rest van mijn familie heeft er geen zaken mee. ik moet me nu al inhouden als ze tijdens familiebezoek commentaar aan het geven zijn op vrouwen met bv. soms vrij grof zelf.

ik wil naar D maar ga mijn ouders zeggen dat ik C wil. ik ben zeker dat ik commentaar ga krijgen dus liever vermijden. het is verkeerd dat ik nie eerlijk ben maar kan het wel missen.

voor de rest ga ik niemand vertellen wat ik ga doen. ik werk op overwegend mannenfabriek dus ze zullen het zeker zien. als ze durven me aan te spreken zal ik er nie voor liegen maar ik ga zelf het nie aan de grote klok hangen.

ben wel benieuwd naar de reacties...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem hier wat het opvullen betreft. Wanneer je nu al wat speelt met het formaat van je boobies (de ene dag al wat meer opvullen dan de andere) gaan ze na verloop van tijd denken dat het van je kleding afhangt hoer groot of klein ze lijken en tegen dat je die BV had, gaat niemand zich nog vragen stellen (hoop ik toch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

hier hetzelfde probleem / alleen mijn man en mijn kinderen weten het en verder niemand !

de laatste weken heb ik stelselmatig meer vulling in mijn BH gedaan en uiteindelijk éne (een goedkope) met cupmaat meer aangedaan ! ik draag nu ook alleen maar wijde kleding zodat het niet opvalt ! en na de Bv niet onmiddellijk strakke truitjes maar steeds een beetje minder wijd !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook wel lastig hoe de omgeving gaat reageren. Ik wil niet 'het meisje met de borstvergroting' zijn. Ik ben dan wel 33, maar voel me zoals je ziet nog een meisje, haha. Dus of, ik vertel het zo min mogelijk mensen, maar dan krijg je misschien van die nieuwsgierige blikken (heeft ze nou ineens grotere borsten?), of, ik vertel het gewoon iedereen, dan is dat gefluister de wereld uit en kunnen we er open over praten. hhhmmmm....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weetje zo dacht ik er eerst ook over hoor, dat iedereen zo tegen me aan zou kijken..

Maar nu heb ik echt het SCHIJT eraan..

weetje je bent na je bv zo gelukkig met jezelf en je boobs dat het je echt niks meer kan schelen!

naja dit is mijn ervaring dan he !

Niet iedereen let op je borsten hoor !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik denk ook dat we ons heel druk maken om 'niets'. Het valt anderen waarschijnlijk helemaal niet op. Wij zijn zelf obsessief met borsten bezig, maar anderen natuurlijk niet.

Ik zie het wel...als iemand het vraagt dan zeg ik het wel eerlijk.

En ik hoop dat ik heeeeeeeeeeel trots ben, dus misschien wil ik het straks wel aan iedereen vertellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Esther, voor ons kan het aftellen op één hand beginnen :-)

Hier hetzelfde, alleen mijn man weet het...de rest heeft er geen zaken mee :-)

Mijn ouders heb ik het bewust niet verteld omdat ze toch steeds commentaar hebben! Zelfs nu ik al een paar jaar niet thuis meer woon,denken ze nog steeds mijn doen en laten te bepalen...ze zouden me zo ompraten...me zelfs een schuldgevoel aanpraten, terwijl ik vind dat ik dat helemaal niet moet hebben. Het is mijn lijf!

Ik loop ook al 2 jaar met beha's die me een cup meer schenken...en dat is slechts enkelen opgevallen. Ik hoop alleen dat mijn 300 cc niet nog veel groter is,want dan heb ik wel een probleem :rolleyes:

Ik heb me ook enkele losse truitjes aangeschaft voor de eerste weken op het werk, maar toch hoop ik dat ik het ook niet ga proberen te verdoezelen...zou zonde zijn! Tja, de eeuwige twijfels over het aantal cc zeker? Zeker nu het bijna zover is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe mensen na de bv reageren kan ik nog niet vertellen.... Maar ik heb er wel voor gekozen om het aan iedereen te vertellen. De reacties waren echt HEEl positief, ook van de mensen waar ik het echt niet van had verwacht zoals bijvoorbeeld mijn oma en mijn vader. Ik dacht dat m'n oma echt zou zeggen dat je niet moet snijden in een gezond lichaam en mijn vader vond ik ook zo'n soort type... M'n vader zei dat hij het moedig van me vond en m'n oma was blij dat mijn wens in vervulling zou gaan....

Hierboven las ik al de opmerking dat mensen niet bezig zijn met 'onze' borsten. Ik denk dat dat echt zo is, ik heb een paar mensen horen zeggen: 'oh ja joh, ik wist niet dat jij kleine borsten had... heb je cup A ja?? dat is me nooit opgevallen'

Ik vond het eerst wel spannend om het te vertellen maar ben nu blij dat ik het zo vaak over m'n operatie kan hebben :) Ik ben er zelf zo veel mee bezig dus het is fijn om er over te kunnen praten.

Ik heb echt niet 1 nagetieve reactie gehoord en ik ben heel blij dat ik m'n nieuwe boobies straks met trots kan dragen :) Moet er niet aan denken om onzeker te worden van iets wat zo geweldig is... Dat zou ik denk ik wel hebben als 't mijn grote geheim zou zijn... Denk dat ik ze dan zou verstoppen. Of ik zou bij elke persoon die ik zie gaan nadenken of ze het zouden zien en wat ze achter mijn rug zouden zeggen... Nu kan ik iedereen straks vragen of ze het net zo mooi vinden als ik zelf ;)

Ik hoorde op tv iemand zeggen over plastische chirurgie "hallo, het is 2011" Als ik kijk naar de reacties die ik tot nu toe krijg lijkt dat ook echt zo te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak er mij voorlopig geen zorgen over.

Alleen mijn ma en mijn man weten het. En jullie ook natuurlijk.

Ben blij dat ik er hier en met de man openlijk kan over spreken en dat hij mij steunt.

Mijn ma weet het ze maak haar wat zorgen maar dat zal bij elke moeder wel zijn. Tis ook vrij nieuw en ze kent ook niet echt iemand die het ooit laten doen heeft.

Maar ze is wel tevreden als ik gelukkig ben.

Ze zei zelf laatdat maar heel snel doen dan liefst volgende week al.

Ik denk dat ik het mij pa ga vertellen 14 dagen ervoor anders weet heel het dorp het.

En dat zie ik niet zo zitten. Dan zou ik het mss afblazen. ben daar nog niet uit.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.