Ga naar inhoud

Prothesewissel


Sophiiiee

Aanbevolen berichten

Dag dames, ik ben nieuw hier, ik krijg woensdag mijn prothesewissel ...spannend...

 

Even een kleine schets...

Ik heb 11 jaar geleden een borstvergroting laten doen met 275cc, ik kwam van een A cup en kreeg toen een mooie volle C.

 

Enkele zwangerschappen en jaren later heb ik nu nog een Bcup en mijn linkerborst is opzij echt heel hard en pijnlijk met beugels van bh en om op te slapen, ik denk kapselvorming.

 

Ik heb gepast en twijfel zoooo hard, 450cc 500cc of 550cc... ik vind ze wel iets groter mogen, ik ben 1m70 en weeg 60 kg, ik wil ze niet TE overdreven maar ze mogen gezien worden, en ik wil nadien ook geen spijt krijgen omdat ik ze niet groter genomen heb.

 

Heb al zakjes met rijst of water proberen te vullen maar het heeft toch een heel ander effect 😅 

Ik ben heel benieuwd naar de voor en na´s van jullie 😁 dus voeg me maar toe bij jullie albums aub.

 

Liefs,

S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sophiiiee zei:

Dag dames, ik ben nieuw hier, ik krijg woensdag mijn prothesewissel ...spannend...

 

Even een kleine schets...

Ik heb 11 jaar geleden een borstvergroting laten doen met 275cc, ik kwam van een A cup en kreeg toen een mooie volle C.

 

Enkele zwangerschappen en jaren later heb ik nu nog een Bcup en mijn linkerborst is opzij echt heel hard en pijnlijk met beugels van bh en om op te slapen, ik denk kapselvorming.

 

Ik heb gepast en twijfel zoooo hard, 450cc 500cc of 550cc... ik vind ze wel iets groter mogen, ik ben 1m70 en weeg 60 kg, ik wil ze niet TE overdreven maar ze mogen gezien worden, en ik wil nadien ook geen spijt krijgen omdat ik ze niet groter genomen heb.

 

Heb al zakjes met rijst of water proberen te vullen maar het heeft toch een heel ander effect 😅 

Ik ben heel benieuwd naar de voor en na´s van jullie 😁 dus voeg me maar toe bij jullie albums aub.

 

Liefs,

S.

Wat spannend allemaal… ik heb ook heel erg en lang getwijfeld over het aantal cc’s. Ik ben 7 Dec geopereerd voor een wissel, ik had 385 cc allergan ruwe protheses maar omdat deze een verhoogde kans op lymfklierkanker hebben heb ik deze gewisseld voor Motiva 700cc. 
 

Ik weet na mijn eerste operatie was ik heel snel gewend aan de maat en had ik achteraf misschien iets groter gewild maar was wel tevreden, maar nu ik toch een wissel ging doen wilde ik ook groter… ik dacht zelf aan 500-550 cc maar heb het aan dr Plovier overgelaten nadat ik mijn wensen voor de operatie had doorgeven.

 

ik werd wakker en vroeg meteen hoeveel cc er in was gegaan en schrok in eerste instantie maar ben nu zo blij en tevreden met de keuze van 700cc en het lijkt helemaal niet zo groot bij mij, ik had ze niet kleiner gewild, zou er goed over nadenken want je raakt er snel aan gewend en vind ze al snel te klein. Alvast veel succes met je keuze en de operatie 🍀🥰

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sophiiiee zei:

Dag dames, ik ben nieuw hier, ik krijg woensdag mijn prothesewissel ...spannend...

 

Even een kleine schets...

Ik heb 11 jaar geleden een borstvergroting laten doen met 275cc, ik kwam van een A cup en kreeg toen een mooie volle C.

 

Enkele zwangerschappen en jaren later heb ik nu nog een Bcup en mijn linkerborst is opzij echt heel hard en pijnlijk met beugels van bh en om op te slapen, ik denk kapselvorming.

 

Ik heb gepast en twijfel zoooo hard, 450cc 500cc of 550cc... ik vind ze wel iets groter mogen, ik ben 1m70 en weeg 60 kg, ik wil ze niet TE overdreven maar ze mogen gezien worden, en ik wil nadien ook geen spijt krijgen omdat ik ze niet groter genomen heb.

 

Heb al zakjes met rijst of water proberen te vullen maar het heeft toch een heel ander effect 😅 

Ik ben heel benieuwd naar de voor en na´s van jullie 😁 dus voeg me maar toe bij jullie albums aub.

 

Liefs,

S.

Heb je trouwens toegevoegd aan mijn album ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Sophiiiee zei:

Ooh thx! Ik ga meteen eens piepen 😉

Het valt idd echt heel goed mee, men zou denken ´wooow 700cc!´ het is echt heel mooi passend bij de rest van je lichaam...

Ik ga dan denk ik toch voor de 550cc of mss geraakt er nog iets meer in, de dag van de operatie wordt alles nog eens overlopen en kan ik nog wijzigen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sophiiiee zei:

Het valt idd echt heel goed mee, men zou denken ´wooow 700cc!´ het is echt heel mooi passend bij de rest van je lichaam...

Ik ga dan denk ik toch voor de 550cc of mss geraakt er nog iets meer in, de dag van de operatie wordt alles nog eens overlopen en kan ik nog wijzigen

Heel veel succes! 🍀

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik zou ook graag in jullie albums kijken, Sophiieee en Lizzzz. 😃 

 

Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat Sophiieee, maar misschien moet ik eerst even zoeken of je dat ergens anders geschreven hebt. Moet nog wennen aan het nieuwe forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.