Jump to content

Derde hersteloperatie (door fout dokter Straten) bij dokter van der Pot

Recommended Posts

Hallo allemaal!
Ik heb als eerst een borstvergroting laten uitvoeren door dokter Straten bij kliniek Heyendael. Ik wilde niet perse groter, maar vooral symmetrische en rondere borsten. 
Het eindresultaat was niet symmetrisch en ik had veel last aan een kant. Die borst vervormde ook heel erg bij inspanning. Na meerdere second opinions bij andere artsen, bleek dat hij mijn borstspier aan een kant niet voldoende had gekliefd. Dokter Straten heeft toen een hersteloperatie uitgevoerd. Ik wilde het eigenlijk niet door hem laten uitvoeren, maar hij had mij helemaal overtuigd dat hij de professional is. Dit is helaas helemaal mislukt. Na de operatie merkte ik dat mijn prothese rechts steeds minder ging zakken, ik heb meerdere keren de kliniek opgebeld en gevraagd of ik mijn borstband moest afdoen. Elke keer drukte zij mij op het hart dat ik hem echt moest blijven dragen, juist daardoor. Tot dat ik wéér mailde en foto's liet zien, dokter Straten werd gebeld op zijn vakantie en ik moest DIRECT de borstband afdoen en naar de kliniek komen. Mijn prothese is rechts helemaal verzakt en de spier is volgens mij helemaal door midden. Daarnaast zou hij het litteken verfraaien maar deze is juist veel langer geworden. Toen ik uit de operatie kwam zei hij dat ik baker gradatie 3 had, terwijl daarvoor zei hij dat mijn borst heel zacht was. Ik ben huilend terug gegaan naar kliniek Heyendael en dokter Straten bood mij weer een hersteloperatie aan, maar dan wel over een jaar zodat alles goed kan herstellen. Ik laat mij uiteraard absoluut niet meer door hem opereren. Door het verzakken van de prothese is huidoverschot ontstaan in de plooi. Dokter van der Pot moet daarom huid weghalen waardoor ik een nog groter litteken krijg en hij moet een tepellift doen om het gelijk te krijgen. 4 mei gaat hij dit doen. Ik vind het verschrikkelijk dat ik hierdoor nu een lift moet. Ik ben nog hartstikke jong. Je ziet nu het verschil in kleding en ik kan geen normale bh aan door het hoogte verschil. Ik heb een klachtenprocedure opgestart binnen de kliniek, hier heb ik na maanden wachten geen inhoudelijke reactie op gekregen. Ik kreeg er ook een naar gevoel bij, want toen ik de naam van de klachtenfunctionaris opzocht, kwam ik héle gekke verhalen tegen op internet en op socials. Ik heb juridische hulp ingeschakeld en een zaak opgestart bij de geschillencommissie. De kans is erg groot dat de geschillencommissie mij in het gelijk zal stellen. Daarnaast heb ik vanaf de eerste afspraak alle gesprekken opgenomen en wat ben ik blij dat ik dit heb gedaan! Daarnaast vraag ik dokter van der Pot om te beoordelen of ik écht kapselvorming had en hoe het er uit ziet.

Zijn er hier dames die ervaring hebben met een Benelli lift / tepellift en foto's willen delen? Ik ben zo bang voor de littekens. 

Liefs! 

Heyy @Junesboob

Wat een verschrikkelijke ervaring! 😔

Zoveel incompetentie!

Ik hoop dat je in het gelijkgesteld word!

Heel goed dat je je niet meer door dokter Straten laat opereren en dat je naar Wouter gaat.

Ik ben 3,5 jaar geleden ook door een goed bekend staande arts geopereerd en ook geen goede ervaring gehad (pocket te groot en draaiend implantaat) veel minder erg dan jou hoor. Maar was me er niet van bewust dat een klacht of zaak een realistische optie was, omdat de pc nu pas het probleem erkend. 
Ben nu 3,5 week geleden ook geopereerd door Wouter, met een donutlift. Heb alleen een beetje een langzaam herstel met mijn tepels omdat ik er Corona overheen kreeg. Dus mijn tepelhoven zijn nu onwijs aan het vervellen, haha met korsten enzo 🙈

Maar als dat weg is, wil ik wel een foto delen hoor! Ben al wel super tevreden over de vorm en maat, terwijl ze nog wel moeten droppen & fluffen. Denk echt dat Wouter een hele goede keuze is! Ben nu al heel erg blij dat ik naar hem toe ben gegaan! Mijn vorige pc heeft helemaal niet naar mijn wensen geluisterd en me borsten gegeven die zij mooi vind. En Wouter, gaf me op voorhand een realistisch beeld wat er wel en niet mogelijk was met mijn voorsituatie. 

Xx

Op 27-3-2022 om 10:04, Peanut82 zei:

Heyy @Junesboob

Wat een verschrikkelijke ervaring! 😔

Zoveel incompetentie!

Ik hoop dat je in het gelijkgesteld word!

Heel goed dat je je niet meer door dokter Straten laat opereren en dat je naar Wouter gaat.

Ik ben 3,5 jaar geleden ook door een goed bekend staande arts geopereerd en ook geen goede ervaring gehad (pocket te groot en draaiend implantaat) veel minder erg dan jou hoor. Maar was me er niet van bewust dat een klacht of zaak een realistische optie was, omdat de pc nu pas het probleem erkend. 
Ben nu 3,5 week geleden ook geopereerd door Wouter, met een donutlift. Heb alleen een beetje een langzaam herstel met mijn tepels omdat ik er Corona overheen kreeg. Dus mijn tepelhoven zijn nu onwijs aan het vervellen, haha met korsten enzo 🙈

Maar als dat weg is, wil ik wel een foto delen hoor! Ben al wel super tevreden over de vorm en maat, terwijl ze nog wel moeten droppen & fluffen. Denk echt dat Wouter een hele goede keuze is! Ben nu al heel erg blij dat ik naar hem toe ben gegaan! Mijn vorige pc heeft helemaal niet naar mijn wensen geluisterd en me borsten gegeven die zij mooi vind. En Wouter, gaf me op voorhand een realistisch beeld wat er wel en niet mogelijk was met mijn voorsituatie. 

Xx

Thanks voor je reactie! Dankjewel 😉 Ah wat klote zeg. Wat vervelend dat je corona kreeg, maar fijn dat je zo tevreden bent. Hoe vond je de pijn ten opzichte van de eerste keer? En moest je ook overnachten? Ben heel benieuwd straks na een foto! Hoeveel cc heb jij en welke prothese? Kan niet wachten!  

6 uur geleden, Junesboob zei:

Thanks voor je reactie! Dankjewel 😉 Ah wat klote zeg. Wat vervelend dat je corona kreeg, maar fijn dat je zo tevreden bent. Hoe vond je de pijn ten opzichte van de eerste keer? En moest je ook overnachten? Ben heel benieuwd straks na een foto! Hoeveel cc heb jij en welke prothese? Kan niet wachten!  

Heyyy,
Ik had 445cc mentor anatomisch en heb nu 625 motiva demi round, beiden voor de spier. Geloof dat het sowieso met overnachting is hoor! Ik was daar wel blij mee, ik woon alleen. 
Wou zelf in de eerste instantie groter, want ik dacht als ik dan toch weer onder het mes moet, dan maar gelijk goed haha! Pure hebberigheid hoor! 🙈

Ik heb een borstbreedte van 15cm, dus het was of de 625 demi of de 775 full van motiva. Maar Wouter zei dat dat te zwaar was en dat ik dan waarschijnlijk binnen 2 jaar weer bij hem terug zou komen met hangborsten. Heb toen eigenlijk gewoon naar hem geluisterd en ben daar heel erg blij mee!! Ze hadden echt niet groter moeten zijn. 
Had verwacht dat een wissel niet zoveel pijn zou doen, want dat zeggen de meeste meiden toch wel. Maar het viel wel even tegen, toch door die inwendig bh vooral! Dat voel je wel even de eerste tijd en er is bij mij nu gewoon meer gedaan dan de eerste keer. Heb wel voor de round gekozen en niet de ergomix omdat ik niet zo’n fan was van die anatomische vorm. Vind vaak de resultaten met de round ook best natuurlijk, maar dan wel met een beetje bolling bovenop. 
Ik zag het meeste op tegen die tepellift, vind dat zo’n ding om je tepel te verplaatsen, haha geeft wel een soort van error bij mij! 
Ik heb via de fb groep borstvergrotingen en -verkleiningen en co. heel veel vrouwen benaderd voor foto’s van die donutlift, want ik was ook bang voor uitgerekte tepelhoven en littekens. 
Bij de foto’s die ik heb gezien van vrouwen die door Wouter die lift hebben gehad, zag het er allemaal heel mooi uit. Zonder uitgerekt tepelhof of litteken. 
Mijn tepels hebben er echt verschrikkelijk uit gezien, overal donkere korsten en blauw, maar nu gaan ze wel echt de goede kant op. Denk echt wel dat het er heel erg mooi gaat uitzien! 

Wat heb jij nu voor implantaten en wat krijg je? 
Heel erg spannend hoor, het is zo mei!! Pak je lekker nog wat zonnestralen mee straks met je nieuwe boobs! 🥳

Je bent iig in goede handen!

Hè peanut, kun je meer vertellen over die interne beha? Die ga ik ook krijgen namelijk maar mis wat info! Dank je!

en junesboob, wat een verhaal joh! Maar gelijk hebben en gelijk krijgen…. 

11 uur geleden, Jemapelle zei:

Hè peanut, kun je meer vertellen over die interne beha? Die ga ik ook krijgen namelijk maar mis wat info! Dank je!

en junesboob, wat een verhaal joh! Maar gelijk hebben en gelijk krijgen…. 

FD5FA391-9F7A-4189-8811-CA560EA26BDF.jpeg.14ce6123c1a8348c5a3c30e32b11a461.jpeg

Heyy @Jemapelle

Ik heb deze foto van Wouter zijn insta, maar ik heb dan alleen niet dualplane. Ik heb de bovenkant voor de spier. 
Het geeft versteviging aan de onderkant en het duwt het implantaat ook wat naar binnen. Een soort natuurlijke push up. 
Ik heb om mijn borstbreedte op te vullen best wel zware implantaten gekregen en ik heb denk ik niet de slechtste huid, maar wil wel zo lang mogelijk stevige borsten houden en denk dat dit er zeker bij helpt. 

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.