Ga naar inhoud

Voel vaak de prothese zitten bij bukken


Aanbevolen berichten

Hallo ladies!

Ik ben op het moment 7 wkn PO en helemaal gelukkig met mijn nieuwe boobs (Borstvergroting)😍.

Nu heb ik vanaf dat ik mij herinner het gevoel dat als ik buk of wat voorover hang met m'n bovenlichaam dat ik mijn linkerborst echt voel zitten (de prothese). Het is geen pijn, maar irritant dat je hem bij sommige momenten van bukken hem voelt (ik voel de bovenkant van de borst).

Ik heb dit nog helemaal niet gehad met mijn rechterborst. Je voelt aan die kant de prothese helemaal niet zitten, met wat voor beweging dan ook. 

Ik ben vooral bang/ of beter gezegd onzeker hierover of de prothese wel goed vast komt te zitten/genezen.

Ik heb de eerst 6 weken zo'n speciale postoperatieve bh gehad voor compressie en was het herstel echt enorm soepel verlopen🙌. Ook met die postoperatieve bh had ik dat gevoel, nu ik wat meer sport bh's draag is het gevoel een stuk minder als ik die sport bh aan heb. Maar wel weer natuurlijk als ik de sport bh uit heb.

Verder heb ik nooit de instructie gehad dat ik bijvoorbeeld niet mocht bukken, nu deed ik dat niet de hele tijd. Maar heb het wel gedaan meerdere malen..

 

Iemand hetzelfde gevoel? En of het vanzelf over gegaan is? Wat kan je hieraan doen?

Ik heb pas na 3 maanden de controle afspraak met mijn plastisch chirurg😅 (2 mei), dus dat duurt even (OK datum: 31 januari).

 

Liefs 😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.