Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, 

Gisteren ben ik geopereerd door D Damen. Ik heb Motiva 500cc full gekregen.  Nou vallen ze best ver naar buiten. En m'n tepels staan schreef... dat was voorheen niet. 😨 ik lees overal dat het na verloop goed komt, maar toch ben ik zenuwachtig. 

En links doet bizar pijn. En t lijkt net of ik lucht hoor bubbelen van binnen. Soort scheetjes bij bewegen. 😅Snap dat t gek klinkt hoor,  maar herkent iemand dit??? 

Heeft iemand foto's van hersteld zijn tov net na de operatie? Om mij een beetje gerust te stellen? 😘

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast proficiat met de nieuwe boobs!

Ik ken je voorsituatie niet maar ik vind de huidige foto er best normaal uitzien om pas geopereerd te zijn geweest! Ze vallen toch niet zo ver naar buiten? Ik denk dat je echt een mooi paar er aan gaat overhouden 🤗

Waarschijnlijk moet je het gewoon wat tijd geven om het te laten uitzakken en dat de zwelling misschien nog wat moet minderen?!😊 en dat over die luchtbelletjes heb ik hier precies ook al eens voorbij zien komen, maar geen idee hoe dat juist komt 😅

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Mama.ikke zei:

Hoi hoi, 

Gisteren ben ik geopereerd door D Damen. Ik heb Motiva 500cc full gekregen.  Nou vallen ze best ver naar buiten. En m'n tepels staan schreef... dat was voorheen niet. 😨 ik lees overal dat het na verloop goed komt, maar toch ben ik zenuwachtig. 

En links doet bizar pijn. En t lijkt net of ik lucht hoor bubbelen van binnen. Soort scheetjes bij bewegen. 😅Snap dat t gek klinkt hoor,  maar herkent iemand dit??? 

Heeft iemand foto's van hersteld zijn tov net na de operatie? Om mij een beetje gerust te stellen? 😘

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oh meid, maak je maar geen zorgen. Jouw borsten zien er prima uit zo kort po!! 

Ik heb er veel gezien in de loop der jaren en zoals het er nu uitziet, is heel normaal :35:

 

Voor de pijn: neem je pijnstillers volgens een schema? 

En wat betreft die pijn.... Er zit een hele grote wond in je borsten en dat zal moeten helen, vandaar ook de restricties. Probeer je aan de regels te houden, dan komt alles goed. Maar pijn na een operatie is haast onvermijdbaar. Gelukkig kun je met een goed medicatie schema een heel eind komen 

Het zijn twee op zichzelf staande wonden en die helen dus ook afzonderlijk van elkaar. Dus de ene kan meer pijn doen dan de andere. Het geborrel en zo is ook heel normaal. Dat verdwijnt in de loop der tijd.

 

Een goed herstel gewenst en van harte met je boobies!! 

 

Xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Dreonara zei:

Alvast proficiat met de nieuwe boobs!

Ik ken je voorsituatie niet maar ik vind de huidige foto er best normaal uitzien om pas geopereerd te zijn geweest! Ze vallen toch niet zo ver naar buiten? Ik denk dat je echt een mooi paar er aan gaat overhouden 🤗

Waarschijnlijk moet je het gewoon wat tijd geven om het te laten uitzakken en dat de zwelling misschien nog wat moet minderen?!😊 en dat over die luchtbelletjes heb ik hier precies ook al eens voorbij zien komen, maar geen idee hoe dat juist komt 😅

 

Ben blij dit te horen. Het zal ook wel hoor dat t tijd nodig heeft. Ik weet t ook eigenlijk wel, maar toch.... vind het heel spannend! Zal foto bij voegen van de voor situatie. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, best_boobie zei:

Oh meid, maak je maar geen zorgen. Jouw borsten zien er prima uit zo kort po!! 

Ik heb er veel gezien in de loop der jaren en zoals het er nu uitziet, is heel normaal :35:

 

Voor de pijn: neem je pijnstillers volgens een schema? 

En wat betreft die pijn.... Er zit een hele grote wond in je borsten en dat zal moeten helen, vandaar ook de restricties. Probeer je aan de regels te houden, dan komt alles goed. Maar pijn na een operatie is haast onvermijdbaar. Gelukkig kun je met een goed medicatie schema een heel eind komen 

Het zijn twee op zichzelf staande wonden en die helen dus ook afzonderlijk van elkaar. Dus de ene kan meer pijn doen dan de andere. Het geborrel en zo is ook heel normaal. Dat verdwijnt in de loop der tijd.

 

Een goed herstel gewenst en van harte met je boobies!! 

 

Xx BB

Oh wat lief! Blij met je reactie. Ik ga het maar gewoon de tijd geven. En erop vertrouwen dat het goed komt. en dat het er als een borst uit gaat zien ipv een halve voetbal 😄

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Mama.ikke zei:

Hoi hoi, 

Gisteren ben ik geopereerd door D Damen. Ik heb Motiva 500cc full gekregen.  Nou vallen ze best ver naar buiten. En m'n tepels staan schreef... dat was voorheen niet. 😨 ik lees overal dat het na verloop goed komt, maar toch ben ik zenuwachtig. 

En links doet bizar pijn. En t lijkt net of ik lucht hoor bubbelen van binnen. Soort scheetjes bij bewegen. 😅Snap dat t gek klinkt hoor,  maar herkent iemand dit??? 

Heeft iemand foto's van hersteld zijn tov net na de operatie? Om mij een beetje gerust te stellen? 😘

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik ben zelf nu 6 dagen PO, je ziet ze met de dag veranderen! Ik heb ook links meer pijn, hoorde van de kliniek dat meer mensen last hebben van de linkerkant! Dat knarsen en bobbeltjes geluid herken ik! Hahah komt vast allemaal goed! 💪🏼 
 

ik kan je toevoegen in mijn album? 
 

(Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!!) 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Prsclla88 zei:

Ik ben zelf nu 6 dagen PO, je ziet ze met de dag veranderen! Ik heb ook links meer pijn, hoorde van de kliniek dat meer mensen last hebben van de linkerkant! Dat knarsen en bobbeltjes geluid herken ik! Hahah komt vast allemaal goed! 💪🏼 
 

ik kan je toevoegen in mijn album? 
 

(Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!!) 😄

Ja graag! Voeg me maar toe. Ben heel erg hongerig naar ervaring van anderen. 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Mama.ikke zei:

Ja graag! Voeg me maar toe. Ben heel erg hongerig naar ervaring van anderen. 😄

Hey @Mama.ikke, hoe gaat het nu met je? Heb even je topic gelezen, kan ook alleen maar zeggen dat ze er mooi uitzien zo kort na de ingreep. Zelf ben ik bijna een jaar geleden geholpen aan een bv met Mentor 450cc. Kan mezelf wel redelijk vergelijken met jou situatie. Heb in het begin ook veel pijn gehad, maar geduld is het magische woord hier. Heb zelf pas foto's gemaakt vanaf 3 wkn PO Zal je toevoegen aan mijn album, kan je zelf kijken 😉 en mocht je nog vragen hebben mag je me altijd een berichtje sturen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Mama.ikke zei:

Ja graag! Voeg me maar toe. Ben heel erg hongerig naar ervaring van anderen. 😄

Hey @Mama.ikke, hoe gaat het nu met je? Heb even je topic gelezen, kan ook alleen maar zeggen dat ze er mooi uitzien zo kort na de ingreep. Zelf ben ik bijna een jaar geleden geholpen aan een bv met Mentor 450cc. Kan mezelf wel redelijk vergelijken met jou situatie. Heb in het begin ook veel pijn gehad, maar geduld is het magische woord hier. Heb zelf pas foto's gemaakt vanaf 3 wkn PO Zal je toevoegen aan mijn album, kan je zelf kijken 😉 en mocht je nog vragen hebben mag je me altijd een berichtje sturen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lottje72 zei:

Hey @Mama.ikke, hoe gaat het nu met je? Heb even je topic gelezen, kan ook alleen maar zeggen dat ze er mooi uitzien zo kort na de ingreep. Zelf ben ik bijna een jaar geleden geholpen aan een bv met Mentor 450cc. Kan mezelf wel redelijk vergelijken met jou situatie. Heb in het begin ook veel pijn gehad, maar geduld is het magische woord hier. Heb zelf pas foto's gemaakt vanaf 3 wkn PO Zal je toevoegen aan mijn album, kan je zelf kijken 😉 en mocht je nog vragen hebben mag je me altijd een berichtje sturen. X

Oepsie😊ging niet helemaal goed, wilde nog even zeggen dat ik al had toegevoegd😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Lottje72 zei:

Hey @Mama.ikke, hoe gaat het nu met je? Heb even je topic gelezen, kan ook alleen maar zeggen dat ze er mooi uitzien zo kort na de ingreep. Zelf ben ik bijna een jaar geleden geholpen aan een bv met Mentor 450cc. Kan mezelf wel redelijk vergelijken met jou situatie. Heb in het begin ook veel pijn gehad, maar geduld is het magische woord hier. Heb zelf pas foto's gemaakt vanaf 3 wkn PO Zal je toevoegen aan mijn album, kan je zelf kijken 😉 en mocht je nog vragen hebben mag je me altijd een berichtje sturen. X

Hoi, ik heb jouw foto's gezien inderdaad. Erg netjes hoor! Bij mij is het vooral nog heel strak en pijnlijk. Ben benauwd en kan me amper bewegen. Vreselijk! Het valt me zo tegen. Had wel pijn verwacht natuurlijk, maar niet zo erg als dit. 

Hoe lang het de pijn bij jou geduurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Mama.ikke, dank je wel. Heeft bij mij ook heel lang geduurd hoor. Het herstel/genezingsproces is mij ook allemaal erg tegen gevallen...ben nog niet 100% klacht vrij. Maar waar ik nu nog  "last" van heb is meer de overgevoeligheid in mijn tepels. Verder ben ik ere super blij mee. Heb voor mezelf echt 1 jaar afgesproken om het aan te kijken en daar ben ik blij om, anders had ik misschien overhaaste beslissingen genomen. Heel veel succes. X

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.