Jump to content

Help! Double bouble??

Missnm
 Share

Recommended Posts

Lieve meiden… 

Ik ben 2 januari geopereerd bij Diana Gabriels, 825cc, dit was een prothese wissel van 375cc.

ik had altijd al een beetje een double bouble en daarom ging ik terug. Ben geopereerd door dr. Hupkens. Alles leek super mooi tot nu….

in eens de laatste 2 weken zie ik dat mijn Double Bouble terug komt en het is erger dan ooit te voren! Ik baal zo erg…. 

De herstel operatie alleen al heeft me €2100 gekost, maar helaas geen mooi resultaat…

Weet iemand of dit nog weg kan trekken of wat ik er aan kan doen? 

Heb een foto bij gevoegd.. schrik niet.

(ben ook wat aangekomen, kan het niet zo zijn dat mijn eigen vet hoger is en mijn borst wat slapper wordt?) 

Hoor graag van jullie

3F5D6EA0-9B12-4C74-B116-1A179A8160B8.jpeg

Hoi hoi, 

Wat vervelend dat het resultaat niet is geworden wat je wilde! 
wat heeft de kliniek als feedback gegeven? 
misschien ook verstandig om even naar een andere kliniek te gaan en vragen wat hun er van vinden of wat een oplossing zou kunnen zijn? 

succes! 

Hey @Missnm

Dit resultaat is niet wat je wenste en ik denk ook niet dat Hupkens blij is met dit resultaat. Ik weet niet of je een direct nummer hebt van Hupkens? Neem dan contact met hem op, en dan zie je 2at hij ervan zegt. 

Als je alleen via de kliniek een afspraak kunt maken, dan zorg dat je niet door een verpleegkundige of assistente gezien wordt, maar door Hupkens zelf. Ik heb vaak gelezen dat bij Gabriels de pc niet eens op de hoogte gesteld wordt als een cliënt advies wil. Vandaar: zorg dat je zeker weet dat je op je afspraak gezien wordt door Hupkens zelf :)

Ik weet niet wat vooraf beloofd is door Hupkens of hoe het ervoor uitzag, maar na 2/3 maanden, hoef je dit, mijns inziens, niet als resultaat te accepteren. 

Xx BB

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.