Ga naar inhoud

Borstvergroting gepland April!


Aanbevolen berichten

9 uur geleden, Prsclla88 zei:

Ohh dat is snel! Ze zullen de aankomende tijd nog veel veranderen hoor! Bij mij waren ze ook eerst kleiner ze worden met de dag mooier!

Ik ben helaas gister met spoed weer geopereerd aan 1 borst na 4 weken po .. er kwam teveel wondvocht uit bij het verwijderen van de hechtingen! Ze hebben binnen 24 uur gehandeld en heb het zelf als heel prettig ervaren hoe het is gegaan.. alles is goed verlopen mag aan 1 borst weer opnieuw herstellen helaas maar goed blijf positief! 

 

rust lekker uit! 💪🏼☘️

Oo dat is niet leuk! En wat was de reden? Wat is er mis gelopen? Nu goed dat ze direct gehandeld hebben! Ook terug eens spoedig herstel! Mijn nacht is beter verlopen dan gedacht.. niets moeten nemen van medicatie, gewoon vanmorgen terug begonnen om 7u.. ben alleen met mijn zoontje van 3,5 maar hij is flink! Gelukkig.. straks 1e keer alles uit ben echt benieuwd.. mijn schoonmama komt wel gelukkig 😃 van u is het ook voor de spier he? Hoeveel cc? Nu is alles nog heel stijf hoop tegen dinsdag dat dat wat beter is als ik terug aan het werk moet!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

23 uur geleden, Steffanie zei:

Oo dat is niet leuk! En wat was de reden? Wat is er mis gelopen? Nu goed dat ze direct gehandeld hebben! Ook terug eens spoedig herstel! Mijn nacht is beter verlopen dan gedacht.. niets moeten nemen van medicatie, gewoon vanmorgen terug begonnen om 7u.. ben alleen met mijn zoontje van 3,5 maar hij is flink! Gelukkig.. straks 1e keer alles uit ben echt benieuwd.. mijn schoonmama komt wel gelukkig 😃 van u is het ook voor de spier he? Hoeveel cc? Nu is alles nog heel stijf hoop tegen dinsdag dat dat wat beter is als ik terug aan het werk moet!  

Ze waren bang voor een beginnende infectie, er zat blijkbaar ruimte tussen mijn lichaam en de prothese waar zich lucht en vocht op hoopte. Ben alleen maar blij dat het niet heeft geleid tot een infectie en dat ze me niet langer aan lieten sukkelen met antibiotica. Was even een domper, maar eigenlijk voelde ik al vanaf het begin dat de linkerborst anders was.. van rechts heb ik nooit pijn gehad! Nu heb ik links ook al veel minder pijn. Er werd gezegd hoort er bij 2 afzonderlijke operaties elke kant hersteld anders, maar het heeft dus wel alles bevestigd wat ik van binnen voelde. Ik heb 380cc voor de spier gekregen! 
 

wat fijn dat het zo goed gaat bij je! En dat je alweer zo snel gaat werken! Vergeet niet dat de operatie zelf ook een aanslag op je lichaam is hoor! 
 

fijn paas weekend! 🐣

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 23-3-2022 om 23:47, Les88 zei:

Ik zal je proberen te toevoegen (eerste keer dat ik zoiets doe 😆) laat mij eens weten als het lukt of niet 

Mag ik ook even kijken? Ik ga in augustus op consult en heb dezelfde grootte in gedachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/14/2022 at 9:38 PM, Ninib said:

Mag ik ook even kijken? Ik ga in augustus op consult en heb dezelfde grootte in gedachten

Toegevoegd :) ik moet dringend nieuwe foto’s toevoegen. Ik ben 14 weken PO en ben zo blij met het resultaat ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
Op 22-3-2022 om 13:46, Steffanie zei:

1m69 en 54kg nu ook een kleine B maar geen borstvoeding gegeven dus het zijn kleine borstjes.. stevigheid valt nog mee! Ik voeg u anders eens toe in mijn album.. de na foto’s volgen uiteraard later 😜

Hai, zou ik ook jouw album mogen bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.