Ga naar inhoud

Borstvergroting gepland April!


Aanbevolen berichten

On 3/26/2022 at 9:32 AM, Steffanie said:

Mijn vriendin is ook bij dr. Verdonck geweest! En was ook heel tevreden! Ze zijn wel heel mooi vind ik!! En heel naturel! Ik neem alvast uw foto ook mee de dag van de operatie 🤩 maar is wss achter de spier he? Herstel normaal gezien dan ook pijnlijker mijn vriendin zei dat de eerste 10 dagen heel zwaar waren en je niet veel kan doen! Ja ik hoor veel meiden die naar Hunkemöller gaan! Ik zal dat alvast inplannen, wanneer ben jij voor het eerst gaan “shoppen” dan wel nog eens sportbh wss he? Hoe heb jij dat gedaan met uw haar wassen enzo? Daar ben ik nog niet uit 😅

Ja het is dual pijn. Ze heeft gelijk. Herstel was echt pittig. Nu 19 dagen PO kan ik echt dingen doen zonder na te denken of iets voelen. 
 

ik ben nog niet gaan shoppen :) ik heb mijn maat gegokt en online besteld 😅 maar het past prima. Ik ga na 2/3 maand mij laten meten :) ik kijk er naar uit om nieuwe beha’s en bikini’s te kopen, en net op tijd voor mijn vakantie 🥳

 

ik was na de kapper gegaan om mijn haar te laten wassen. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb! Ik raad het zeker ook aan. Want je mag niet onder de douche staan. Bij Verdonck 2 weken +2 dagen na controle 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

1 uur geleden, Zahra31 zei:

Dankje 😘 hoe lang duurde de meeste pijn? Kun je al wat comfortabel slapen? En al blij met het resultaat (als dat een beetje te beoordelen is met zwelling en blauwe plekken misschien?)

Uhh ik denk 5 dagen ongeveer.. 1e dag nog geen pijn waarschijnlijk van alle pijnstillers 😅.. 2e tm 6e dag denk wel het meeste pijn! Nu met de dag mobieler en fitter! Ik heb helemaal geen blauwe plekken gehad! Zwelling was minimaal.. ze worden echt met de dag mooier! Ik ben er nu al super blij mee! 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Zahra31 zei:

Ik ben 164 en weeg 48kg. Mijn prothese gaat 11,5 cm breed zijn en laag profiel omdat ik klein ben.

Hier ook 2 zwangerschappen en 2x een jaar borstvoeding waarbij ik van 70b naar 70F ben gegaan. Nu heb ik echt alleen maar een klompje vel hangen van dat oprekken ☹️ ik twijfelde tijdens passen tussen 2 maten en hij adviseerde de grote, daarbij is de "lower pole arc" (van de plooi onder de borst tot verste punt/tepel) 9,5 cm. Op mijn huidge borst is die afstand 10cm als ik mijn borst omhoog strak trek. (Als dat een beetje duidelijk is 😅)

Dus hopelijk is de huid dan inderdaad goed opgevuld, maar toch niet te groot. Hoop op een c te komen 😊

 

Had jij al protheses van 275 cc voor de zwangerschappen? Op welke cupmaar kwam je uit? Is het veel veranderd na de zwangerschappen? Ik weet nog niet of we ooit een 3e kindje willen dus spannend hoe dat dat weer de borsten veranderd.

Ja ik had ze al van voor de zwangerschappen en ik kwam uit op een mooi C cup.

Dus ik denk dat jij wel goed zit met het aantal cc voor op die cupmaat uit te komen.

Idd na de zwangerschappen door.mijn eigen weefsel nog meer te verliezen nu maar een volle Bcup meer 😒 maar bij mij moeten ze er gewoon uit omdat ik links heel wat kapselvorming heb, echt helemaal hard en lastig om op te liggen en ik slaap net op die kant natuurlijk 😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Zahra31 zei:

Ik ben 164 en weeg 48kg. Mijn prothese gaat 11,5 cm breed zijn en laag profiel omdat ik klein ben.

Hier ook 2 zwangerschappen en 2x een jaar borstvoeding waarbij ik van 70b naar 70F ben gegaan. Nu heb ik echt alleen maar een klompje vel hangen van dat oprekken ☹️ ik twijfelde tijdens passen tussen 2 maten en hij adviseerde de grote, daarbij is de "lower pole arc" (van de plooi onder de borst tot verste punt/tepel) 9,5 cm. Op mijn huidge borst is die afstand 10cm als ik mijn borst omhoog strak trek. (Als dat een beetje duidelijk is 😅)

Dus hopelijk is de huid dan inderdaad goed opgevuld, maar toch niet te groot. Hoop op een c te komen 😊

 

Had jij al protheses van 275 cc voor de zwangerschappen? Op welke cupmaar kwam je uit? Is het veel veranderd na de zwangerschappen? Ik weet nog niet of we ooit een 3e kindje willen dus spannend hoe dat dat weer de borsten veranderd.

Ik heb je toegevoegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Sophiiiee zei:

Ja ik had ze al van voor de zwangerschappen en ik kwam uit op een mooi C cup.

Dus ik denk dat jij wel goed zit met het aantal cc voor op die cupmaat uit te komen.

Idd na de zwangerschappen door.mijn eigen weefsel nog meer te verliezen nu maar een volle Bcup meer 😒 maar bij mij moeten ze er gewoon uit omdat ik links heel wat kapselvorming heb, echt helemaal hard en lastig om op te liggen en ik slaap net op die kant natuurlijk 😅 

 Oh, dat is lastig! Ja, zeker als buikslaper lijkt het me pittig de eerste dagen/weken, maar zeker bij kapselvorming natuurlijk. Ontstond dit vrij snel of kan dat na jaren nog ontstaan? Weet je hoe dit komt en voorkomen kan worden?

 

En ik weet echt niet hoe ik in een album moet kijken 🙈🙈🙈

 

23 uur geleden, Prsclla88 zei:

Uhh ik denk 5 dagen ongeveer.. 1e dag nog geen pijn waarschijnlijk van alle pijnstillers 😅.. 2e tm 6e dag denk wel het meeste pijn! Nu met de dag mobieler en fitter! Ik heb helemaal geen blauwe plekken gehad! Zwelling was minimaal.. ze worden echt met de dag mooier! Ik ben er nu al super blij mee! 🤩

wauw, geweldig om te horen! Dat valt al met al goed mee 😃 super leuk om te horen dat je er zo blij mee bent!

 

Op 27-3-2022 om 20:44, Les88 zei:

Ja het is dual pijn. Ze heeft gelijk. Herstel was echt pittig. Nu 19 dagen PO kan ik echt dingen doen zonder na te denken of iets voelen. 
 

ik ben nog niet gaan shoppen :) ik heb mijn maat gegokt en online besteld 😅 maar het past prima. Ik ga na 2/3 maand mij laten meten :) ik kijk er naar uit om nieuwe beha’s en bikini’s te kopen, en net op tijd voor mijn vakantie 🥳

 

ik was na de kapper gegaan om mijn haar te laten wassen. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb! Ik raad het zeker ook aan. Want je mag niet onder de douche staan. Bij Verdonck 2 weken +2 dagen na controle 🙈

 spannend, nieuwe bh's 3n bikini's passen 😍 mijn verlanglijstje op zalando staat ook al vol 😁 heeeeel veel pasplezier met de nieuwe borsten 😃 

 

Op 27-3-2022 om 20:33, Les88 zei:

Ik heb je toegevoegd!

 

ik heb momenteel alleen mijn voor situatie en een foto 10 dagen PO. Ik ben 19 dagen PO en ze zijn zo veel veranderd. De moment dat ik eraan denk, zal ik foto te nemen en mijn album updaten :) 

Thnx! Ik weet alleen niet hoe/waar ik moet kijken 🙈🙈🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Zahra31 zei:

 Oh, dat is lastig! Ja, zeker als buikslaper lijkt het me pittig de eerste dagen/weken, maar zeker bij kapselvorming natuurlijk. Ontstond dit vrij snel of kan dat na jaren nog ontstaan? Weet je hoe dit komt en voorkomen kan worden?

 

En ik weet echt niet hoe ik in een album moet kijken 🙈🙈🙈

 

wauw, geweldig om te horen! Dat valt al met al goed mee 😃 super leuk om te horen dat je er zo blij mee bent!

 

 spannend, nieuwe bh's 3n bikini's passen 😍 mijn verlanglijstje op zalando staat ook al vol 😁 heeeeel veel pasplezier met de nieuwe borsten 😃 

 

Thnx! Ik weet alleen niet hoe/waar ik moet kijken 🙈🙈🙈

Omg! Ik weet zelf ook niet hoe ik in iemand zijn album moet kijken 🙊🙈😅

Ik heb je in ieder geval wel kunnen toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sophiiiee zei:

Omg! Ik weet zelf ook niet hoe ik in iemand zijn album moet kijken 🙊🙈😅

Ik heb je in ieder geval wel kunnen toevoegen

Ik heb het gevonden 😃 

275 cc is inderdaad een prachtige maat, vind het volume heel mooi, dus is wel een enorme geruststelling voor mij en mijn angst dat 270 te groot gaat lijken om een kleiner en smal lichaam. Maar snap inderdaad dat de asymmetrie je stoort (maar ze zijn echt prachtig vergeleken met mijn borsten 😃)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Zahra31 zei:

Ik heb het gevonden 😃 

275 cc is inderdaad een prachtige maat, vind het volume heel mooi, dus is wel een enorme geruststelling voor mij en mijn angst dat 270 te groot gaat lijken om een kleiner en smal lichaam. Maar snap inderdaad dat de asymmetrie je stoort (maar ze zijn echt prachtig vergeleken met mijn borsten 😃)

Ja ze hebben toen eens een halvemaanlift gedaan en ik ben toen meteen zwanger geworden en ik denk door het groter worden van die borst tijdens de zwangerschap dat het zo helemaal gerokken is 😏 ga alleszins toch eens navraag doen of dat nog te ´repareren´ valt 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-3-2022 om 15:21, Zahra31 zei:

Mag ik ook eens toegevoegd worden in een album? Ik word over 4 dagen geopereerd, 270cc achter de spier! Ben zo benieuwd hoe het er uit gaat zien, enorm veel zenuwen. Vooral voor de pijn of dat ze tw groot gaan zijn bij mijn lichaam 

Succes vandaag! 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Steffanie zei:

De grote das is gepasseerd, hoe is het gegaan? 🤩

 

19 uur geleden, Jemapelle zei:

Hoe gaat het? 

 

Operatie is goed gegaan, maar oef, veel pijn ondanks de pijnstillers. Het leek oké te gaan maar met mijn blouse aandoen toch flink een spier aan mijn oskel bezeerd. 

Ik heb nog drains en daar zit ook nog wel goed wat bloed in, denk dat ik daarom ook nog erg suf ben. En van de geur van een bord avondeten moest ik spontaan weer overgeven dus nu al 36u niks gegeten buiten 2 pudding 😲 toch wat zwaarder dan ik dacht!

Hopelijk kan ik straks bij de drains verwijderen al even de borsten bewonderen, dan zal ik de klachten vast even vergeten 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Zahra31 zei:

 

 

Operatie is goed gegaan, maar oef, veel pijn ondanks de pijnstillers. Het leek oké te gaan maar met mijn blouse aandoen toch flink een spier aan mijn oskel bezeerd. 

Ik heb nog drains en daar zit ook nog wel goed wat bloed in, denk dat ik daarom ook nog erg suf ben. En van de geur van een bord avondeten moest ik spontaan weer overgeven dus nu al 36u niks gegeten buiten 2 pudding 😲 toch wat zwaarder dan ik dacht!

Hopelijk kan ik straks bij de drains verwijderen al even de borsten bewonderen, dan zal ik de klachten vast even vergeten 😄

Ooh wat een pech seg 😔

Ik hoop dat je je snel beter voelt, bij mij is het nu 3 dagen PO en gaat elke dag beter, je moet toch voorzichtig aandoen hoor met aankleden en al, ik heb mij voor alles laten bedienen 😆 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sophiiiee zei:

Ooh wat een pech seg 😔

Ik hoop dat je je snel beter voelt, bij mij is het nu 3 dagen PO en gaat elke dag beter, je moet toch voorzichtig aandoen hoor met aankleden en al, ik heb mij voor alles laten bedienen 😆 

Heb jij voor of achter de spier laten plaatsen?

Fijn dat het na 3d al een stuk beter is! En indd, hier doet mijn man ook veel, maar vind het wat sneu soms 😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Zahra31 zei:

Heb jij voor of achter de spier laten plaatsen?

Fijn dat het na 3d al een stuk beter is! En indd, hier doet mijn man ook veel, maar vind het wat sneu soms 😅 

Niet aantrekken!! 😅

Bij mij achter de spier, maarja ik had de ´pockets´ al he van de eerste keer dus misschien logisch dat ik een beetje sneller herstel.

Komt allemaal goed! Wie mooi wil zijn... ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sophiiiee zei:

Niet aantrekken!! 😅

Bij mij achter de spier, maarja ik had de ´pockets´ al he van de eerste keer dus misschien logisch dat ik een beetje sneller herstel.

Komt allemaal goed! Wie mooi wil zijn... ☺

Ah juist, dan rekt het inderdaad misschien ietsjes minder.

Hahaha,  inderdaad, al veel gedacht 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Steffanie zei:

Bedankt! Vandaag de grote dag! Super veel zenuwen! 🤗

Snap ik! Hoelaat moet je je melden? Voor je het weet lig je weer thuis in bed! Rustig aan en maak je niet druk! Je bent in goede handen en vooral genieten dat je over een aantal weken nieuwe bikini’s en bh’s kan kopen! 😉😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Prsclla88 zei:

Snap ik! Hoelaat moet je je melden? Voor je het weet lig je weer thuis in bed! Rustig aan en maak je niet druk! Je bent in goede handen en vooral genieten dat je over een aantal weken nieuwe bikini’s en bh’s kan kopen! 😉😍

Ik moest er om 9 uur zijn! 12u stonden we al terug thuis! Had vanmiddag niets van pijn.. nu ben ik het “gewarig” vooral bij het rechtstaan! Ben benieuwd hoe de nacht zal verlopen.. er zit 245 cc motiva in.. was een beetje teleurgesteld had tot op 280-300 gehoopt maar meer graakte er niet in of het ging te bollig zijn wat ik niet wou.. had kleine borsten maar wel stevig.. morgen de big day om ze te zien.. hopelijk vond ik ze mooi en niet te klein! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Steffanie zei:

Ik moest er om 9 uur zijn! 12u stonden we al terug thuis! Had vanmiddag niets van pijn.. nu ben ik het “gewarig” vooral bij het rechtstaan! Ben benieuwd hoe de nacht zal verlopen.. er zit 245 cc motiva in.. was een beetje teleurgesteld had tot op 280-300 gehoopt maar meer graakte er niet in of het ging te bollig zijn wat ik niet wou.. had kleine borsten maar wel stevig.. morgen de big day om ze te zien.. hopelijk vond ik ze mooi en niet te klein! X

Ohh dat is snel! Ze zullen de aankomende tijd nog veel veranderen hoor! Bij mij waren ze ook eerst kleiner ze worden met de dag mooier!

Ik ben helaas gister met spoed weer geopereerd aan 1 borst na 4 weken po .. er kwam teveel wondvocht uit bij het verwijderen van de hechtingen! Ze hebben binnen 24 uur gehandeld en heb het zelf als heel prettig ervaren hoe het is gegaan.. alles is goed verlopen mag aan 1 borst weer opnieuw herstellen helaas maar goed blijf positief! 

 

rust lekker uit! 💪🏼☘️

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.