Ga naar inhoud

Borstvergroting gepland April!


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Les88 zei:

Ik heb achter de spier gekregen. Dual plane eigenlijk 🙂. Ik wou voor de spier hebben maar mijn huid was veel te dun en ook niet genoeg eigen weefsel. 
 

wat heb jij gekregen? 
 

Ze veranderen wel super snel 😊 ik was eerst bang omdat ze heel groot waren eerst, en super hoog. Maar elke dag worden ze mooier. Heb mij voorsituatie and 10 PO fotos op mijn profiel :) 

Ohh ok! 
 

Ik heb voor de spier gekregen! Ik zal morgen een album aanmaken en je dan toevoegen 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

1 uur geleden, Les88 zei:

Ik heb achter de spier gekregen. Dual plane eigenlijk 🙂. Ik wou voor de spier hebben maar mijn huid was veel te dun en ook niet genoeg eigen weefsel. 
 

wat heb jij gekregen? 
 

Ze veranderen wel super snel 😊 ik was eerst bang omdat ze heel groot waren eerst, en super hoog. Maar elke dag worden ze mooier. Heb mij voorsituatie and 10 PO fotos op mijn profiel :) 

Ik kan jou foto’s niet zien (of ik snap nog niet hoe dat werkt 😅)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Prsclla88 said:

Gelukt! Ziet er goed uit! Ik voeg je in mijn album toe zodra ik die heb! 👌🏼😄

Yay 😁 

 

dank je :) 

 

ze zijn nog wat blauw, geel en alle kleuren van de regenboog, maar verpleegster zei dat snel weg zal zijn :) 

 

Ben benieuwd voor je resultaat. Waar ben je geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Les88 zei:

Yay 😁 

 

dank je :) 

 

ze zijn nog wat blauw, geel en alle kleuren van de regenboog, maar verpleegster zei dat snel weg zal zijn :) 

 

Ben benieuwd voor je resultaat. Waar ben je geopereerd? 

Jaa geduld wordt aardig op de proef gesteld haha! Maar komt idd allemaal goed!
 

Ik ben bij Boerhaave kliniek in Amsterdam geopereerd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2022 om 23:47, Les88 zei:

Ik zal je proberen te toevoegen (eerste keer dat ik zoiets doe 😆) laat mij eens weten als het lukt of niet 

Ok merci! :) 

Op 22-3-2022 om 21:16, Les88 zei:

Alles was prima verlopen. Ik had een heel goede ervaring bij de kliniek 😊 

 

De dag zelf en de dag erna viel mee qua pijn. Maar ik heb wel van dag 3-5 afgezien. Veel zwelling en pijn. Maar was waarschijnlijk mijn eigen schuld want ik voelde mij zo goed de eerste dagen heb ik waarschijnlijk te veel gedaan. 
 

Maar bon. Pijn is vergeten en ik ben heel blij met mijn nieuwe borsten. Het is even wennen, maar zeker het waard. Ze zijn al mooi gezakt, links sneller dan rechts. Maar dat komt nog 🙂🙂 

 

elke dag wordt het mooier en mooier. 

Blij dat alles goed verlopen is! Ja zou dat zelf ook tegenkomen.. bij niet veel pijn te veel doen en het erna bekopen... 😆

Hoeveel cc is er nu ingegaan? Ben eens benieuwd naar de foto's :)

ik word de vrijdag geopereerd en de dinsdag ga ik terug werken... ik hoop dat dit zal lukken! 

En lukt het slapen wat? Enkel op de rug?

En heb jij nog een sportbh bijgekocht? ik vermoed dat ik maar 1 mee krijg van de kliniek..

nog veel succes met het herstel gewenst!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Steffanie said:

Ok merci! :) 

Blij dat alles goed verlopen is! Ja zou dat zelf ook tegenkomen.. bij niet veel pijn te veel doen en het erna bekopen... 😆

Hoeveel cc is er nu ingegaan? Ben eens benieuwd naar de foto's :)

ik word de vrijdag geopereerd en de dinsdag ga ik terug werken... ik hoop dat dit zal lukken! 

En lukt het slapen wat? Enkel op de rug?

En heb jij nog een sportbh bijgekocht? ik vermoed dat ik maar 1 mee krijg van de kliniek..

nog veel succes met het herstel gewenst!! 

Ik heb je toegevoegd. :) 

ik ga nog een foto uploaden in de komende dagen want ze veranderen snel. 


275cc was binnen gegaan. Ik had ook 295cc besteld maar hij zei dat het wat te groot was. 275 zag er natuurlijker uit voor mij. Ik ben 163cm en 50kg. Ik ben heel blij met de resultaat ☺️
 

Het zal pittig zijn :) maar zeker de eerste dagen rusten. 
 

Slapen lukt voor mij omdat ik slaap meestal op rug of zij. Ik heb een fort gemaakt met kussens om recht op te slapen en een nek kussen heeft het meer comfortabel gemaakt. Ik heb lang recht op geslapen omdat het moeilijk was voor mij om smorgen uit bed te gaan 😆 sinds een paar dagen, draai ik op mij zij als ik slaap, maar zonder pijn :)   
 

Ik was naar huis gegaan van de kliniek met een verband. Ik moest dat twee weken aan houden. Maar ik heb mijn verband uitgedaan na 10 dagen. Het was super los. (Ik had de PC gebeld en het was ok) toen had ik een sport beha gekocht van Hunkemöller. Maar ik draag het samen met mijn borst band :) 

 

veel succes met de voorbereiding! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Les88 zei:

Ik heb je toegevoegd. :) 

ik ga nog een foto uploaden in de komende dagen want ze veranderen snel. 


275cc was binnen gegaan. Ik had ook 295cc besteld maar hij zei dat het wat te groot was. 275 zag er natuurlijker uit voor mij. Ik ben 163cm en 50kg. Ik ben heel blij met de resultaat ☺️
 

Het zal pittig zijn :) maar zeker de eerste dagen rusten. 
 

Slapen lukt voor mij omdat ik slaap meestal op rug of zij. Ik heb een fort gemaakt met kussens om recht op te slapen en een nek kussen heeft het meer comfortabel gemaakt. Ik heb lang recht op geslapen omdat het moeilijk was voor mij om smorgen uit bed te gaan 😆 sinds een paar dagen, draai ik op mij zij als ik slaap, maar zonder pijn :)   
 

Ik was naar huis gegaan van de kliniek met een verband. Ik moest dat twee weken aan houden. Maar ik heb mijn verband uitgedaan na 10 dagen. Het was super los. (Ik had de PC gebeld en het was ok) toen had ik een sport beha gekocht van Hunkemöller. Maar ik draag het samen met mijn borst band :) 

 

veel succes met de voorbereiding! 

Mijn vriendin is ook bij dr. Verdonck geweest! En was ook heel tevreden! Ze zijn wel heel mooi vind ik!! En heel naturel! Ik neem alvast uw foto ook mee de dag van de operatie 🤩 maar is wss achter de spier he? Herstel normaal gezien dan ook pijnlijker mijn vriendin zei dat de eerste 10 dagen heel zwaar waren en je niet veel kan doen! Ja ik hoor veel meiden die naar Hunkemöller gaan! Ik zal dat alvast inplannen, wanneer ben jij voor het eerst gaan “shoppen” dan wel nog eens sportbh wss he? Hoe heb jij dat gedaan met uw haar wassen enzo? Daar ben ik nog niet uit 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Zahra31 zei:

Mag ik ook eens toegevoegd worden in een album? Ik word over 4 dagen geopereerd, 270cc achter de spier! Ben zo benieuwd hoe het er uit gaat zien, enorm veel zenuwen. Vooral voor de pijn of dat ze tw groot gaan zijn bij mijn lichaam 

Ik heb nog geen album aangemaakt 😅 ik moet nog een beetje zoeken hoe alles hier werkt...

270cc zal zeker niet TE groot zijn hoor denk ik, ik heb momenteel 275cc en ga woensdag voor 550cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Zahra31 zei:

Mag ik ook eens toegevoegd worden in een album? Ik word over 4 dagen geopereerd, 270cc achter de spier! Ben zo benieuwd hoe het er uit gaat zien, enorm veel zenuwen. Vooral voor de pijn of dat ze tw groot gaan zijn bij mijn lichaam 

Spannend! Ik ben nu 9 dagen PO .. voel mezelf wel al echt een stuk beter! Nog zeker niet de oude maar ook worden ze met de dag mooier hoor! Heel veel succes 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sophiiiee zei:

Ik heb nog geen album aangemaakt 😅 ik moet nog een beetje zoeken hoe alles hier werkt...

270cc zal zeker niet TE groot zijn hoor denk ik, ik heb momenteel 275cc en ga woensdag voor 550cc

Ja, het ligt echt aan je lichaamsbouw denk ik, ik ben (veel te) mager, dus heb schrik dat het verschil er groot gaat zijn. Het onbekende is gewoon erg spannend.

Jou dag komt dichtbij zeg, wat leuk! 😃

Ik heb ook geen idee hoe ik een album aanmaak 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Prsclla88 zei:

Spannend! Ik ben nu 9 dagen PO .. voel mezelf wel al echt een stuk beter! Nog zeker niet de oude maar ook worden ze met de dag mooier hoor! Heel veel succes 🍀

Dankje 😘 hoe lang duurde de meeste pijn? Kun je al wat comfortabel slapen? En al blij met het resultaat (als dat een beetje te beoordelen is met zwelling en blauwe plekken misschien?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Zahra31 zei:

Ja, het ligt echt aan je lichaamsbouw denk ik, ik ben (veel te) mager, dus heb schrik dat het verschil er groot gaat zijn. Het onbekende is gewoon erg spannend.

Jou dag komt dichtbij zeg, wat leuk! 😃

Ik heb ook geen idee hoe ik een album aanmaak 🙈

Wat zijn je afmetingen als ik vragen mag? Ik ben 1m71 en 60 kg, ik heb nu ongeveer hetzelfde maar na 3 zwangerschappen is het echt veeeeeel leger geworden 😅 daarom dat ik ook wel wat mag/moet opvullen om een mooi resultaat te behouden

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Sophiiiee zei:

Wat zijn je afmetingen als ik vragen mag? Ik ben 1m71 en 60 kg, ik heb nu ongeveer hetzelfde maar na 3 zwangerschappen is het echt veeeeeel leger geworden 😅 daarom dat ik ook wel wat mag/moet opvullen om een mooi resultaat te behouden

Ik ben 164 en weeg 48kg. Mijn prothese gaat 11,5 cm breed zijn en laag profiel omdat ik klein ben.

Hier ook 2 zwangerschappen en 2x een jaar borstvoeding waarbij ik van 70b naar 70F ben gegaan. Nu heb ik echt alleen maar een klompje vel hangen van dat oprekken ☹️ ik twijfelde tijdens passen tussen 2 maten en hij adviseerde de grote, daarbij is de "lower pole arc" (van de plooi onder de borst tot verste punt/tepel) 9,5 cm. Op mijn huidge borst is die afstand 10cm als ik mijn borst omhoog strak trek. (Als dat een beetje duidelijk is 😅)

Dus hopelijk is de huid dan inderdaad goed opgevuld, maar toch niet te groot. Hoop op een c te komen 😊

 

Had jij al protheses van 275 cc voor de zwangerschappen? Op welke cupmaar kwam je uit? Is het veel veranderd na de zwangerschappen? Ik weet nog niet of we ooit een 3e kindje willen dus spannend hoe dat dat weer de borsten veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-3-2022 om 20:38, Les88 zei:

Ik heb je toegevoegd. :) 

ik ga nog een foto uploaden in de komende dagen want ze veranderen snel. 


275cc was binnen gegaan. Ik had ook 295cc besteld maar hij zei dat het wat te groot was. 275 zag er natuurlijker uit voor mij. Ik ben 163cm en 50kg. Ik ben heel blij met de resultaat ☺️
 

Het zal pittig zijn :) maar zeker de eerste dagen rusten. 
 

Slapen lukt voor mij omdat ik slaap meestal op rug of zij. Ik heb een fort gemaakt met kussens om recht op te slapen en een nek kussen heeft het meer comfortabel gemaakt. Ik heb lang recht op geslapen omdat het moeilijk was voor mij om smorgen uit bed te gaan 😆 sinds een paar dagen, draai ik op mij zij als ik slaap, maar zonder pijn :)   
 

Ik was naar huis gegaan van de kliniek met een verband. Ik moest dat twee weken aan houden. Maar ik heb mijn verband uitgedaan na 10 dagen. Het was super los. (Ik had de PC gebeld en het was ok) toen had ik een sport beha gekocht van Hunkemöller. Maar ik draag het samen met mijn borst band :) 

 

veel succes met de voorbereiding! 

Mag ik meekijken in jou album? 😊 je hebt ongeveer dezelfde proporties als ik 😁 donderdag krijg ik 270 cc 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Zahra31 said:

Mag ik meekijken in jou album? 😊 je hebt ongeveer dezelfde proporties als ik 😁 donderdag krijg ik 270 cc 🤞

Ik heb je toegevoegd!

 

ik heb momenteel alleen mijn voor situatie en een foto 10 dagen PO. Ik ben 19 dagen PO en ze zijn zo veel veranderd. De moment dat ik eraan denk, zal ik foto te nemen en mijn album updaten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.