Ga naar inhoud

Borstvergroting gepland April!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dank je wel @MaritG

 

Alles is goed gegaan hoor! Ben zo blij dat ik het heb gedaan! Je bent zenuwachtig voor het onbekende maar voor je het weet lig je weer thuis in bed en ben je trots op jezelf dat je het hebt gedaan! Ik ben zelf gister geholpen in de Boerhaave kliniek in Amsterdam door Dr. L. P. Van der weij en heb 380 cc hp anatomische implantaten gekregen van mentor voor de borstspier! Pijn heb ik nauwelijks, kan het geen eens pijn noemen.. gewoon een straks gevoel op me borst! 😄

 

neem vooral je rust! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Prsclla88 zei:

Dank je wel @MaritG

 

Alles is goed gegaan hoor! Ben zo blij dat ik het heb gedaan! Je bent zenuwachtig voor het onbekende maar voor je het weet lig je weer thuis in bed en ben je trots op jezelf dat je het hebt gedaan! Ik ben zelf gister geholpen in de Boerhaave kliniek in Amsterdam door Dr. L. P. Van der weij en heb 380 cc hp anatomische implantaten gekregen van mentor voor de borstspier! Pijn heb ik nauwelijks, kan het geen eens pijn noemen.. gewoon een straks gevoel op me borst! 😄

 

neem vooral je rust! 

Proficiat met de nieuwe boobs!! 🤩 blij dat alles goed verlopen is voor u! Ja ongelooflijk maar scheelt blijkbaar een pak pijn voor de borstspier! 😚 ik eventueel eens mee kijken naar de voor en na foto’s? 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon het album zelf ook niet terug vinden dus heb even contact opgenomen met de beheerders ook die kunnen het album niet vinden dus er is iets niet goed gegaan! Ik zal er morgen even naar kijken! 
 

het gaat nog steeds goed hoor! Vandaag wel iets meer last van branderig gevoel in linkerborst/tepel maar dat hoort er allemaal bij! Ben gewoon heel erg benieuwd naar het resultaat straks! 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Steffanie zei:

Idd spannend! 🤗 veel succes! En hoe zal het van u verlopen? 

Ik krijg 325 cc voor de spier geplaatst! Ben wel benieuwd op welke cup maat ik uit kom, en hoe het herstel zal zijn 🙈 wanneer is jouw operatie gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Ria1987 zei:

Ik krijg 325 cc voor de spier geplaatst! Ben wel benieuwd op welke cup maat ik uit kom, en hoe het herstel zal zijn 🙈 wanneer is jouw operatie gepland?

Ja ben ook heel benieuwd naar het resultaat! Mijn operatie zal doorgaan 15 april 🤗 hoe is uw bouw en cup nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ria1987 zei:

ik ben 1.67 en 63 kg heb nu een slappe B cup na 2 zwangerschappen overgehouden, en jij?

1m69 en 54kg nu ook een kleine B maar geen borstvoeding gegeven dus het zijn kleine borstjes.. stevigheid valt nog mee! Ik voeg u anders eens toe in mijn album.. de na foto’s volgen uiteraard later 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Les88 zei:

Mijn boobies zijn vandaag 2 weken oud 🥳 vandaag mijn verband af!

 

veel succes! Ik weet nog de spanning als het gisteren was 😊

Ooo proficiat met de nieuwe boobs! Alles goed verlopen? Niet te veel pijn? En hoe is het resultaat? 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Steffanie said:

Ooo proficiat met de nieuwe boobs! Alles goed verlopen? Niet te veel pijn? En hoe is het resultaat? 😀

Alles was prima verlopen. Ik had een heel goede ervaring bij de kliniek 😊 

 

De dag zelf en de dag erna viel mee qua pijn. Maar ik heb wel van dag 3-5 afgezien. Veel zwelling en pijn. Maar was waarschijnlijk mijn eigen schuld want ik voelde mij zo goed de eerste dagen heb ik waarschijnlijk te veel gedaan. 
 

Maar bon. Pijn is vergeten en ik ben heel blij met mijn nieuwe borsten. Het is even wennen, maar zeker het waard. Ze zijn al mooi gezakt, links sneller dan rechts. Maar dat komt nog 🙂🙂 

 

elke dag wordt het mooier en mooier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Les88 zei:

Alles was prima verlopen. Ik had een heel goede ervaring bij de kliniek 😊 

 

De dag zelf en de dag erna viel mee qua pijn. Maar ik heb wel van dag 3-5 afgezien. Veel zwelling en pijn. Maar was waarschijnlijk mijn eigen schuld want ik voelde mij zo goed de eerste dagen heb ik waarschijnlijk te veel gedaan. 
 

Maar bon. Pijn is vergeten en ik ben heel blij met mijn nieuwe borsten. Het is even wennen, maar zeker het waard. Ze zijn al mooi gezakt, links sneller dan rechts. Maar dat komt nog 🙂🙂 

 

elke dag wordt het mooier en mooier. 

Hoi hoi! 
 

Ik ben nu 5 dagen PO .. had ook de eerste dag na operatie niet heel veel last, tot gister middag wel echt ff afzien, maar gaat eigenlijk nu al weer beter! Zag je ze ook met de dag veranderen? En heb je voor of achter de spier gekregen? 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-3-2022 om 13:46, Steffanie zei:

1m69 en 54kg nu ook een kleine B maar geen borstvoeding gegeven dus het zijn kleine borstjes.. stevigheid valt nog mee! Ik voeg u anders eens toe in mijn album.. de na foto’s volgen uiteraard later 😜

Hoe kan ik je album zien?😅😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Prsclla88 said:

Hoi hoi! 
 

Ik ben nu 5 dagen PO .. had ook de eerste dag na operatie niet heel veel last, tot gister middag wel echt ff afzien, maar gaat eigenlijk nu al weer beter! Zag je ze ook met de dag veranderen? En heb je voor of achter de spier gekregen? 😄

Ik heb achter de spier gekregen. Dual plane eigenlijk 🙂. Ik wou voor de spier hebben maar mijn huid was veel te dun en ook niet genoeg eigen weefsel. 
 

wat heb jij gekregen? 
 

Ze veranderen wel super snel 😊 ik was eerst bang omdat ze heel groot waren eerst, en super hoog. Maar elke dag worden ze mooier. Heb mij voorsituatie and 10 PO fotos op mijn profiel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Les88 zei:

Ik heb achter de spier gekregen. Dual plane eigenlijk 🙂. Ik wou voor de spier hebben maar mijn huid was veel te dun en ook niet genoeg eigen weefsel. 
 

wat heb jij gekregen? 
 

Ze veranderen wel super snel 😊 ik was eerst bang omdat ze heel groot waren eerst, en super hoog. Maar elke dag worden ze mooier. Heb mij voorsituatie and 10 PO fotos op mijn profiel :) 

Mag ik bij je kijken? Ik ben gisteren geopereerd ook dual plane. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.