Ga naar inhoud

Twijfels


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb net consult gedaan bij dr. Demeyere en moet in april gaan voor een borstvergroting! Heel spannend.. maar blijf toch met enkele vragen over.. zeker over de cc… ik wil een natuurlijk resultaat en heb nu een kleine B. Mijn borsten zijn wel perfect om voor de borstspier te werken net zoals ik ook wil. Maar doordat ik een natuurlijke look wil stelt hij voor om 260cc, tijdens de operatie zal hij kijken of meer mogelijk is, want hoe meer cc hoe boller..

nu ben ik bang dat je het bijna niet zal zien.. draag ook altijd push-ups.. zal dit dan gelijkaardig zijn?

snap ook niet goed hoe er bij sommige dan 300 of 400 cc in geraakt? 🙈

wij kan mij geruststellen of foto’s tonen 🙏 

Zou heel dankbaar zijn!! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben op 3 maart geopereerd bij Dr. Demeyere, ik heb 360cc, tis afhankelijk van de vertreksituatie zegt hij mij. Ik wou vooral een natuurlijk resultaat met een beetje bolling zoals we dit zeggen. 

Ik had ervoor een kleine B, nu na de BV heb ik ook wel het gevoel dat het wat groter had gemogen, maar eerst had hij maar 300cc gezegd en er is 360 ingegaan. 

Ben wel blij maar ik denk dat de verandering er pas zal komen eens ik terug bh's mag dragen en dit zal voor mij ook nog met wat push up zijn.... al is het maar voor het mooie borstspleetje is.... 

enige wat ik niet over nagedacht heb is het doffe soms pijnlijke gevoel in mijn tepels.... hopelijk verdwijnt dit nog... 

het beste! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw reactie! Ik heb zelf een kleine B, maar wel de perfecte borsten om voor de spier.. maar hij denkt dat zelfs 290cc er niet in geraakt..

dus was ik een beetje teleurgesteld.. ik google nu volop borstvergrotingen 😅 en er zijn er zoveel die nog kleinere borsten hebben waar dan wel 350-400 cc in geraakt.. dus ik snap het nu niet helemaal meer.. had ook wel aangegeven dat ik een natuurlijk resultaat wil en een beetje bolling.. en alles goed verlopen bij u? En erna veel pijn? Terug alles kunnen doen? 
en hopelijk komt dat gevoel in de tepels terug.. mss nog wat tijd geven? Is nog maar heel recent he van 3 maart.. 

heb je eventueel foto’s?

had wel een goed gevoel bij Demeyere.. weet wat hij doet! Ik mag gaan 15 april binnen 4 weken.. dus nog even stressen tot dan! 😀

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Steffanie zei:

Bedankt voor uw reactie! Ik heb zelf een kleine B, maar wel de perfecte borsten om voor de spier.. maar hij denkt dat zelfs 290cc er niet in geraakt..

dus was ik een beetje teleurgesteld.. ik google nu volop borstvergrotingen 😅 en er zijn er zoveel die nog kleinere borsten hebben waar dan wel 350-400 cc in geraakt.. dus ik snap het nu niet helemaal meer.. had ook wel aangegeven dat ik een natuurlijk resultaat wil en een beetje bolling.. en alles goed verlopen bij u? En erna veel pijn? Terug alles kunnen doen? 
en hopelijk komt dat gevoel in de tepels terug.. mss nog wat tijd geven? Is nog maar heel recent he van 3 maart.. 

heb je eventueel foto’s?

had wel een goed gevoel bij Demeyere.. weet wat hij doet! Ik mag gaan 15 april binnen 4 weken.. dus nog even stressen tot dan! 😀

@op zoek naar advies

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.