Ga naar inhoud

Twijfels


Mama.ikke

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

Aanstaande dinsdag, de 22ste, wordt ik geopereerd door dr Damen. Ik ben 178 lang en weeg ongeveer 78 kilo. Het advies is Motiva 500cc full dual plane. Mijn borst is nu 13 cm breed. Maar 'leeg' en 80 a.

Ik ben bang dat ik te grote "nep tieten" krijg om het zo maar even oneerbiedig te noemen. 🤭

Heeft iemand ervaring met dit formaat en zou ik mogen kijken in jullie foto album naar dit resultaat?? 

Ik wil heel graaf van mijn twijfel af.

Dank jullie wel alvast! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
8 uur geleden, Djonesie zei:

Hoe is je ingreep gegaan en ben je tevreden met je keuze?? 

Ingreep is in principe goed gegaan. Nu 14 dagen na operatie nog steeds erg veel pijn, ik verwacht borst ontsteking aan 2 kanten... woensdag afspraak met arts. Ik kan nog weinig over resultaat zeggen. Als ik t nu zie denk ik, had best maatje meer mogen zijn. Maar ik weet niet of t nog verandert / met gaat "hangen" natuurlijk. Maar t ziet er netjes uit. 

En jij? Ben jij al geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Mama.ikke zei:

Ingreep is in principe goed gegaan. Nu 14 dagen na operatie nog steeds erg veel pijn, ik verwacht borst ontsteking aan 2 kanten... woensdag afspraak met arts. Ik kan nog weinig over resultaat zeggen. Als ik t nu zie denk ik, had best maatje meer mogen zijn. Maar ik weet niet of t nog verandert / met gaat "hangen" natuurlijk. Maar t ziet er netjes uit. 

En jij? Ben jij al geopereerd?

Ik hoop dat je woensdag wat wijzer wordt en dat je pijn gauw afzakt!! 
 

nee ik nog niet, 23 mei.. nog even geduld! Kan de weken wel wegkijken. Haha

 

hoeveel cc en wat voor implantaat heb je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Djonesie zei:

Ik hoop dat je woensdag wat wijzer wordt en dat je pijn gauw afzakt!! 
 

nee ik nog niet, 23 mei.. nog even geduld! Kan de weken wel wegkijken. Haha

 

hoeveel cc en wat voor implantaat heb je? 

Oh spannend zeg! Waar wordt je geopereerd en door welke arts?

 

Ik heb 500cc full van Motiva 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Mama.ikke zei:

Oh spannend zeg! Waar wordt je geopereerd en door welke arts?

 

Ik heb 500cc full van Motiva 

Ik ga naar aklinieken en word geopereerd door dokter van Onselen. 
mij ben bekend met alle verhalen… 

 

vind de resultaten van de borsten die hij heeft gedaan toch echt prachtig en heb ook heel veel positieve reviews gelezen godzijdank! Anders had ik het echt niet gedaan. Ik krijg 335cc van Polytech anatomisch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Djonesie zei:

Ik ga naar aklinieken en word geopereerd door dokter van Onselen. 
mij ben bekend met alle verhalen… 

 

vind de resultaten van de borsten die hij heeft gedaan toch echt prachtig en heb ook heel veel positieve reviews gelezen godzijdank! Anders had ik het echt niet gedaan. Ik krijg 335cc van Polytech anatomisch 

Ik ken de arts niet. Ook geen verhalen hahaha. 

Succes hoor zal vast mooi worden! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.