Ga naar inhoud

Ettena : 5 april 2022 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

ik ben net nieuw op dit forum!

Fijn dat dit er is om elkaar te helpen 🙏

 

Ik heb eergisteren een consult bij de Nio gehad.

Zijn voorstel: lift en 700 cc prothese en 200 cc eigen borstweefsel verwijderen. Ronde prothese achter/onder de borstspier.

Ik heb daarna veel bij jullie gelezen, dat bij bepaalde beweging en bij krachttraining de boel dan vervormd en dat er gek uitziet.

Ook Nio zei toen ik hem erin vroeg (na jullie ervaringen) dat dat klopt. Ook zouden mijn borsten erg hard na herstel blijven.

 

Nu lees ik ook goede ervaringen bij dr. Wouter van der Pot en ik vraag mij af wie er ervaring heeft met op de spier plaatsen of dual plane met een inwendige push-up (naast lifting aan buitenzijde). 

Met zo’n 500 cc vulling dan….

Wat is dat voor iets?

 

Nio plaatst onder omdat hij zegt dat de boel anders weer verslapt (wanneer ze erboven worden geplaatst), maar ik wist toen nog niet van die methode van Wouter van der Pol.

 

Graag jullie advies en ervaring 😊😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

Ik heb geen ervaring met Wouter van der Pot. Ben pas voor de 3e keer bij zijn collega geweest. Wouter heeft nog een wachtlijst van een jaar. Ik heb zelf nu dualplane en dat gaat t weer worden. Ik sport ook veel maar je ziet t niet als ik sport. Wanneer ik t boven de spier zou doen zie je de rand van prothese. Mijn huis is dun en weinig vet. Optie is mijn vet gebruiken maar die heb ik niet. Ik ga ook voor de inwendige bh. Veel getwijfeld omdat vele weer andere mening hebben. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, SdR zei:

Hoi, 

Ik heb geen ervaring met Wouter van der Pot. Ben pas voor de 3e keer bij zijn collega geweest. Wouter heeft nog een wachtlijst van een jaar. Ik heb zelf nu dualplane en dat gaat t weer worden. Ik sport ook veel maar je ziet t niet als ik sport. Wanneer ik t boven de spier zou doen zie je de rand van prothese. Mijn huis is dun en weinig vet. Optie is mijn vet gebruiken maar die heb ik niet. Ik ga ook voor de inwendige bh. Veel getwijfeld omdat vele weer andere mening hebben. 

 

Ik heb Nio weer geraadpleegd en hij blijft erbij dat onder de spier het best garandeerd dat de borsten stevig gelift blijven. Pffff lastig hè?! Maar ik voel me erg goed bij hem dus ik vertrouw erop dat hij het mooist haalbare voor me maakt….. ik wacht op datum 🙏🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt ook wel dat het onder de spier beter gelift blijft zitten ik heb dan dual plane, alleen de protheses blijven hoog zitten bij mij terwijl mijn eigen borst zakt. Dat is nu dan ook de reden dat ik weer een wissel doe. Weer liften en een grotere prothese erin. Blijft altijd lastig. Je moet ook een goed gevoel hebben bij je arts. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy @Ettenna

Ik ben bijna 2 weken po van een wissel door Wouter. Ik heb 625cc in combinatie met de inwendige bh en een donutlift gehad. Ik heb bewust voor voor de spier gekozen, omdat ik veel krachttraining doe en de kans op vervorming en het niet meer kunnen uitvoeren ban bepaalde oefeningen heel erg realistisch is. Ik heb voor deze operatie 445 voor de spier gehad en was daar ook blij mee, super natuurlijk. Maar ik heb wel genoeg eigen weefsel om ze ervoor te doen. 
De inwendige bh kan ik nog niet veel van zeggen, denk wel dat het handig is met zwaardere implantaten. En ik wou mijn borsten dichter bij elkaar, daar helpt het ook bij. 

Denk ook dat als je dualplane neemt en je borsten staan al oost west van nature, dat je rekening moet houden dat je borstspieren ze dan ietsjes verder uit elkaar duwen. 
Ik vind Wouter echt super tot nu toe! Hij geeft je een duidelijk en eerlijk beeld van wat er mogelijk is met jouw borsten. Makkelijk te contacten via insta, als je nog eventuele vragen hebt. En hij vind zijn werk echt geweldig leuk! 
Wel een mega wachtlijst en een tandje duurder dan de gemiddelde pc, alhoewel het denk ik niet veel scheelt met Nio. 
Geloof wel dat al zijn collega’s bij blooming ook met de inwendige bh werken. 
 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2022 om 13:30, Ettenna zei:

Dank je wel voor je reactie!

super dat jij zo blij bent, ik hoop ik straks ook....

5 april staat gepland bij Bio 🤗

Ohhh spannend!! Zie ook alleen maar mooie resultaten van Nio! 
En het is zo 5 april, ben je voor de zomer lekker hersteld 🥳🥳🥳

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
14 uur geleden, Peanut82 zei:

 

Heyyy @Ettenna

 

Je bent inmiddels al geopereerd! 
Hoe gaat het met je en is alles goed gegaan?  Heel veel sterkte met je herstel! 

Wat lief dat je me schrijft!

Ja het is achter de rug 🙏

Ik vond het erg zwaar; de eerste 3 dagen waren een crime.

Vandaag lijkt de druk iets te zakken.

Mijn borsten zijn enorm door vocht en stuwing, maar…….

ik zie door alles heen dat het het waard is: ze worden mooi 🤩 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ettenna

Jaah de eerste dagen zij echt hebt ergste! Wel een beetje kunnen slapen? 

Een beetje proberen te wandelen af en toe en brandnetelthee helpt tegen het vocht.

Wat fijn dat je al kan zien dat ze mooi gaan worden 🥳 700cc is denk ik ook echt wel een goede maat! 

Nu lekker rustig gaan herstellen en straks met hele mooie boobs de zomer in! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes letterlijk feestgevierd, heb gisteren met dat mooie weer een glaasje gedronken 🥂 

Gelukkig komt stoelgang wat op gang 😅

 

Nu moet ik na pas 1 week mijn compressievest uit en 24/7 een sport-bh…

zit te hoog volgens Nio (foto’s gestuurd)…..

welke zou (ook tijdens slapen) het beste zijn?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ettenna Goodmorning!
Hahaha wat lekker!!! 🥳🥳

Ik ben zondag voor het eerst echt stevig aangeschoten geweest haha! 
Oehhh dat een goeie, ik heb alleen een po bh gedragen. Denk dat je tijdens het slapen, zeker als je plat ligt, het beste eentje neemt die van alle kanten de borst een beetje op zijn plek houdt. Ook aan de bovenkant. 
Heel veel vrouwen dragen de Anita extreme active. Ik draag het liefst de carefix ava, geeft minder steun dan de Anita maar wel compressie. 
Heeft Nio geen merken/modellen genoemd? Anders zou ik het eerst even aan hem vragen welk model het beste is voor jou   

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EttennaFijn dat je een goede sportbh hebt gevonden! Haha dat is toch je beste vriend 6 weken lang 😉 Jij sport normaal toch veel? Grote kans dat je borstspieren best strak zijn en dan duurt het toch langer voordat de boel gaat zakken en ontspannen. Maar je hebt denk ik binnenkort je controle toch om je hechtingen of pleisters te laten verwijderen? Als ze dan nog zo hoog zitten, zal Nio je vast wel een borstband aanraden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controles gaan via de app. 
Hij adviseert de pleisters drie weken te laten zitten (hechtingen zijn oplosbaar).

Ook met de litteken crème pas na 5 weken beginnen…

haha: alles is iets anders dan gedacht.

Gelukkig slaap ik lekker op mijn zij, want ook dàt mocht ik meteen van hem 😅


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Peanut82

Ik zal wat foto’s plaatsen!

ben nu precies een maand po.

rechts is relatief nog hoger/harder.

en ze zijn GROOT haha daar moet ik wel even aan wennen. Hoop dat ze door verder indalen wat minder prominent zijn 😅

de littekens zijn rustig, onder nog wat hard en dik, maar vertrouwen dat dat goed komt.

 

nu uitzoeken hoe ik iets plaats…!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de zekerheid een bedekte, weet niet of dit “beschermd” is….

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ettenna

Jaah gefeliciteerd!!! Een maand alweer! Wat gaat dat snel hè? Ze zien er heel mooi uit zo! Ze gaan echt nog wel wat zakken hoor en die grootte gaat ook echt snel wennen 😆 Vind het echt een mooie maat bij je!
Ik merkte na 4 weken dat ik echt wel wat meer kon met mijn armen enzo, heb jij dat ook? 
Smeer je al met litteken crème? 
 

Ben aankomende donderdag 9 weken en ze voelen nu heel erg natuurlijk en zacht. 
Mijn vocht is opeens weg uit mijn rechterborst en mijn korstjes zijn weg! 
Alleen mijn littekens rondom mijn tepels zijn nog niet zo mooi, maar dat komt alllemaal nog wel. Mijn littekens onder mijn borst zijn wel lekker zacht, ze zijn alleen wat donker qua kleur. 

Ik train ook best wel weer zwaar, gaat allemaal heel erg goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.