Ga naar inhoud

Motiva 425 demi of 500 full


Aanbevolen berichten

Hii,

Ik ben heel hard aan het twijfelen tussen deze 2.

Al 2x gaan passen, maar ik blijf het moeilijk vinden.

Ik heb schrik bij de demi dat ik het gevoel ga hebben, oh juist dat beetje te weinig en bij de full, aj dat is te...

Ik ben 1.69cm en 56kg.

De chirurg zei dat de demi natuurlijk gaat vallen en de full gaat meer opvallen dat het valse zijn.

Ik ben constant aan het kijken naar voor en na bij Wouter Vanderpot in de hoop het antwoord te vinden...

Daar zie ik dat de demi altijd wel heel mooi vallen. Iemand ervaring met dezelfde twijfel en wat heb je juist gedaan dan? 

Groetjes.

Binnen 1 week moet ik beslissen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor uw reactie. De chirurg zei als je graag hebt dat iedereen het ziet dan moet je voor de full gaan. Maar heb je graag natuurlijk dan is het de demi. Maar veel mensen die ik ken zeggen dat ze liever groter hadden gehad. Daarom ben ik zo hard aan het twijfelen. Maar inderdaad de demi is heel mooi en ook al groot als ik naar foto's zoek.

Is het al lang geleden dat u deze ingreep hebt gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eef_vds

hoi hoi , 

ik heb zelf de Demi 425 /475cc.( ongelijke borsten ) 

ik ging ook voor de natuurlijkere vorm . 
maar ik zou absoluut niet groter gewild hebben. Nu ben ik stuk korter dan jij 1.58 en 51 kilo ongeveer. 
Nu inmiddels 1,5 jaar PO , en nu zijn ze zachter en vind ik ze natuurlijker uit zien dan het eerste jaar.  Dus ik ben blij dat ik Demi heb genomen ☺️

bh maat is 75F of 70 G

Het zicht is denk ik wel een volle E?
gr. Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik zit een soort van in het zelfde schuitje!!

Ik twijfel tussen 425 demi en 475 demi…

De 500 heb ik ook gepast maar vond ik indd ook erg “full” hahaha

Aangezien ik van allerlei mensen hoor dat ze “eigenlijk toch wel wat groter hadden gemogen” denk ik dat ik toch voor de 475 ga

Zelf ben ik 165cm maar wel wat zwaarder…

Is de 475 demi misschien een optie voor je?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 11 months later...
Op 6-4-2022 om 20:24, Eef_vds zei:

Ik heb ondertussen de 425 demi genomen 😁

Hi heb je misschien een foto ? En ben je er blij mee of toch spijt dat je niet voor groter bent gegaan? Ben zo benieuwd. Ik ga bij hupkens en moet kiezen tussen 425 demi en 500 full. Zo mooeilijkk🥹

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.