Ga naar inhoud

8 februari BV en lift - al 5 dagen verhoging en koorts.


Suzy90

Aanbevolen berichten

Goedemiddag! 
 

ik ben een beetje paniek. 
8 februari een borstvergroting - borstlift ondergaan, 320 cc mentor. Bergman Kliniek.
 

Helaas afgelopen zaterdagnacht enorm koud, rillingen en flink wat uren klappertanden, heb ik nu nog steeds koorts! Verder geen ziekte symptomen, niet verkouden of ander ziekig gevoel. Zelfs een PCR test gedaan in de hoop dat het komt van corona komt. 

Ik heb zondag direct een antibiotica recept gekregen die ik direct ben gaan ophalen en dus nu al 4 dagen gebruik. 
 

ik ben dus toch wel wat in paniek aangezien koorts blijft.. meestal lees ik bij iedereen dat bij Koorts de prothese er uiteindelijk meestal uitgaat. 

Kan het zijn dat wen infectie alleen binnen zit? Iemand die misschien mee wil kijken naar mijn fotos? 
PC vond borsten er rustig uit zien, en van de buitenkant gezien geen tekenen van infectie… maar ja dat heb ik vaker gelezen hier helaas. 

Redelijk paniek in mijn hoofd nu dus.. 

Benieuwd of iemand mij kan geruststellen adhv de fotos. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiii

 

Heb jij bij bergman echt je pc gesproken of een verpleegster .

Ik had ook rillingen kon mezelf niet warm houden , als je paracetemol neem en andere pijnbestrijding dan onderdrukt dat je koorts he .

 

Ik ben nu al 3 keer geopereerd , toevallig nu net voor de 3e keer,  1 prothese eruit. 

2 ontstekingen gehad .

Bij mij begon t wel zo en later kwam er vocht uit de wond  

 

Wil je niet bang maken hoor , kan bij Jou heel anders zijn, maar zou er wel op staan dat je een pc te spreken krijg als dat nog niet is gebeurd.

 

Zie dat jij wel gelijk antibiotica heb gehad dat is goed,  ik heb eerst nog 1.5 week met gaatjes gelopen en daarna kreeg ik pas antibiotica , maar dit omdat ik mijn pc geen 1 keer heb gesproken , meerdere keren gebeld maar kreeg steeds verpleegkundigen.

Tegen de tijd dat ik een pc aan de telefoon had was het al te laat .

 

Groetjes deborah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.