Ga naar inhoud

Pijnlijke borsten 2,5 jaar po


Imker

Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

 

in oktober 2019 heb ik 235cc aan protheses gekregen. Eigenlijk geen klachten ervaren, maar sinds deze week heb ik ontzettend last van voornamelijk mijn rechterborst. Het doet pijn (straalt ook door naar mijn rechter arm) en voelt ook een stuk harder aan dan links. Omdat het zo doorstraalt naar mijn arm, vraag ik mij af of het misschien mijn borstspier kan zijn of kan overmatig kapselvorming zo plotseling optreden? Voor de klachten begonnen had ik echt nergens last van en waren ze ook gewoon zacht, het komt zo uit het niets en maak mij een beetje zorgen daardoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Imker dat is schrikken dat je opeens pijn hebt uit het niets na 2,5 jaar....Kan je helaas geen advies geven, ben nog niet zover. Maar zelf zou ik denk eerst de kliniek bellen en vragen of dat vaker voorkomt en daar advies vragen wat het slimste is om te doen. Hoe gaat het nu met je, heb je al stappen ondernomen en weet je al wat het (geweest) is? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Imker

Ik zie je bericht nu pas staan. Vraag me af hoe het nu met je is en of je nog bij je huisarts of je pc geweest bent?
Normaal gezien zou je het misschien een paar dagen hebben kunnen afwachten, want voor hetzelfde geld heb je een verkeerde beweging gemaakt, maar als het dan niet verbetert, is het toch beter om een arts te raadplegen...

Ben benieuwd hoe het nu met je gaat!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.