Ga naar inhoud

Noor1983 : 6 januari 2022 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi Allemaal, 

 

op 6 januari heb ik een borstverkleining ondergaan. Ik had altijd maat G75. Veel te groot, veel te zwaar en altijd rug en nek klachten. Ik ben door dokter Smulders geopereerd en ben echt heel tevreden met het resultaat. Ik ben naar een C75 gegaan.

 

Het herstel is me enorm meegevallen. Ik heb 1 klein gaatje op het drielanden punt op mijn rechterborst. Maar dit geneest al goed.

 

Ik vroeg me eigenlijk af of meer dames last hebben van hun bh? Ik draag nu al bijna 6 weken een bh van lipoelastic, maar het elastiek onder mijn borst doet me verschrikkelijk veel pijn. Ik mag nu ook andere bh's dragen inmiddels maar ik kan niks verdragen onder mijn borst, alsof mijn ribben praktisch gekneusd zijn.

 

Ook heb ik het idee dat het erg lang duurt voordat mijn hechtingen opgelost zijn. Met name de hechtingen onder de borst lijken nogsteeds op spanning te staan, waardoor ik me nogsteeds niet goed kan strekken en rechtop kan lopen. 
 

Zijn er meer dames die hier last van hebben gehad en hoelang duurt het eigenlijk voordat de hechtingen helemaal zijn opgelost?

 

groet,

Noortje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.