Ga naar inhoud

Courtney123 : 14 februari 2022 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo!

ik ben Courtney(niet mijn echte naam btw), ik was jaren geleden al actief op dit forum en ik heb over 3 maanden mijn 4e borstoperatie.. (hoop ook dat ik daarna er zeker voor 10/20 jaar er tegen aan kan)

ik ben destijds herkend, en heb daardoor al mijn albums verwijderd en oude operatie verslagen. 
 

Waar zal ik beginnen? 


ik heb mijn eerste borstvergroting gehad in 2014 en heb toen Mentor 500cc High Profile gekregen en deze werden dual plane geplaatst door Frans Straten via Diana Gabriels destijds.. toen was een groter volume niet mogelijk met een eerste borstoperatie werd mij verteld..

al snel begonnen de implantaten toch door te zakken en dacht ik dat de beste optie voor mij was, om nog groter te gaan.. (nu weet ik wel beter en al doende leert men) ik vond mijn implantaten ook iets te smal voor mijn borstkas en ik heb van nature een soort gat in mijn borstkas.. 

 

ik ben toen de tweede keer geopereerd door dokter Nio en heb ik Motiva 1050cc corse gekregen en ook weer dual plane geplaatst, al snel merkte ik dat ik hetzelfde probleem weer kreeg, alleen dan in een grotere maat.. 

weer doorhangen en het lijkt wel of mijn borstplooi het gewicht niet aan kon.

na een gesprek met Dokter Nio heeft hij mij aangeboden om het gratis te herstellen, echter zag ik dat niet meer zitten, en ben ik op consult gegaan bij Dokter Plovier en deze raadde mij een borstlift aan..

 

derde operatie: Dokter Plovier Beclinic Overijse, Dokter Plovier heeft al behoorlijk wat klierweefsel verwijderd en de borsten mooi gelift, (na dokter Nio met 1050cc zat ik op cupmaat 75J en na dokter Plovier met de borstlift zit ik nu op 75H) het bleef een aantal jaar heel goed, toch merk ik nu weer hetzelfde probleem :(.. ook hangt 1 borst heel erg opzij naar mijn oksel als ik op mijn rug lig en ik voel intern iets trekken/scheuren.. ook is vanaf begin af aan 1 borst altijd groter geweest als de ander en dit stoort mij ook, vooral in bh’s omdat de ene borst er perfect in zit en de andere borst zit de bh net iets te klein.

 

4e operatie (hopelijk de laatste voor 10/20 jaar)

14 februari 2022!

 

Dokter Plovier raadde mij een borstlift en een pocket tightening aan, hij denkt dat de pockets te groot zijn geworden en ik heb mastodynie dus ik wil sowieso nog extra klierweefsel laten verwijderen, ook heb ik interesse in B-lite implantaten (deze zijn 30% lichter dan traditionele implantaten) nu was de CE er tijdelijk af en zijn ze opnieuw gekeurd en zijn ze weer goedgekeurd maar het is nog steeds niet bekend wanneer ze weer bij beclinic geleverd worden.. ik wilde dan graag een prothese wissel naar b-lite microthane 685cc extra high profile deze zullen dan aanvoelen als ongeveer 500/550cc qua gewicht. 
maar omdat nu nog niks bekend is over de levertijden, zit de kans er in dat ik toch wat anders zal moeten kiezen.

ik heb nu Motiva Corse 1050cc (voor de spier trouwens, toen Dokter Plovier de 3e operatie deed bij mij zei hij daarna dat de protheses die door Nio geplaatst waren, ook al voor de spier zaten.. en Nio zegt dat ze Dual Plane geplaatst waren.. dus ik weet niet of ze dan later als nog uit de ruimte/pocket kunnen gaan?).

 

ik vind in ieder geval mijn huidige borsten zo,n 70% van de tijd te groot en te zwaar.. 

als ik hier dan weer foto’s zie van leden met grote prothesen, vind ik het wel heel mooi maar het gewicht valt me toch wel tegen na een aantal jaar.. ook vind ik ze te ver naar voren uit steken.. dus nu ben ik heel erg in twijfel wat ik moet doen als de bestelde b-lite prothesen toch niet op tijd zullen zijn.. 

ik zit er aan te denken om dan weer voor Motiva te kiezen en dan van de Full 625cc/700cc/775cc of Corse 725cc.(maar misschien te smal?)

 

ik ben heel benieuwd of er hier leden zijn die deze maten hebben? Ik kan er niet veel vinden op internet verder en zit dus heel erg in twijfel.

 

ik zal dit weekend even nieuwe foto’s maken van de huidige situatie:).

foto,s van de 500cc heb ik niet meer..

 

liefs van Courtney

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik heb al in mijn topic op je gereageerd. Sjonge jonge wat een verhaal. Nio gewoon voor de borstspier geplaatst. Dat zet mij aan het denken 🧐 

Ik hoop voor je dat de B-lite prothesen op tijd binnen zijn. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Anouk78 zei:

Hoi hoi ik heb al in mijn topic op je gereageerd. Sjonge jonge wat een verhaal. Nio gewoon voor de borstspier geplaatst. Dat zet mij aan het denken 🧐 

Ik hoop voor je dat de B-lite prothesen op tijd binnen zijn. 😘

Hoi hoi,

 

ja ik was zeer verbaasd omdat mijn eerste protheses ook gewoon dual plane waren geplaatst en Nio tegen mij zei dat hij de 1050cc ook dual plane geplaatst had.. dus ik weet ook niet of het überhaupt mogelijk is dat ze toch uit die ruimte/pocket zijn gekomen?

maar heb het 3x na gevraagd aan dokter Plovier en hij verzekerde mij dat de implantaten toch echt voor de spier zaten en hij ze ook zo weer heeft geplaatst.. ik vind daar nu het enige voordeel aan dat ik ze niet voel tijdens het sporten/fitness maar ik voel wel dat er eentje flink beweging in zit en ook half draait.. dus ik weet niet wat voor mij het beste is en ik twijfel ook best wel over weer de plaatsing en wat kan en over welke maat.. omdat ik de 1050cc te groot en te zwaar vind..

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Courtney123 zei:

Hoi hoi,

 

ja ik was zeer verbaasd omdat mijn eerste protheses ook gewoon dual plane waren geplaatst en Nio tegen mij zei dat hij de 1050cc ook dual plane geplaatst had.. dus ik weet ook niet of het überhaupt mogelijk is dat ze toch uit die ruimte/pocket zijn gekomen?

maar heb het 3x na gevraagd aan dokter Plovier en hij verzekerde mij dat de implantaten toch echt voor de spier zaten en hij ze ook zo weer heeft geplaatst.. ik vind daar nu het enige voordeel aan dat ik ze niet voel tijdens het sporten/fitness maar ik voel wel dat er eentje flink beweging in zit en ook half draait.. dus ik weet niet wat voor mij het beste is en ik twijfel ook best wel over weer de plaatsing en wat kan en over welke maat.. omdat ik de 1050cc te groot en te zwaar vind..

 

liefs

Ik begrijp je helemaal lijkt me lastig om nu de juiste maat te kiezen. En vindt je ze echt zo zwaar? Ik persoonlijk vind het meevallen en denk dat het komt omdat ik een stuk flinker ben. Wanneer mag je voor de operatie? 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Anouk78 zei:

Ik begrijp je helemaal lijkt me lastig om nu de juiste maat te kiezen. En vindt je ze echt zo zwaar? Ik persoonlijk vind het meevallen en denk dat het komt omdat ik een stuk flinker ben. Wanneer mag je voor de operatie? 😘

Ja vind ze wel echt zwaar en ook best wel aanwezig..

ik had met de 1050cc voor de borstlift cup 75J en na de borstlift zit ik nu op 75H het komt bij mij ook dat mijn borstklierweefsel 2x per maand erg op speelt in ieder geval wat er nog zit.. en dit wil ik ook nog zoveel mogelijk laten verwijderen..

ik heb wel een slanke taille maar ben verder niet tenger gebouwd, merk nu gewoon na een aantal jaar dat ik mijn schouders en trapezius steeds voel en precies ook waar mijn bh bandjes zitten en ook op de achterkant van mijn rug.. beetje lastig uit leggen. 
en als ik dan mezelf helemaal op foto’s zie dan schrik ik best wel van het formaat hihi..

maar toen ik er voor koos had ik nog meer de mening dat het grootste altijd beter was 😛

maarja nu denk ik daar wel anders over voor mezelf dan :) 

 

ik ben 14 februari 2022 aan de beurt weer bij beclinic Dokter Plovier :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo, 

 

14 februari was eindelijk de dag van mijn revisie!

ik ben van motiva 1050cc naar polytech 620cc gegaan en heb ook een borstlift gehad en er is in totaal 450 gram borstweefsel verwijderd. 
 

alles is goed gegaan, de dokter en het personeel van de kliniek zijn allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam.

 

ik ben heel benieuwd op welke maat ik nu uiteindelijk uit kom, mijn wens om te verkleinen was omdat ik de 1050cc zeker met mijn eigen weefsel te groot en te zwaar vond en ik had er meer last van, dan dat ik er echt plezier van had.

 

nog steeds ben ik een fan van grote borsten, maar dit is een stuk praktischer en fijner voor mij zelf :).

 

liefs Courtney

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hey,

Fijn dat je tevreden bent met het resultaat!

ik zag dat Plovier echt knap werk leverde bij veel mensen. Maar hoeveel vraagt hij voor en borstvergroting? Eventueel met lift? En moet je lang wachten voor een operatie na je eerste consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.