Ga naar inhoud

Hoe comfortabel slapen na borstvergroting?


Aanbevolen berichten

Heel eerlijk πŸ˜… ik lag/zatΒ  half rechtop in bed in m'n eigen kussenfortπŸ™ˆ iets anders was voor mij persoonlijk geen doen. Het enige wat ik kon was op m'n rug slapen. Heb de kussens gewoon na wens ingericht geloof 2 grote tegen het hoofdbord, en een kleintje voor in mijn nek, en nog wat kleine kussens aan de zijkanten .Na 1 week werd ik soms wel een beetje op m'n zij gedraaid wakker. Ben normaal ook een rugslaper gelukkig. Maar het was in het begin wel even behelpen jaπŸ™ƒπŸ˜…πŸ€£

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 12-2-2022 om 13:16, Shadow zei:

Heel eerlijk πŸ˜… ik lag/zatΒ  half rechtop in bed in m'n eigen kussenfortπŸ™ˆ iets anders was voor mij persoonlijk geen doen. Het enige wat ik kon was op m'n rug slapen. Heb de kussens gewoon na wens ingericht geloof 2 grote tegen het hoofdbord, en een kleintje voor in mijn nek, en nog wat kleine kussens aan de zijkanten .Na 1 week werd ik soms wel een beetje op m'n zij gedraaid wakker. Ben normaal ook een rugslaper gelukkig. Maar het was in het begin wel even behelpen jaπŸ™ƒπŸ˜…πŸ€£

Dat wordt dus echt een uitdaging voor iemand die onmogelijk op de rug kan slapen πŸ˜… op den duur zal ik wel moe genoeg zijn πŸ™ˆ ik zal wat kussens verzamelen voor een fort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is iets wat mij zo tegenvalt! Normaal draai ik veel in bed en lig ook wel op mijn rug maar na twee weken op mijn rug doet alles me zeer en moet ik aan de pijnstillers om dit vol te houden. Net het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe lang ik dit nog moet volhouden. Ze zei dat ik na 3 weken voorzichtig mag proberen op mijn zij te liggen. Ik ben nu om de haverklap wakker en moet dan eerst rechtop zitten voordat ik weer kan liggen. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik chronische rugklachten heb (na 3 hernia's) dus wellicht heb ik meer last dan iemand anders. Een verstelbaar bed (zoals in het ziekenhuis) zou wel een uitkomst zijn.Β 

Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites



Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.